۸۷۶۲۴۲
۱۳۶ نظر
۵۰۱۲
۱۳۶ نظر
۵۰۱۲
پ

نوبخت: افزایش ۱۰درصدی حقوق‌ها منتفی است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور اعلام کرد: امکان افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان علاوه بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور با تبیین اختلاف نظر میان برخی نمایندگان مجلس با دولت در خصوص قانون مربوط به پرداخت افزایش حقوق کارمندان گفت: قانون بودجه بسیار روشن است طبق این قانون باید از محل ۳۲ هزار میلیارد تومان بودجه­ ابتدا ۴۰۰ هزار تومان به هر یک از کارکنان دولت با­ هر میزان حقوق دریافتی، ­توزیع و باقی مانده این بودجه نیز تا ۱۰ درصد­­پرداخت شود.

نوبخت: افزایش ۱۰درصدی حقوق‌ها منتفی است

*۴۰۰ هزار تومان به حقوق همه کارمندان اضافه شد

وی با طرح این پرسش که آیا کارمندی هست که رقم ۴۰۰ هزار تومان افزایش را به حقوقش اضافه نکرده باشیم؟ افزود: فروردین امسال گفته بودند که این افزایش در حقوق برخی نیست که من با صدور بخشنامه‌ای تاکید و حتی در مصاحبه‌ای اعلام کردم که همه دستگاه‌ها حتی به شکل علی الحساب که شده این رقم ۴۰۰ هزار تومانی را میان همه کارکنان دولت توزیع کنند.

نوبخت گفت: طبق بند ی­ از تبصره ۱۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی پس از افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به حقوق کارمندان، هر چه باقی ماند تا ۱۰ درصد نیز به آنان پرداخت شود در این قانون حرفی از پرداخت پلکانی، صعودی یا سقوطی نیست و ما عین متن قانون را اجرا می‌کنیم.

*امکان افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان علاوه بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی وجود ندارد

معاون رئیس جمهور افزود: بنابراین از بودجه ۳۲ هزار میلیارد تومانی، حدود ۲۴ هزار میلیارد تومانش بابت افزایش ۴۰۰ هزار تومانی افزایش حقوق برای هر یک از کارمندان صرف می‌شود و حدود ۸ هزار میلیارد تومان دیگر باقی می‌ماند که این رقم ۱۰ درصد نمی‌شود و به هر میزان که هست به حقوق کارمندان افزوده شده است.

*هیئت تطبیق و دیوان محاسبات مصوبه دولت درباره افزایش حقوق کارمندان را تایید کردند

وی گفت: این بحث که مطرح شد نخستین جایی که باید اشکال می‌گرفت که آیا دولت درست عمل کرده است یا نه، هیئت تطبیق مصوبات مجلس است و ما در دولت هر قانونی را که تصویب کنیم و بخواهیم اجرا کنیم این هیئت بررسی می‌کند که آیا مصوبات دولت مطابق با قانون هست یا نه؛ که این هیئت رسیدگی و تائید کرد که اقدام دولت درست است.

نوبخت افزود: اگرچه این موضوع به دیوان محاسبات ارتباط قانونی ندارد، اما این دیوان نیز مسئولانه وارد عمل شد که موضوع را رسیدگی و اعلام کردند که عملکرد دولت در این خصوص قانونی است حالا اگر مصوبه مطلوبی نیست بحث دیگری است.

وی اضافه کرد: همین رقم ۴۰۰ هزار تومانی رقم کارمندان اگر به شکل ضریب اضافه نشود طبق قانون، به عنوان حقوق مستمر محسوب نمی‌شود و بعد نمی‌توانیم آن را در دوره بازنشستگی محسوب کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما که قبلا توضیح دادیم که اگر مصوبه‌ای منطبق با کارشناسی نباشد همین مشکلات را ایجاد می‌کند ضمن اینکه نباید فراموش کرد همین رقم ۴۰۰ هزار تومانی رقم کارمندان اگر به شکل ضریب اضافه نشود طبق قانون، به عنوان حقوق مستمر محسوب نمی‌شود و بعد نمی‌توانیم آن را در دوره بازنشستگی محسوب کنیم.

وی افزود: چنین نقصی در مصوبه بود با این حال به روی خودمان نیاوردیم، چون همه تلاش ما این است که پولی که بسیار هم ناقابل است به حقوق کارمندان اضافه کنیم که اکنون نیز بسیار متاسفم از این که رقم ۳۲ هزار میلیارد تومانی که در این سختی توزیع شد ­با این حرف‌ها و دعواها، کام‌ها را تلخ کردیم و همه این احساس را دارند که رقم دیگری قرار بود پرداخت شود و نشد.

نوبخت گفت: فکر نمی‌کنم این به نفع کشور و روحیه کارکنان دولت باشد که با این دعوا‌ها همه احساس مغبون شدن داشته باشند و فکر کنند که پولشان خورده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی انتقاد می‌کنند که ۱۰ درصد افزایش حقوق کارمندان باید به تناسب حقوق دریافتی آنان به طور متغیر پرداخت شود، تاکید کرد: این منتقدان به چه مجوزی ­این سخن را می‌گویند؟ غیر از این است که کل این قانون در بند‌ی تبصره ۱۲ قانون بودجه است؟ خواهش می‌کنم همه آن را بخوانند.

*کجای تبصره ۱۲ درباره افزایش پلکانی صحبتی شده است؟

نوبخت گفت: کل این قانون دو کلمه است ابتدا می‌گوید به همه کارمندان به طور مساوی ۴۰۰ هزار تومان اضافه شود و بعد می‌گوید هر چه باقی ماند تا ۱۰ درصد؛ یکی به من بگوید که کجای این­­ تا ۱۰ درصد ­از پرداخت پلکانی، صعودی یا نزولی سخن گفته شده است؟

وی افزود: البته در بند ۱۵۸ که به دولت ابلاغ شد و درباره آن در مجلس اختلاف هست آمده است که این رقم را به صورت ضریب در نظر بگیریم که اتفاقا به نفع کارکنان دولت است زیرا­ اگر افزایش حقوق بدون ضریب باشد در دوره بازنشستگی آنان محاسبه نمی‌شود.

نوبخت تاکید کرد: پرداخت اضافه حقوق کارمندان باید با ضریب باشد تا هم در پاداش و هم در حقوق بازنشستگان تاثیر ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور گفت: ما دلمان می‌خواهد پولی که با این همه سختی تامین و پرداخت می‌کنیم و متعلق به کارکنان دولت است سبب جلب رضایت آنان باشد؛ اگر طور دیگری باید این پول را پرداخت کنیم قانونش را به ما بگویند، اما طبق قانون کنونی آن چه که نوشته شده، همین است که ما به درستی اجرا می‌کنیم.

هر چه قانون گذار به ما بگوید اجرا می‌کنیم اگر تکلیف کنند که دوباره آن را کاهش و یا افزایش دهیم طبق قانون عمل خواهیم کرد

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مشکل قانون رفع شود آیا امکان اصلاح آن در آینده هست؟ تاکید کرد: هر چه قانون گذار به ما بگوید اجرا می‌کنیم اگر تکلیف کنند که دوباره آن را کاهش و یا افزایش دهیم طبق قانون عمل خواهیم کرد.

نوبخت با طرح این پرسش­ که نقطه اختلاف ما با برخی نمایندگان مجلس چیست؟ افزود: مگر غیر از این است که همه می‌خواهیم کارمندان از ما راضی باشند؟ ما باید پول تهیه می‌کردیم که تهیه شد اگر مجلس می‌گفت این رقم ۳۲ هزار میلیارد تومانی کم است، ​بیشترش می‌کردیم، اما این گونه نخواستند.

وی با بیان اینکه ما علاقه مندیم که این پرداخت افزایش حقوق بیشترین رضایت را­ ایجاد کند، گفت: با این حال نمی‌توانیم هر طور که خودمان می‌خواهیم بپردازیم؛ ما پیشنهادمان را در لایحه داده بودیم، اما مجلس با آن موافقت نکرد و خواست که به ترتیب کنونی عمل شود.

نوبخت افزود: ما ابتدا می‌خواستیم ۲۰ درصد افزایش حقوق­ را به طور ثابت به همه بپردازیم، اما مجلس خواست که به روال کنونی ۴۰۰ هزار تومان به حقوق همه کارکنان اضافه کنیم و هر چه از کل بودجه باقی ماند تا ۱۰ درصد بپردازیم.

*هر چه قانون بگوید اجرا می کنیم

وی در پاسخ به این پرسش که اگر نمایندگان مجلس قانون را اصلاح کنند آیا دولت آمادگی اجرای آن را دارد تاکید کرد: هر چه قانون بگوید اجرا می‌کنیم؛ آن زمان هم که ما دیدگاه کارشناسی خودمان را اعلام کردیم متاسفانه عده‌ای تلاش کردند که این گونه تحلیل کنند که دولت می‌گوید قانون را اجرا نمی‌کند؛ کجا دولت چنین حرفی زد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ما موظفیم در فرآیند بررسی موضوعات، دیدگاه کارشناسی، اشکالات و ایراد‌ها را بگوییم، اما بنا به هر دلیلی اگر مجلس تصمیمی گرفت مگر ما می‌توانیم بگوییم قانون را اجرا نمی‌کنیم؟

نوبخت گفت: ما عین قانون مصوب مجلس را اجرا می‌کنیم حالا اگر با اجرای آن، زحماتی برای مردم ایجاد می‌شود ما شرمنده ایم و آمادگی داریم که اگر مجلس هر قانونی را خواست اصلاح کند ما کمک کنیم.

وی افزود: بنابراین اکنون که فصل مشترک دولت و مجلس این است که این پول ناقابل به کارمندان پرداخت شود هر فرمولی که مجلس در نظر دارد ما هم علاقمندیم که آن را اجرا کنیم تا بیشترین اثربخشی را داشته باشد.

قشر‌های کم درآمد که واقعاً بیشتر نیازمند مساعدت هستند باید با توجه بیشتری­ مواجه شوند و ما با مجلس در این موضوع دیدگاه مشترکی داریم

نوبخت گفت: قشر‌های کم درآمد که واقعاً بیشتر نیازمند مساعدت هستند باید با توجه بیشتری­ مواجه شوند و ما با مجلس در این موضوع دیدگاه مشترکی داریم.

وی افزود: قانون کنونی سانتریفیوژ و یا چیز پیچیده ای­ نیست و در آن آمده است که رقم ۴۰۰ هزار تومانی به هر یک از کارمندان بپردازیم و باقیمانده بودجه تا ۱۰ درصد پرداخت شود و در این قانون کلمات پله، صعودی، سقوطی، نزولی یا نردبان بالا نیامده و این حرف‌هایی که می‌زنند از کجا آمده است؟ ما قانون را اجرا می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در پایان بار دیگر گفت: با همه این اوصاف، چون علاقمندیم با وجود سختی‌ها رقمی که به کارمندان تقدیم می‌کنیم سبب جلب رضایت آنان شود اگر فرمول بهتری ارائه کنند با کمال میل اجرا می‌کنیم، چون دلمان می‌خواهد که کارمندان از ما راضی شوند و با انگیزه بهتری به مردم خدمت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر از این نوبخت بدم میاد این شده تصمیم گیرنده بودجه مملکت سواد هم نداره که وضع مردم اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله درسته

      • ممحسن خان

        نو بخت ما رو کرد بد بخت

      • حاج جواد

        گل گفتی دمت گرم

      • بدون نام

        روحانی مچکریم خخخخخخخ

      • @ برانکو = روباه @

        نوبخت تا زمانیکه آسانسورچی را ساپورت میکنی اصلانگران نباش
        چون ان حرفهایی که لیلقت تو هست حذف میشود

      • بدون نام

        همه مشکلات کارمندان و کارگران بخاطر اینه که دولت نرخ واقعی تورم را بصورت جعلی اعلام میکنه و براساس همون نرخ دروغین حقوقها را افزایش میشه.
        اگه حقوق همه مثل تورم ۵۰۰ درصدی، پنج برابر شده بود کسی اعتراض نمیکرد.
        مردم باید حواسشون را جمع کنند اگر تورم را کمتر از ۳۰۰-۴۰۰درصد اعلام کردند از هر روشی باید استفاده کنند برای اعتراض به دروغ بزرگ دولت. اگه اون موقع اعتراض نکنند چند ماه بعد باید با همه ، میوه فروش و صاحبخانه و راننده تاکسی و لوازم یدکی و لباس فروش و ... درگیر بشه بخاطر گرونی و عدم توازن حقوقش...

      • بدون نام

        احسنت به 19:44
        اصل حرف را زدی. باید جلوی دروغگویی های سیستماتیک محکم بایستیم.
        لازم هم نیست که حتما بریم راهپیمایی کنیم تا بازداشت بشیم میتونیم انسجام و قدرت ملت را به نحوی به نمایش بذاریم. مثلا همه مون باهم تا اطلاع ثانوی مچ بند قرمز ببندیم بعنوان اعلام هشدار به دولت دروغگو و حاکمیت بی تفاوت.

    • بدون نام

      رئیس برنامه بودجه صداش در نمیاد چرا با ژاپن مذاکره نکردیم چرا نفت کش موشک میخوره چرا مذاکره نکنیم مثل منفعل ها فقط کسر و حذف بلده داغون

      پاسخ ها

      • ش

        اقای نوبخت و یا تازه بخت میفرمایید .حقوق جنابعالی چند در صد اصافه شده است.؟

    • بدون نام

      باید نفری 400کیلو سرب داغ تو حلق همتون خالی کرد

      پاسخ ها

      • رضا رسایی

        واقعا. دمت گرم. بخدا ما ۱۶۱ هزار تومان اضافه شد و درکل حقوق بازنشستگی ما شد ۵۸۰ هزار تومان

      • بدون نام

        لایک، هزار بار

    • بدون نام

      آخه یکی نیست بگه موقع انتخابات خوب دنبال کارمند میگردی حالا که موقع حق و حقوقش می گی امکان نداره
      امیدوارم زنده باشم و دوباره موقع انتخابات بشه

      پاسخ ها

      • بینام

        امیدوارم همه ما روزی رو ببینیم که مسعولان ازخدابیخبر...ازرنج مردم بیخبر ازمسندقدرت ب زمین ذلت خوردن ..به امیدهمانروز

    • فرساش ایرونی

      از اینا بعید نیست ۱۰ درصدم کم کنن از حقوق ناچیزمون.... بابا تودیگه کی هستی!؟!؟

    • علی پیرمرادی

      ما بودیم جلوی دشمن ایستادیم حقوق مان 600 تومان هست یک ریال هم اضافه نشد

    • بدون نام

      فدای سرت داداش
      فقط یادتون نره تورم رو سیصد درصد افزایش بدید
      قربوووونت بووووس بوووووس ممممماچ ممممماچ

    • بدون نام

      چطور برای شما پول هست افزایش بدین به بیچاره ها میرسه زورت میاد....

    • احمد

      ۴۰۰ تومن اضافه کردی ولی در عوضش ده برابرش از تو حلق کارمند در اوردین

    • بدون نام

      از روز اول به تو امیدی نبود

      پاسخ ها

      • علی بولتون

        نفرررررررررررررررررررت

    • ev

      از اینا خیری به ملت نمیرسه

    • masoud

      بعد گذشت یک فصل تازه دارن میگن افزایش 10 درصدی امکان نداره.... ما کارکنان دانشگاه خدا شاهده هنوز 400 تومان افزایش رو نگرفتیم چه برسه به 10درصد توهمی شما...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افزایش 10درصدی حقوق ها امکان نداره همون طور که افزایش 100 برابری قیمت ها و هزینه ها اشکال نداره.امیدوارم خدا جوابگوی هرکسی که به مملکت ستم میکنه باشه.

    • بدون نام

      انشاالله خیر نبینی نوبخت . با این همه گرونی به حقوق باز نشسته ها ۱۸ درصد اضافه کردی. انشاالله به روز سیاه بیفتی.

    • بدون نام

      چه قیافه داغونی داره کی اینو کرده مال بودجه

    • ساناز

      بهترحق کارمندان نیست مگه خونشان ازبقیه مردم رنگین تره وزن بچه هایشان ازمردم دیگه بهترهستن؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی خااانم.. منه کارمند با افزایش حقوق امسالم و بامدرک لیسانس و چندسال سابقه کار،هنوز حقوقم 2میلیون نشده با این هزینه های هنگفت.شما فکر کن از این یک میلیون و خورده ای که میگیرم یک میلیونش رو هم اجاره بدم با 600-700تومان بعدیش چه جوری از پس
        خرج و زن و بچه بر بیام؟؟ بیا این 600تومان رو بدم به شما ببینم چطوری میتونی مدیریتش کنی تا آخر ماه؟

      • بدون نام

        احتمالا این خانم از اقوام نزدیک نوبخته
        شایدم پرستو شده

    • بدون نام

      نمیخواد تو جوش لازنشستگی کارمندا را بخوری .تو حقوق باز نشسته ها هم به حد کافی اجحاف مردی. خدا خیرت ندهد

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه فقط همین برای همیشه میگم

    • بدون نام

      علاوه برمالیات مستمر. کسری تحت عنوان مالیات غیرمستمر سالهای سال ازحقوق فرهنگیان کسرشده که حسابداریها پاسخ مسخصی نمی دادن که بابت چیست.بعدها فهمیدیم اموزش پرورش یک وام کلان به اسم معلمها گرفته وهرماه ازحقوق ماکم کرده اند.....

    • X7

      خودت تا خرخره زیر پولی نبایدم دلت برا کسی بسوزه

    • بدون نام

      اقای نوبخت عزیز.شما این هشت هزار میلیا ردرا بذار توحساب بانکی وسودش را هرما بدهید به فرهنگیان وبازنشستگان فرهنگی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه کنم عاشق ایرانم من، چه کنم عاشق ایرانم من.

    • بدون نام

      حقوق را که افزایش دادید که مالیات را افزایش می دهید .

    • بدون نام

      واقعا که

    • معلم

      کذاب تر از این وجود نداره

    • بدون نام

      عجیب است روز روشن و حاشا کردن خوب این تا ۱۰ درصد را برای حقوق پایینیها در نظر گرفتی اما برای حقوق بالاییها بیش از ۱۰ درصد شد مثلا کسیکه حقوق ۱۵ میلیون می گیرد ۱۸ درصد ان می شود ۲۷۰۰۰۰۰ تومان یعنی ۴۰۰۰۰۰ به اضافه ۲۳۰۰۰۰۰ تومان یعنی ۴۰۰۰۰۰ به اضافه ۱۵ درصد
      در حالیکه قانون مجلس اشاره کرده ۴۰۰۰۰۰۰ تا ده درصد خوب نقض صریح قانون خاک توسر کمیته تحقیق مجلس

    • علی آقا....

      پس بی زحمت افزایش قیمتهارو هم منتفی اعلام کنید!!!!

    • عصبانی

      از مدرک دانشگاهی قلابیت چه خبر دروغگو؟

    • بدون نام

      ماهم از اول گفتیم تاجنابعالی معاون رئیس جمهور وبرنامه وبودجه هستی نخواهی گذاشت حقوق ها افزایش پیدا کند قانون مجلس راحفظ هستی

    • بدون نام

      به به بسلامتی.خوشبحال اوناییکه به این دولت رای دادند.

    • بدون نام

      فقط برای خودتون و وزرا و معاونان تون منتفی نیست؟!!!

    • بدون نام

      اقای نوبخت تو هرچی بنفع خودتو مدیرهات باشه تفسیر میکنی و حقوقهای بالای ۲۰ میلیلون میگیرید
      و آپولو هوا میکنید
      افزلیشهای ۳ و ۴ و ۵ میلیون تومان حقوق چطور و از کدوم قانونها اومده
      چطور پول برا خوردنهای خودتون دارید ولی برا کارمندهای بیچاره که زیر خط فقر دارند زجر میکشند نداری
      خدا لعنت کنه کسایی که دارند به ملت چه کارمند و چه غیر کارمند خیانت میکنند و بیت المال رو بنفع خودشان
      میگیرند
      حیف رای مردم که گول خوردن به این دولت نالایق دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت نالایق ۸سال قبل بود با رای ۸۰۰۰۰۰۰ امد ورفت الا درگوشه وکنار فضولی میکند واین همه بلا هارا برسر مردم بیچارها اوردبابهانه ازاد سازی یارانها مردم را دروسط را ه انداخت ورفت هنوز هم گرد غبار ش به چشم مردم میخورد

    • علیرضا

      امکانش هست که طی یکسال قیمتا اجناس رو حدودا چهار برابر بکنید ولی امکان افزایش ده درصد حقوق نیست !!! عجب منطق و سیاستی دارین شما ژنهای خوب !!!

    • محمد

      با این همه تورم وگرانی فقط میخوان ۴۰۰تومان اضافه کنن.....میخواین تایم کار مفیدتوی اداره جات ازبیست دقیقه به دو دقیقه تبدیل بشه .....خاک برسرتون بی عرضه ها

    • سالم بغلانی

      همش شدبرای رسمیهای نجومی بگیرنیروهای پیمانکارفراموش شده هستن درصورتیکه بارمسولیت گرپن نیروهای پیمانکاره رسمیای اکثرا نیم ساعت هم کارمفیدانجام نمیدن آقای نـوبخت سنگ رسمیای بسینه میزنه این انصاف نیست بخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکسریها ظاهرا ماموریت دارن با این حرفهای چرند بین مردم اختلاف بندازن تا مردم بین خودشون درگیر بشن وقت نکنند با دولتیها سر حقشون درگیر بشن.

    • بدون نام

      راست میگه،فروردین پرداخت کردن اردیبهشت،400 تومن فروردین رو هم از حقوق کم کردن

    • بدون نام

      اقای حاج بابایی
      شما نباید اجازه بدی این اقایون قانون رو دور بزنند
      استفساریه صادر بشه از مجلس تا گلوشونو بگیری

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        اخه مجلسی که نتواند گفته خود را به اجرا بگذارد
        و هر ننه من قمری جلوی مجلس را بگیرد
        حیف آن همه هزینه ای که برای نمایندگان میشود
        بهتر است‌درب مجلس را خراب کنید و دولت برای همه چیز تصمیم گیرد
        اخه این نوبخت عددی نیست که بخواهد برای مردم ایران تصمیم بگیرد نوبخت به درد شهرداری هم نمیخورد

    • بدون نام

      شما که راست میگید!

    • بدون نام

      نوبخت دروغگو

      پاسخ ها

      • غ م م

        آفرین انسان با شرف

    • بدون نام

      آقای شوربخت ،بترس از آه کارگر مظلوم

    • بدون نام

      اقای نوبخت چرا با حقوق بگیر دشمنی می کنی بگذار حقوق ها تکانی بحورد

    • بدون نام

      کارگر که کار ندارد همان پایه اداره کار هم ندارد چه خاکی تو سرش بریزد که کارمندا اینقدر تو سر خودشون میزنند برا ده درصد
      ر

    • یگانه

      پس بیجا کردین ک حرف از ۱۰ درصد زدین.شماییکه تکلیفتون با خودتون معلوم نیست چرا ب مردم بینوا وعده و وعید دروغ میدین؟خدارو خوش میاد؟

    • بدون نام

      جناب نوبخت طبق نظر برخی کارمندان قدیمی سازمان برنامه و بودجه شما بدترین مسئول تاریخ این سازمان هستید...
      اگر شما بروید و فرد دیگری که کاربلد و قانون مند و دلسوز است بیاید قطعا اوضاع حقوق بگیران و مردم خیلی بهتر خواهد شد

    • nader arbabi

      باسلام
      احتراما موضوع یکسان سازی حقوق ها بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی آیا لحاظ می‌باشد؟ همچنین در مورد مستمری بگیران به نظر بنده قانون با توجه به مدرک تحصیلی لحاظ نشده لذا تقاضای یکسان سازی در این خصوص را دارم. متشکرم.

    • بدون نام

      مردم ایران یادگرفتن دیگه تو انتخابات دولت و مجلس به فوق پولدارها مثل حسن روحانی و ظریف و نوبخت رای ندن... چون اینا دلسوز قشر متوسط و فقیر نیستن... چطور روتون میشه همچنان از افزایش 20 درصدی حقوقها صحبت کنید.. با این کار میخواستید پولدارها و حقوق نجومی بگیرها که بعضا از رفقاتون هم هستن پولدارتر بشن چون 20 درصد به حقوق نجومی فعلی شون اضافه میشد مثلا ماهی 20 میشد ماهی 24 میلیون تومان!

    • بدون نام

      خدا نگذره ازتون که بیت المال رو غارت کردید.بعد 10 درصد اضافه حقوقو کلی دلیل بی معنی میارید که منتفی شده.پول زحمت کشی کارمند خوردن نداره.خدا باعث و بانی این بدبختی که گریبان مردمو گرفته لعنت کنه...

    • بدون نام

      دلتون خوشه ها !!
      مارو که شرکتمون به دلیل بازار راکت تعدیل کرد
      خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      بخدا تو دروغ گو هستی مجلس به تو گفت
      ۱۰ درصد را به حقوق بالایی ها وزیر ۱۰ درصد
      را به حقوق پایینی ها بدهی شما به نفع حقوق
      بالاییها عمل کردی

    • بدون نام

      آقای نوبخت هرچوب دارید برسرمعلولین مظلوم بهزیستی بزنیدتا قدرت داریدبزنید با مستمری ماهیانه 100 وهشت تومن ظالمانه بی رحمانه البته خدایی هم هست

    • بدون نام

      یعنی همین ۴۰۰تومن کجای زندگی ماروگرفت اینقدرگرونی هستش که ده تااین چهارصدتومنم بیادحل نمیشه ۰مستاجرباشیم کرایه خونه بدیم ماشین نداشته باشی خرج بچه۰لعنت خدابرظالمین

    • بدون نام

      به نظر مجلس 400 هزار تومان برای یک خانواده تورم و گرانی را جبران میکند؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مسخره ها

    • فضولباشی

      این نتیجه تلاش شمابرای کوچک کردن دولت است والان دولت ایران ازدولت چین کمی کوچکتراست البته فعلا

    • برنامه ریز

      کلا 32 هزار میلیارد پول داری و 5 میلیون کارمند به هر نفر 533 هزار تومان بدی تموم میشه.
      400 هزار تومان دادی حالا برای 133 تومان باقیمانده همه رو داری گیج میکنی چرا؟
      احتمالا مدل تغییر ساختاری لهستان رو میخواهید پیاده کنید که ابتدا افزایش سالیانه حقوق و دستمزد را متوقف کرد و بعد تعدیل گسترده کارکنان دولتی و ذکر اون ده درصد برای رد گم کنی است.
      اگر این باشه که عالیه.

    • qqq

      ما که کارمند رسمی هستیم برج 3هم تمام شد و خبری از افزایش حقوق نشده آقای نوبخت استاد دروغ!!!

    • بدون نام

      افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت همه ی کالاها قطعیه ...

    • محسن

      چرا دولت فقط به کارمندای خودش عیدی و پاداش و ... میده
      پس کارگرها مشاغل دیگه که حقوقشون کمه چی

    • بدون نام

      نوبخت خدا بچه هاتو صغیر کنه پول ملکتو بانکها غارت کردن این همه منابع کحا میره پس

    • عرفان

      مال ما اضاف نکردن تا الان. شهرداری

    • بازنشسته

      فقط یک کلام خاک بر سرتان بروید و بميريد

    • مهدی م

      جنگ زرگری است

    • بدون نام

      این آقا دروغگوهست میگیدچرا؟قانون حمایت ازمعلولان پارسال تصویب وازطریق شورای نگهبان ابلاغ شد ولی قانون تا الان اجرانشده جالبه قراربودسال۹۸مستمری معلولان ۲۰٪اضافه بشه اضافه نشد

    • بدون نام

      حقوق کارگران چه شد
      ای دروغگو

    • فرهنگی

      لعنت به شما که چشمتان را به روی افزایش سه چهار برابری قیمتها بسته اید و سر چندرغاز افزایش حقوق اینقدر جاروجنجال می کنید. خودتان می توانید با این حقوقها یک ماه زندگی کنید؟!

    • کریم کچل

      تمام اجناس را دو سه چهار برابر کردین
      اونوقت این خزعبلات را سر هم میکنی

    • بدون نام

      خدا ازت نگرره،،،

      پاسخ ها

      • غ م م

        آمین

    • A.Salimi

      دولت تخلف زیاد داشته اینم روش
      خیر نبینن این کافرا

    • حسین

      اولا بحقوقهای که بالای ۶۰۰۰۰۰۰ملیون میگیرن درصدکمتری اضافه کنیدو انهائی که زیر شش ملیون میگیرن درصدبیشتری بدهید تامساوات برقرارباشد تااقلا بتونن بجنگ این همه گرونی برن

    • m

      به جاش افزایش ده درصدی قیمت ها قطعی است

    • ارتش سرخ

      بیشرف ، من کارمندم و ۲۸۰ هزار تومن به حقوقم اضافه شده ، امیدوارم همین زجری که من و خانواده م میکشیم ، به صورت سرطان به جون خانواده ت بیوفته که با چشم خودت زجر کشیدن بچه هات و ببینی

    • بدون نام

      همش سرکاری

    • بدون نام

      ولی افزایش صد درصدی قیمت ها اوکیه

    • آرس

      جناب نو بخت(بد بختی آوردی) به ما چه ربطی داره چقد اختصاص دادی برای افزایش حقوق مگه طبق قانون نباید بر اساس نرخ تورم حقوق کارمندان افزایش بدین ۰مگه تورم چند درصد بوده که ایقد اضاف کردی۰ما که واگزارت کردیم به خدا۰۰۰

    • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

      خدارو شکر وقتی به منه کارگر نمیرسه امیدوارم به هیچکسم نرسه که انقد فاصله طبقاتی زیاد شه

    • جانباز

      تو کجا وکی به فکر قشر محروم ومستضعف وکارمند جامعه بودی؟ فرزندان ووابستگانتون که همه درخارج زندگی میکنند وشماها با حقوق ودرآمد نجومی تان برای آنان پول پارو میکنید.

    • بدون نام

      .... انکار میخواد از جیبش پرداخت کنه.

    • ابی

      دروغه قرار بود روی پایه حقوق ۴۰۰ بزارن اومدن روی همه آیتمها تقسیم کردن

    • بدون نام

      خدا لعنتت کند که همه روبدبخت کردین

    • بدون نام

      اینا شگردشونه از چند ماه مونده به اسفند حرفش رو میندازن سر مردمو با وعده وعید گرم میکنن دلخوشی الکی میدن تا بیست دو بهمن رد شه واین مردم نادان بازم برن بریزن تو خیابونا تورسانه پخش کنن بگن هنوز ملت ایران پشت ما هستن

    • محمدی

      سه ماه از سال رفته آقایان فرزندانشان در کشور کفر با پول این مردم حال می کنند ولی بابت این شندرغاز گناه را گردن هم می اندازند و سر مردم گرم کرده اند

    • بابائی

      آقای.نوبخت.خجالت.نمی.کشید.در.باره.10در.صد.بازنشسته.5ماه.چانه.میزنی.این.قدر.مارا.کوچک.نشمار.ما.پدران.شما.هستیم.و باید.با
      اسایش.آخر.عمرا.بگذرانیم بسه.بسهشماهم..ازکار.افتاده.میشوید.

    • بدون نام

      مقاومممممممممممممتتتتتتتتت مقاومتتتتتتتتتتتتتت
      آخ که جر خوردیمممممممممم بسسسئسسسسسه دیگه!تمومش کننننننننننننننن!

    • بدون نام

      پس هر روز حرف مفت نزنيد كه كم درامدها زير فشارند و دارند فشار و تحمل ميكنند چون هيچ اراده اي براي كمك به اينها نيست ...

      پس لطفا لال شويد

    • بدون نام

      راضی!!!!!!!!!لعن و نفرین هر دو عالم بر همه تون !!!!!!!!!!شرم وحیا در مقابل رفتار شماها سرافکنده شده!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بقول ملانصرالدین خوشحالم که خر ندارم ازقیمت یونجه خبر ندارم این از هیچی خبر نداره 400هزار تومان دادن از ده هزارجا مارا سوراخ کردن پس میگیرن اخه ادم چیه بگه خدا هم دیگه از دست ما فقرا گیر کرد

    • بازنشسته

      پس رای دادن دوم اسفند منتفی است حالا ببینیم

    • بدون نام

      واقعا جای تاسفه....روز روشن.... نتیجه ی این کارها بیییی اعتمادیه....‌

    • محمد افخمی نیا

      سلام. بایاد خدا. جناب نوبخت شما که میدانید که باپی گیری فراوان و به تصویب رساندن حقوق کارمند ان باز نشسته وشاقل زیر سه میلیو ن 400 هزار تومان وبه اضا فه ده درصد در مجلس شو رای به تصویب رسید مجلس درأس امور است وبرادر عزیز جناب آقای حمید رضا حاج با با یی هم بابت این قانون زحمت زیادی کشید ند واز ایشان تشکر مینمایم شما آنرا اجرا کتید برای رضای خدا وند \_

    • بدون نام

      آقای نوبخت خداازروی زمین برداره

    • ع.ا

      نوبخت جون تکلیف آن هشتادهزار میلیاردی باقی مانده چی می شه آیا یواشکی هاپولی برای دلبندان تو امریکا؟

    • شهاب سنگ بیا دیگه

      من یه کارمندم تازمانی حقوقم درست نشه به هیچ کس رای نمیدم وسلام

    • بدون نام

      خوب اگر دولت اصلاحطلب نمیتونه ۱۰ درصد افزابش حقوق بده ، پس لااقل ۱۰ درصدر قیمت اجناس را ارزان کند ؟!!!؟؟!!/!...؟؟؟؟

    • علیزاده

      آقای نوبخت از اول آدم منفی بوده واقعا وجود همچین آدمها برای مملکت مضر است نمی دانم جز این کسی نیست پاسخ دهد

    • کارمند

      به ما که 400هزار هم اضافه نشد.

    • بدون نام

      هربلایی سرمان بیاید حقمان است
      خود کرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      کار نوبخت هر سال همینه،گند زدن

    • بدون نام

      حیف رای

    • بدون نام

      قانون جنگل

    • سلام به حقیقت

      تا همین امروز خدمت شما بگم پرداخت نکردند ولی هر روز دارن مصاحبه میکنن

    • بدون نام

      جای تاسف ۲۹۰ نفر نمایده گان محترم مجلس در تنظیم قانون اضافه شدن حقوق رابنحویی ا تصویب میگنند که جناب نوبخت میگوید ماعین تصویب قانون عمل کردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها غالبا وکیل الدوله هستند

    • بدون نام

      قانون یک مقطع تحصیلی بالاتر در حقوق جانبازان از سوی دولت بلا اقدام مانده افزایش حقوق ده درصدی هم به دلیل کسر مانده اعمال نشد اما گرانی نسبت به سال گذشته صد درصد رشد داشته بابا انصافتان کجاست یه کم از بودجه عمرانی کسر کنید به بازنشستگان برسید وقتی ما نان برای خوردن نداریم عمران و آبادانی به چه دردمان میخورد میدونید چرا از سهم عمرانی کسر نمی کنند چون بخور بخور توش زیاده اگه بدن به کارمندان پس اختلاس گران چطور بیتالحال و غارت کنند.

    • ح.ح

      اقای نوبخت وروحانی چرا هرچه بخشنامه هست برای خودتان است همین یک مقطع تحصیلی بالاتر که شامل شاغلین شده چرا شامل ما که بازنشسته ها نشده بنده بیش از ۷ ماه درجبهه بودم چه فرقی دارد با شاغل منم در جبهه بودم

    • نهاوندي

      آقای نوبخت به گفته نماینده مجلس اضافه شدن بیش از سه میلیون براي بعضی از کارمندان از رقم سی دو هزار میل
      یارد بودجه.

      هست وسیاست کاهش فاصله حقوق که سیاست کلی نظام ومجلس بوده برای شما کشک است حال که اینگونه کارشناسی بلدی چرا قبل از واقعه اینرا به مجلس که دنبال رای مردم هستند بموقع تذکر ندادی دراین کشور گل و بلبل باید همچین چهچهاي ناخرسند را برای بازنشستگان بزنید.

    • بی نام

      اقای نوبخت حق بازنشسته رو نخور مگر بازنشسته امیدی غیر ازاین سنار دهشاهی رو داره اعتراض بازنشسته ها جلوی مجلس یعنی حق منو بده حق منو نخور اگر خودت توی دولت نبودی الان حقوقت انقدر نبود وجز معترضین بودی .

    • بدون نام

      با سلام اقای نوبخت می گوید امکان افزایش 10 درصدی حقوق برای ما وجود نداردولی در عمل به جای 400 هزار تومان تا 5 میلیون تومان به دارندگان حقوق های بالا اضافه نموده زیرا خود ایشان وهم فکرانش جزو کارکنان دارای حقوق بالا می باشند تزویر و ریا در بیان وسیمای اقای نوبخت موج می زند خداوند سبحان از ظلمی که اقای نوبخت به کارمندان وبازنشستگان زیر خط فقر نموده است نگذرد انشاالله

    • بدون نام

      گوشت تلخ ترزن ونچسب ترین مسول کشور نوبخت

    • بدون نام

      دولت اشرافی گری رفسنجانی و خاتمی و روحانی و جهانگیری یعنی همین، کسانی که اصلاً برای ملت ارزشی قائل نیستند، دروغگوترین فرد نظام همین نوبخت کاخ نشین است که پسرش و دخترش دارن به آمریکا خدمت میکنن

    • بدون نام

      خدا لعنت کن تورا که بدبختی همه ی کارمندان از نوبخت هست

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه

    • بدون نام

      خسته نباشید شما که مشکلی ندارین بالاترین حقوق ها ومزایا رو دارین مشکل اصلی بدبخت بیچاره ها هستن که چندرغاز اضافه کردین به حقوقشون فکرمیکنین شاهکار کردین

    • بدون نام

      این کار هر سال نوبخته مگه آزار داری خدا ازتون نگذره بدبختمان کردید

    • بدون نام

      چقدراین بشرکریه ونفرت انگیزه با اون خنده های حال به هم زنش

    • کرمانشاه

      نوبخت چندش

    • م ح

      اره اقای نوبخت برای ردم پول به سختی میاد برای خودتون براحتی بدست میاد اصلا تو کی هستی که ایقدر مردم رو حقیر و احمق فرض میکنی مردم بیچاره کردین مردم بی عرضه و زود باور ،امیر امارات ،عرب ها غیرت شون برای مردمشون از شما بیشتره ،برو از اونا یاد بگیر.

    • شاه حسینی

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای دکتر نوبخت
      آقای دکتر نوبخت خواهش داریم این مبلغ ناچیز به کارگران و کارمندان اضافه کرد ه اید بر گردانید هیچ چیز نمی شود با آن خرید ،،حتی یک جفت کفش؟؟؟؟تورم 400 درصد است چطور منت می گذارید حقوق اضافه شده ،،برابر تورم باید اضافه کنید پدر من ما که امل و نادان نیستیم ؟؟: امام خمینی ره ایران و ملت ها را بیدار کرد که هیچ وقت زیر بار ظلم و زور نروید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج