جاباما
۸۷۶۱۴۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

هیچ‌کس پاسخگوی هواداران قرمز‌ها نیست

چرا کسی پاسخ درستی به هواداران معترض قرمزها نمی‌دهد؟

فرهیختگان: فاجعه هولناک آن چیزی است که هواداران پرسپولیس درباره رفتن برانکو به آن اعتقاد دارند و شاید آن چیزی نباشد که واقعیت فوتبال قبولش می‌کند، اما این هواداران بعد از چند سال دیدن ناکامی تیم محبوب‌شان به یکباره با عملکرد بسیار عالی یک مربی مواجه شده و حق دارند بپرسند چرا باید ادامه همکاری این مربی با تیم محبوب‌شان ادامه پیدا نکند؟

واقعیت این است که هر مربی روزی برای هدایت یک تیم آمده و روز دیگر می‌رود. اما وقتی پاسخ درستی برای جدایی یک مربی موفق داده نشود، قطعا شهر به هم می‌ریزد و هواداران تیم نسبت به عملکرد و گفتار همه مسئولان باشگاه بی‌اعتماد می‌شوند.

سوال اینجاست که چرا کسی پاسخ درستی به هواداران معترض قرمزها نمی‌دهد؟ چرا مدیران وزارت ورزش که حق انتخاب اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه را در اختیار دارند، امروز سکوت کرده و درمورد دلایل انتخاب مدیرانی که حالا مورد انتقاد هواداران قرار گرفته‌اند، حرفی نمی‌زنند؟ این تیم با هر اشکال مدیریتی‌ای که داشت به کارش ادامه می‌داد. چه شد وزارت ورزش رای به تغییرات داده و تیم را به سمت بی‌ثباتی سوق داد؟

وقتی می‌گویند مدیر تیم دولتی نباید بازنشسته باشد، چرا وزارت ورزش نگفت باشگاه دولتی باید بودجه داشته باشد؟ چرا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که قانون منع کمک مالی دولت به تیم‌های ورزشی را تصویب می‌کنند روی قضیه خروج این تیم‌ها از مالکیت دولت از خود پافشاری نشان ندادند؟ چرا سازمان خصوصی‌سازی اقدامات جدی و عملی برای خصوصی کردن این باشگاه‌ها انجام نداد؟

چند سال است می‌گویند پرسپولیس و استقلال به‌زودی خصوصی می‌شوند؟ پس این «به‌زودی» کی فرا می‌رسد و چرا تا آن روز این تیم‌ها باید برای خرج کردن‌شان دست به دامن زمین و زمان شوند. جالب است اسپانسرهایی هم که انتخاب می‌شوند وابستگی دولتی دارند!

سکوت مسئولان امروز وزارت ورزش و پرسپولیس را این‌طور می‌توانیم تعبیر کنیم؛ زبان آنها از اتفاقی که افتاده، بند آمده و تماشای خودکشی کردن قهرمان همه آنها را شوکه کرده است! انتخاب‌های بی‌دلیل و بی‌پولی‌های دائمی و اصرار بر مالکیت دولتی پرسپولیس و استقلال، دمار از روزگار این دو تیم درآورده و هرچه رسانه‌ها از این وضعیت انتقاد می‌کنند، گوش کسی بدهکار نیست. آیا کار وزارت ورزش و معاونت آن فقط تغییر مدیریت است و احیانا واسطه شدن برای گرفتن ارز دولتی توسط باشگاه‌ها؟

هیات‌مدیره پرسپولیس و مدیرعامل و معاونان و مشاورانش هم امروز باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند. می‌دانیم تلاش برای هدایت یک تیم سخت است، اما حتما دلیل انتخاب‌شان برای مدیریت کردن پرسپولیس، توانایی آنها برای انجام این کار بوده است. چرا آنها یک واحد حقوقی قوی ندارند که امروز توان مقابله کردن با چنین اتفاقاتی را داشته باشد؟

همیشه پرسپولیس در این ماجراها بازنده بوده است؛ از رفتن طارمی و رضاییان به ترکیه گرفته تا شکایت ریزه‌اسپور از پرسپولیس و شکایت‌های مختلف بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نکردند و حالا موضوع جدایی برانکو! یکی نیست بگوید اگر قراردادتان بی‌اشکال و قوی بوده، این مربی چطور توانسته به‌راحتی با باشگاه قطع همکاری کند؟ مدارک را که ارائه نمی‌دهید، حتی یکی از اعضای باشگاه حاضر نشد به کرواسی برود و با برانکو رودررو حرف بزند! واحد حقوقی باشگاه مصاحبه می‌کند و از دل مصاحبه‌اش هزار اشکال قانونی بیرون می‌آورند!

امروز واکنش هواداران پرسپولیس به اشتباهات پی‌درپی مسئولان باشگاه فریاد «استعفا، استعفا» است! خب اگر نمی‌توانید خواسته‌های دیگر آنها را برآورده کنید، چرا جای پلیس خبر کردن برای پایان دادن به تجمع معترضان، همین یک خواسته باقی‌مانده آنها را عملی نمی‌کنید؟

خوب می‌دانیم شما استعفا بدهید و بروید وزارت ورزش، باز هم افرادی را در راس کار قرار می‌دهند که نمی‌توانند تفاوت چندانی در مدیریت کردن پرسپولیس از خود بروز دهند. آنها حتی تک‌مدیرانی که کارشان را بلد هستند، در راس مدیریت باشگاه قرار نمی‌دهند، اما شاید با این کار، مردم معترض را کمی آرام کنید. شما که برای خدمت کردن به این مردم آمده‌اید، چرا همین آرامش اندک را هم به آنها هدیه نمی‌کنید؟ این هم خدمت به مردمی است که دلخوشی‌ای جز پرسپولیس و استقلال ندارند و با نتایج خوب این دو تیم احساس نشاط و آرامش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا وزیر تون که است برانگیزه نباشه هرکی باشه جامها رو تا وزیر است با اسنپ تحویلت ن میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبیش اینجاست تا الان که فقط استقلال کبیر مشکل داشت همشون خفه خون گرفته بودن

    • بدون نام

      بخواب کیسه کش

    • بدون نام

      ما به اوضاع بد اقتصادیمون باختیم
      ما به بی ارزشی پولمون باختیم
      ما به دیواری که دور خودمون کشیدیم باختیم
      جنگ ما و عربها جنگ دارا و نداره
      جنگ تیر کمون با موشکه
      جنگ ریال بی ارزش در برابر دلاره
      آیا باعث خجالت نیست که نسبت پول ما با دلار نسبت ۱ به ۱۳۰،۰۰۰ است
      آیا باعث خجالت نیست که به مربی میگیم یک گونی بیار پولتو ببر
      چرا توقع بیجا داریم
      خودکرده را تدبیر نیست

    • لنگی

      بابا مسعود و وزیر و هشمو خارجه و کلید ساز و اینا مگه سقط شدن نگران نباش. لیگ عقب انداختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج