جاباما
۸۷۶۳۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

لباس آقایان با وقار و شیک

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان رسمی پوش در روزهای زمستانی، داشتن کت تک است؛ به خصوص کت‌های تک با پارچه‌های پشمی که در برابر سرما هم از شما محافظت می‌کنند.

لباس آقایان با وقار و شیک
مجله زندگی ایده آل:

کت تک، راز شما

1. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان رسمی پوش در روزهای زمستانی، داشتن کت تک است؛ به خصوص کت‌های تک با پارچه‌های پشمی که در برابر سرما هم از شما محافظت می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های کت‌های تک پشمی، داشتن بافت درشت است که از میزان رسمی بودن آنها می‌کاهد و حالتی اسپرت و نیمه رسمی می‌دهد. نمونه‌های طرحدار و چارخانه این کت‌ها هم بسیار متداول است. مدل‌های طرحدار به مراتب اسپرت‌تر هستند و انتخاب خوبی برای آقایان اسپرت پوش محسوب می‌شوند. این مدل کت‌های زمستانی، دست شما را برای انواع ست‌های زمستانی باز می‌گذارد. در انتخاب رنگ سراغ یکی از رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی و... بروید که محدودیت رنگ هم برای ست کردن ایجاد نکند.

لباس آقایان با وقار و شیک

۲. چنین کتی را می‌توانید با پیراهن و پلیور یا هر دو اینها ست کنید. این انتخاب را به عهده درجه حرارت هوا بگذارید؛ در روزهای معمولی و نه چندان سرد، فقط پیراهن، در روزهای سرد، پلیور ودر روزهای خیلی سرد، ترکیب پیراهن و پلیور را امتحان کنید. برای زیر کت، پلیورهای ساده انتخاب بهتری هستند. از طرف دیگر چون کت برای شما تیپی کلاسیک می‌سازد، می‌توانید سراغ پلیورهایی که طرح کلاسیک دارند، بروید. پلیورهایی با طرح های لوزی معروف به اسکاچ انتخاب خوبی هستند. اگر کت با رنگ خنثی انتخاب کرده باشید، حالا دست شما در انتخاب پلیورباز است و می‌توانید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید اما دقت کنید که رنگ‌های خاص مثل بنفش، قرمز و... در خاص کردن تیپ شما نقش مهمی دارند.

۳. برای چنین ستی احتیاج به شلوار پشمی دارید تا ست شما در جنس و نوع پارچه هم تناسب داشته باشد. شلوارهای کتان انتخاب خوبي نیستند ولی چنین ستی با شلوار جین هم هماهنگی دارد. فقط در روزهای سرد پوشیدن شلوار جین چندان انتخاب خوبی نیست چون نه تنها در برابر سرما از شما محافظت نمی‌کند بلکه برودت هوا را به بدن منتقل می‌کند.

اسپرت با کت

۱. کت‌های اسپرت شما نقش لباس ۴ فصل را دارند. در تمام فصول سال با عوض کردن، لباس زیر کت می‌توانید از این کت‌ها استفاده کنید، به‌خصوص اگر کت اسپرت شما رنگ تیره داشته باشد، در زمستان کارایی زیادی دارد. این نکته را بدانید که ست مشکی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمستان است.

لباس آقایان با وقار و شیک

۲. پوشیدن کت با پلیورهای یقه اسکی، یکی از کلاسیک‌ترین تیپ‌های زمستانی است. یکی از آن تیپ‌هایی که شیکی و وقار خودش را از دست نمی‌دهد اما بهتر است برای امروزی کردن این ست، پلیور و کت خود را در یک رنگ انتخاب کنید. این ست علاوه بر شیک بودن، یکی از گرم‌ترین ست‌هاست که از شما در برابر سرمای زمستانی به خوبی محافظت می‌کند.

۳. کت و پلیورهای یقه اسکی را حتما با شلوار جین بپوشید چون شلوارهای پارچه‌ای، این ست را به شدت کلاسیک می‌کند و شما را شبیه مرد سالخورده و جاافتاده‌ای نشان می‌دهد اما شلوار جین حس و حال جوانانه و اسپرتی یه این ست می‌دهد. دست شما در انتخاب رنگ شلوار جین باز است اما شلوار جین به رنگ روشن انتخاب بهتری است چون تیرگی رنگ‌های بالاپوش را می‌شکند. تضاد میان این دو یکی از دلایل زیبایی این ست به شمار می‌آید.

گرم مانند کاپشن

۱. در بسیاری از روزهای سال، هیچ تن‌پوشی مانند کت قدرت محافظت از شما در برابر سرما را ندارد. پوشیدن کاپشن برای کسانی که باید با تیپ رسمی در محل کار حاضر شوند، انتخاب خوبی نیست اما این افراد می‌توانند سراغ یک گزینه بینابین بروند؛ کاپشن‌هایی که در طراحی و دوخت آنها از کت الهام گرفته شده است. یقه‌دار بودن و داشتن فرمی برش خورده از ویژگی این کاپشن‌هاست. این مدل کاپشن‌ها دست شما رابرای انواع ست بازمی‌گذارد و می‌توانید آن را با انواع پیراهن وپلیور بپوشید. برای روزهای سرد زمستانی، پوشیدن لباس‌هایی بارنگ تیره، احساس گرمای بیشتری در شما ایجاد می‌کند و انتخاب سنجیده‌تری است. از سوی دیگر چون امکان شست‌وشوی مدوام کت و کاپشن میسر نیست، انتخاب آنها در رنگ تیره معقول‌تر است.

لباس آقایان با وقار و شیک

۲. با داشتن چنین کاپشنی می‌توانید به راحتی ست رسمی و مردانه خودتان را بپوشید. انواع شلوارهای رسمی که برای حضور در محل کار می‌پوشید، با این لباس هماهنگی دارند اما یکی از بهترین انتخاب‌ها، شلوارهای مخمل هستند چون هم گرمای لازم برای روزهای سرد سال را دارند و هم حالت نیمه‌رسمی و نیمه اسپرت دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل پسره مشهدی

      اینا کدومشون شیییکو با وقار بوووود؟؟؟؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      نمردیما معنی خوشتیپیا فهمیدیم

    • shahyad

      ya khosh tip nadidin ya khosh tip ndmidunid be chi migan.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج