۸۷۶۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

الغرافه و الکویت به دنبال شکار مهاجم ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب آهن کار سختی برای حفظ مهاجم نیجریه‌ای و گلزن خود دارد.

خبرگزاری مهر: کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته لیگ برتر و با نظر علیرضا منصوریان به تیم ذوب آهن اضافه شد. این مهاجم خیلی زود توانست خودش را با فوتبال ایران تطبیق بدهد و گل های حساس و مهمی برای ذوب آهن به ثمر رساند.

از جمله گل های مهم این بازیکن می توان به دیدارهای آسیایی ذوب آهن برابر الکویت و الغرافه اشاره کرد که زمینه ساز حضور این تیم در مرحله گروهی مسابقات و سپس صعود از این مرحله شد.

اوساگونا حالا با پایان فصل، پیشنهاداتی از تیم های عربی از جمله الغرافه و الکویت دریافت کرده است و ادامه همکاری وی با ذوب آهن در ابهام قرار دارد. گفته می شود پیشنهاد مالی اوساگونا از این تیم ها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است و همین مسئله ذوب آهن را برای تمدید قرارداد با او دچار چالش کرده است.

این در حالی است که قیمت فصل گذشته اوساگونا به مراتب پایین تر بود و این جهش قیمت مبلغی نیست که ذوب آهن از عهده پرداخت آن برای یک بازیکن بر بیاید.

آذری چند روز پیش در گفتگو با خبرنگار مهر به صورت غیر مستقیم به بحث اوساگونا اشاره کرده و بدون نام بردن از این بازیکن گفته بود: «نمی‌شود به بازیکنی که ۸۰ هزار دلار می گرفته، یکباره ۵۰۰ هزار دلار بدهیم. این نه انصاف است، نه شرع و نه عرف.»

سیاست های نقل و انتقالاتی ذوب آهن هم به گونه ای در هیات مدیره مصوب شده که تمدید قرارداد اوساگونا را سخت می کند مگر اینکه تصمیمات جدیدی در این حوزه گرفته شود و یا اوساگونا مبلغ پیشنهادی اش را پایین تر بیاورد.

از سوی دیگر ذوبی ها بیکار ننشسته اند و بازیکنان خارجی دیگری را زیر نظر گرفته اند. طبق اعلام باشگاه ذوب آهن، این باشگاه در حال بررسی و مطالعه عملکرد و کارنامه ۱۸ بازیکن خارجی است تا بتواند در صورت منتفی شدن حضور اوساگونا، نفر مناسبی را جایگزین او کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود آذری گفته 500 هزار دلار میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج