۸۷۶۱۴۳
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پانزده سال بلاتکلیفی برای مرد همسرکش

مرد عصبانی که به اتهام قتل همسرش به‌قصاص محکوم شده است پس ازتحمل ۱۵سال زندان صبح دیروز با درخواست اعمال ماده ۴۲۹ از قضات دادگاه درخواست کرد تا با صدور رأی او را از بلاتکلیفی و عذاب ۱۵ ساله نجات دهند.

روزنامه ایران: مرد عصبانی که به اتهام قتل همسرش به‌قصاص محکوم شده است پس ازتحمل ۱۵سال زندان صبح دیروز با درخواست اعمال ماده ۴۲۹ از قضات دادگاه درخواست کرد تا با صدور رأی او را از بلاتکلیفی و عذاب ۱۵ ساله نجات دهند.

براساس اوراق پرونده ۱۵ سال قبل مردی میانسال همسرش به‌نام شهلا را در خانه‌شان واقع در کمالشهر کرج به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. کریم به پزشکی قانونی معرفی شد و چون کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کردند بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و قضات او را به قصاص محکوم کردند.

اما اولیای دم حاضر به پرداخت تفاضل دیه و اجرای حکم نشدند. تا اینکه پس از گذشت ۱۵ سال بار دیگر این متهم درحالی که ۶۳ سال سن دارد و به خاطر کهولت سن وبیماری در شرایط بدی در زندان به سر می‌برد با درخواست اعمال ماده ۴۲۹ از قضات دادگاه کیفری استان تهران خواست اورا از برزخی که گرفتارش شده است نجات دهند. در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور دو مستشار تشکیل شد، پسر مقتول در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: حاضر به قصاص پدرم نیستم.

اگر پدرم قول دهد بعد از آزادی تهران و کرج را برای همیشه ترک کند و با ما کاری نداشته باشد از قصاص گذشت می‌کنم.اما خواهر و برادران زنی که کشته شده اعلام کردند به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستند.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم.همسرم به دادگاه رفته و از من شکایت کرده بود. از همسرم خواستم بار دیگر به خانه برگردد تا بعد از پایان امتحانات پسر کوچکم درباره زندگی‌مان تصمیم بگیریم.

همسرم آن روز به خانه آمده بود که بار دیگر با هم درگیر شدیم درحالی که من در اوج عصبانیت بودم به او حمله کردم و وقتی او از ترسش به حمام پناه برد با چاقو به جانش افتادم.

وی ادامه داد: من از قتل همسرم پشیمانم و در این سال‌ها در زندان خیلی عذاب کشیده‌ام حالا تقاضا دارم یا زودتر اعدام شوم یا به زندگی عادی برگردم تا این سال‌های آخر عمرم را بیرون از زندان سپری کنم. بنا به این گزارش، در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره سرنوشت این مرد تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رز

      چرا گذاشتید این گرگ نر وحشی,هار ۱۵سال زندگی کنه همون موقع مث ی خوک کثیف دارش میزدید ب درک که درعذابی پیر سگ

      پاسخ ها

      • زاپاتا

        خانم رز به شما نمیاد

      • بدون نام

        احسنت

      • بی نام

        خیلی هم بهش میاد حرف حق میزنه.

      • عامو

        چنان از گفته های پسرش برمياد این گرگ نر بی رحم به محض خلاصی از زندان به کل خانواده همسر جوانمرگش و سایرین حتی بچه های خودش هیچگونه ترحمی نکند و همه را به قتل فجیع برساند، بدلیل اینکه پس از صحبت پسرش چنان از آن روز ماجرا تعریف می کند که گویا این گرگ نر که الان پیرگرگ نرَ گشته است هنوز کوچکترین تلنگری به او بعد از این همه سال زده نشده است، پیشنهاد میشود این همه دیه ها را از بیت المال میگیرند، تفاضل دیه را دولت تقبل کند تا خانواده داغ دیده زن او هم نَفَسِ راحتی از آزار این پیرگرگ نر بکشند، والسلام،

    • بدون نام

      خیلی بیجا کردی
      بی شخصیت !!
      زندان باش تا نابود بشی!!

    • .......

      ما هم میخایم بدونیم سرنوشت مرد همسر کش و رای قاضی چه هست نه داستانهای تکراری !!!

    • بدون نام

      ۱۵سال مدت کمی نیست خودش یک نمونه عدامه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمشه
        انشالله تا ابد در آتش میسوزن نامرد های بیوجدان

    • نعیمه

      همون تو زندان بمونی بهتره این بیرون مردم از گرونی ارزو دارن بیان اون تو لا اقل غذا می خورن

      پاسخ ها

      • عامو

        نعیمه 13/06کاربر محترم والا بلا بخدا احسنت و باریکلا داری که به این اَمرِ مهم رسیدی و اعلام نمودی، من از طرف خودم بشما خانم محترم صدها بلکه هزارها احسنت ميگم، چون فقط افراد متفکر به تمامی زوایای موضوعی فکر و سپس اعلام نظر مینمایند، احسنت و هزار احسنت،

    • بدون نام

      بخدا من اگر توانایی داشتم این تفاضل دیه ها رو که خانواده های خانم ها توانایی پرداخت ندارم پرداخت میکردم تا این حیوانات وحشی قصاص بشن و به قول خودشون از برزخ مستقیم برن به جهنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج