۸۷۶۲۷۸
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید

در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر ۲۰ ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی در خیابان شیج بهایی مشغول کار با دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ‌گوشت گرفتار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر ۲۰ ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی در خیابان شیج بهایی مشغول کار با دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ‌گوشت گرفتار می‌شود.

با اعلام خبر گیر افتادن دست یک کارگر جوان داخل چرخ‌گوشت صنعتی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته (۲۸ خرداد) یک مورد حادثه گیر افتادن دست داخل چرخ‌گوشت صنعتی در خیابان شیخ بهایی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر ۲۰ ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی مشغول کار با دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ‌گوشت گرفتار شده بود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در اینگونه حوادث عملیات رهاسازی باید تحت نظر پزشکان متخصص انجام شود، آتش‌نشانان فرد مصدوم را با چرخ‌گوشت صنعتی به بیمارستان انتقال دادند و در آنجا با حضور یک گروه نجات دیگر (مجموعاً دو گروه نجات) و در اتاق عمل مشغول جداسازی دست این کارگر انجام شد.

به گفته ملکی، این چرخ‌گوشت صنعتی پوسته زخیمی داشت که آتش‌نشانان با احتیاط کامل مشغول برش دادن پوسته زخیم چرخ‌گوشت شده و پس از دقایقی تلاش موفق شدند دست این کارگر را از داخل این دستگاه خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: دست مصدوم از قسمت انگشتان و قسمت پایینی دچار آسیبهای شدیدی شده بود که وی برای ادامه اقدامات درمانی تحویل کادر پزشکی شد.

وی یادآور شد: زمانی، حوادث چرخ‌گوشت از آمار بالایی برخوردار و جزو حوادث رایج تهران بود اما در سالهای اخیر با توجه به تغییر در سبک زندگی شهروندان و ساختار فیزیکی چرخ‌گوشتها مخصوصاً چرخ‌گوشتهای خانگی، آمار این نوع حوادث بسیار کمتر شده اما کماکان شاهد گیر افتادن دست کارگران داخل چرخ‌گوشتهای صنعتی هستیم.

ملکی با بیان اینکه اکثر این موارد به بی‌احتیاطی افراد بر می‌گردد، گفت: باید برای استفاده از چرخ‌گوشتها از افراد باتجربه استفاده شود و فرد حین کار نباید خسته باشد.

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدیا خودت هوای بدبخت بیچاره ها رو داشته باش..

      پاسخ ها

      • سعی

        بدتر از اون بیمه است که پدر آدم رو در میاره ...یک انگشت من قطع شد یک ریال هم ندادن

    • بدون نام

      ای وای خدا کمکش کنه

    • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

      احمقا اون کارگرو بیهوش کنید همچین موردی رو من به چشم دیدم موقع کار با چرخ گوشت یک دستتون باید روی اهرم خاموش کردن چرخ باشه

    • بدون نام

      خدا نیاره برا کسی
      خیلی سخته

    • بهناز

      اخی دلم خیلی سوخت کارگر بیچاره

    • بدون نام

      وزیر صنعت جناب اقای رحمانی با توجه به حوادث اتفاق افتاده از چرخ گوشت به هموطنان چه حال ویا از زمان اختراع این وسیله برقی تا به حال کسی بفکر بهینه سازی ای وسیله اقدامی صورت نگرفته است اگر حضرتعالی وقتشو داریددستور فرمایید این وسیله حادثه ساز را جمع اوری کنند چرخ گوشت را باید از دو نیمه از وسط ساخته بشه که با دو پیچ بهم متصل بشه زمان اتفاق براحتی باز بشه ودست گرفتار ازاد بشه واسلام مخترع هوشیار هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نباشی برادر، شما به فکر وقتی هستی که دست تبدیل به گوشت چرخ کرده شد؟
        من شخصا چند بار ایمیل زدم به شرکت های تولید کننده چرخ گوشت خانگی که یک صفحه عدد 9 رقمی قرار دهند که تا رمز زده نشود مدار برق وصل نشود و بعد خاموش شدن هم نیاز به رمز باشد جهت حفاظت در مقابل کودکان، ولی از آنجا که مشتری مو هم بحساب نمی آید همیشه پیشنهادم مورد دایورت قرارگرفته
        از برترینها خواهش میکنم اگر امکانی برایش فراهم است این پیشنهاد را در صفحه اینستاگرام در قالب یک پست منعکس یا جای پر بازدید دیگر قرار دهد
        اگر یک کودک هم آسیب نبیند یک کودک است

    • بدون نام

      مگه میشه بیهوشش نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج