جاباما
۸۷۶۱۴۹
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

قرارداد و پاداش‌های سنگین الاهلی برای برانکو

در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق شود الاهلی را به عنوان قهرمانی لیگ عربستان برساند ۷۰۰هزار یورو نقد به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد!

خبرورزشی: برانکو ایوانکوویچ همان‌طور که پیش‌بینی می شد بالاخره از پرسپولیس جدا شد و با الاهلی عربستان به توافق رسید. رسانه‌های عربستانی هم فاش کردند که این مربی کروات روز عید فطر قراردادش را با الاهلی بسته و فقط برای آن‌که بتواند طلبش از پرسپولیس را بگیرد سکوت اختیار کرده است. برانکو از سران الاهلی هم خواسته این قرارداد را رسانه‌ای نکنند تا به شکلی مسالمت‌آمیز از باشگاه ایرانی جدا شود.

بدون شک دلیل اصلی این جدایی به رغم داشتن قرارداد همانا بدقولی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول قرارداد برانکو و بدعهدی دوستان بوده، اما شنیدیم یک دلیل مهم دیگر، پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم سعودی بوده است.

مدیران الاهلی عربستان که می‌دانند برانکو چه تحولی در پرسپولیس ایجاد کرده و این تیم را در سه سال گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران رسانده است به او پیشنهاد جالبی برای نشستن روی نیمکت این تیم دادند. منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شد برانکو برای فصل جدید لیگ عربستان یک میلیون و ۸۰۰هزار یورو قرارداد پایه از الاهلی می‌گیرد. طبق توافق طرفین قرار است الاهلی برای هر برد این تیم در لیگ عربستان مبلغ ۲۰هزار یورو به برانکو پاداش بدهند. پاداش هر برد تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای مربی کروات ۴۰هزار یورو خواهد داشت.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید تیم عربستانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۵۰۰هزار یورو پاداش برای سرمربی جدید در نظر گرفته است. همچنین در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق شود الاهلی را به عنوان قهرمانی لیگ عربستان برساند ۷۰۰هزار یورو نقد به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد!

به عبارت دقیق‌تر برانکو تحت هر شرایطی سهمیه آسیا را با الاهلی می‌گیرد و این به معنای دریافت ۲ میلیون و ۳۰۰هزار یورو در پایان فصل است. مضاف بر اینکه ۱۵ برد هم می‌تواند ۳۰۰هزار یوروی دیگر در لیگ عربستان به حساب پروفسور واریز کند. حالا خودتان بردهای آسیایی و قهرمانی احتمالی را هم لحاظ کنید تا متوجه شوید تیم عربستانی چه سودی به برانکو می‌رساند.

حالا با این همه ریخت و پاش الاهلی عربستان شما جای برانکو باشید چه کار می‌کنید؟ یک سال دیگر در پرسپولیس می‌مانید و پایان لیگ نوزدهم برای دریافت مطالبات لیگ هجدهم می‌جنگید و جروبحث می‌کنید یا اینکه به الاهلی می‌روید و با خیال راحت هر ماه سر وقت پول قراردادتان را می‌گیرید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      گواردیولا هم بایرن را رها کرد.مورینیو هم اینتر را.هاینکس هم همینطور.برانکوهم حق اننخاب داره اکنم با این آپشن ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی برای یک فصل در صورت قهرمانی الاهلی حدود چهل و پنج میلیارد تومن
        خداوکیلی حق داشت بره.....منم بودم میرفتم

    • نوذر فخری

      لعنت به این فوتبال سیاسی بخدا چند سالی خیالمان راحت بود که اقای برانکو داریم باز شروع شد سردرد اصای خوردی

      پاسخ ها

      • محسن بکن قرمزآ

        خخخخخخخ اخی

    • احسان

      باید در مدیرعامل باشگاه سفارت امریکا رو تو دبی گل بگیرن

    • ایرانی

      بله ، کاملا درسته!!

    • بدون نام

      سلام چه خبره اینچا ؟؟؟؟.....؟چی؟....... برانکو رفت؟؟؟

    • بدون نام

      منم میرفتم
      ینی همه میرفتن
      کار خوب حقوق خوب امکانات

    • بدون نام

      مگه وزیر اونا هم مثل وزیر ایرانه ،که برانک بتونه قهرمان بشه ،بودمیر رو هم میبره ،

    • مشهد

      اینقدر ناراحتی نوبره ،کریم باقری هم میتونه کار اونو انجام بده بازیکن ها همه خوبن با این حرفها اعتماد به نفس شونو خراب نکنید :به قول کاشانی برانکو تیم رو قهرمان نکرد مدیر عامل اینکار رو کرد وقتی زحماتشو نادیده میگیرن باید بره بجای اون کاشانی باید میرفت ادم نادان یک حرفی میزنه بعد همه به شررش گیر میکنن

    • امیر میثم

      برانکو عاشق پرسپولیس و هواداراش بود و ما هم دوسش داریم و این برا بعضی از خودیها و غیره سوزش داشت که با هم کاری کردن که پرفسور بره

    • بدون نام

      البته اگر برانکو بتونه در الاهلی موفق باشه که من بعید می دونم

    • مرتضی قرمز

      ازقدیم گفتن دیگی که برای ما نمیجوشه بزارکله سگ توش بجوشه

    • لوییز ۳۳

      خوش به حال هواداران الاهلی .
      خداحافظ مرد بزرگ.

    • رضا

      کاری ندارم برانکو چقدر میگیرد .ولی این مربی بنده خدا در شرایط بدی تیم پرسپولیس را در سالیان قبل تحویل و تلاش فراوان کرد و قهرمانی های خوبی نیز برای باشگاه بوجود آورد حالا که رفته بجای اینکه از او بابت زحماتش تشکر شود مناسب نیست چنین برخوردی با او شود این مربی با دست خالی و کمبود بازیکن بدون حاشیه تمام تلاش خودش را کرد تا پرسپولیس بلند آوازه شود .الان چرا فرهنگ ورزشی باشگاههای ما ایرانیان اینقدر خوش استقبال و بد بدرقه شده ایم!؟لطفا کمی احساسات را کنار گذاشته و با موضوع منطقی برخورد شود.

    • بدون نام

      دومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج