۸۷۶۰۴۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کمالوند: امیدوارم با انگیزه مجیدی به المپیک برویم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:‌ امیدوارم با جوانی فرهاد مجیدی گره نرفتن به المپیک باز شود.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند که برای تماشای تمرین تیم امید رفته بود در پایان تمرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو بازیکن پارس جنوبی در تیم امید حضور دارند و من هم برای دیدن آنها و هم دیدن فرهاد مجیدی آمدم مدت‌ها بود فرهاد را ندیده بودم.

تیم خوبی داریم بازیکنان جوان هستند خود فرهاد مجیدی هم مربی جوانی است و من امیدوارم طلسم نرفتن به المپیک به دست یک جوان ایرانی شکسته شود. او در استقلال هم توانایی‌هایش را ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم به المپیک برسیم.

وی در مورد تست از بازیکنان بومی شهر جم در بوشهر گفت: دیروز از ۳۰۰ بازیکن تست گرفتیم. هشت بازیکن از بین آن ۳۰۰ نفر را انتخاب کردیم که در شروع تمرینات‌مان از آنها استفاده خواهیم کرد.

کمالوند در مورد جدایی برخی از بازیکنان از پارس جنوبی گفت: بازیکنانی که جدا شدند را هم می‌خواستیم اما براساس بودجه‌ خودمان کار می‌کنیم در فوتبال مهم این است که همدلی وجود داشته باشد الحمدالله در باشگاه پارس جنوبی هم این مسئله وجود دارد.

مهندس رضاییان در رأس باشگاه قرار دارد از مردان خوشنام فوتبال است. سعی‌مان بر این است که روی همدلی و صمیمیت بازیکنان کار کنیم بازیکنان جوان انگیزه دارند. سعی می‌کنیم با همین جوانترها کار را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه بیشتر بازیکنان را از لیگ یک جذب کرده است، گفت: خیلی نگران جدایی بازیکنان با تجربه نیستیم. سعی کردیم از جوانان حاضر در لیگ یک استفاده کنیم که آینده داشته باشند. تا اینجای کار از جذب بازیکنان‌مان راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه نظرش در مورد عملکرد ویلموتس در دو بازی تیم ملی چیست، گفت: در مورد ویلموتس با دو بازی نمی‌شود صحبت کرد.

به نظر شما در یک یا دو جلسه تمرین کسی می‌تواند تیم را هجومی کند؟ من این اعتقاد را ندارم. ویلموس را باید در درازمدت بررسی کرد یک مربی برای تأثیرگذاری حداقل به شش ماه زمان نیاز دارد. تا حرف‌ها و تاکتیکش جا بیافتد.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی در تیم امید گفت: فرهاد مجیدی باید از جایی شروع می‌کرد و فدراسیون فوتبال تصمیم خوبی در این مورد گرفت مثل تصمیم خوبی که در مورد وحید هاشمیان گرفته شد. این بازیکنان سال‌ها در تیم ملی بودند، پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند. مجیدی و هاشمیان هر دو لژیونر بودند.

در باشگاه‌های بزرگی بازی کردند و جایی باید به آنها میدان داده شود. فدراسیون فوتبال تصمیم خوبی در این مورد گرفت. من اعتقادم بر این نیست که یک مربی باید ۲۰ سال در مربیگری تجربه کسب کند یک مربی هم که بعد از ۲۰ سال تجربه می‌آید قطعاً از یک جایی کارش را شروع کرده است.

فدراسیون ریسکی کرده است ۴۰ سال است که با انواع و اقسام مربیان نتیجه‌ نگرفتیم مربیان خارجی و با تجربه حال هم یک بار بگذارید یک مربی جوان بیاید. امیدوارم با انگیزه‌ای که مجیدی دارد این گره باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره حتمی ما همیشه با امید واری همچیز را از دست میدهیم فکر نان کن که خربزه آب است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج