۸۷۶۴۱۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

وکیل فوتبال:

پرسپولیس باید از برانکو و الاهلی شکایت کند

یک وکیل بین‌المللی فوتبال گفت که باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریع‌تر از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کند.

خبرگزاری ایرنا: یک وکیل بین‌المللی فوتبال گفت که باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریع‌تر از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کند.

آرش شکرریز در گفت‌وگویی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اظهار داشت: قوانین نقل و انتقالات فیفا علل موجهی را برای فسخ یک قرارداد در نظر گرفته است که آنها را دلایل موجه ورزشی می‌نامند؛ بنابراین با وجود اصل احترام قراردادها، یک قراردادی می‌تواند در پایان فصل به سبب یکی از علل موجهه ورزشی فسخ شود.

پرسپولیس باید از برانکو و الاهلی شکایت کند

این وکیل دادگستری افزود: طبق ماده ۱۵ قانون نقل و انتقالات فیفا، هر زمان باشگاهی بیش از سه ماه حقوق فرد حرفه‌ای یا اشخاص رسمی فوتبال را پرداخت نکند، آن فرد می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند اما در بحث جدایی برانکو از پرسپولیس شاهد برخی اظهارات اشتباه هستیم.

شکرریز اضافه کرد: اولاً برخی گفته‌اند که ماده ۱۷ قانون نقل و انتقالات فیفا فقط مشمول بازیکنان است و مشمول سرمربیان نمی‌شود در حالی که اگر به حکم فیفا علیه باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت مانوئول ژوزه نگاه کنیم، می‌بینیم که در این حکم به قوانین نقل و انتقالات فیفا اشاره شده و آن را مشمول سرمربیان نیز دانسته است.

این وکیل بین‌المللی فوتبال ادامه داد: ثانیاً طبق بند ذیل ماده ۱۵ قانون نقل و انتقالات فیفا، فرد حرفه‌ای ۱۵ روز از اتمام آخرین بازی باشگاه تحت قرارداد خود فرصت دارد، قرارداد را فسخ کند این در حالی است که آخرین مسابقه پرسپولیس روز ۱۲ خرداد انجام شده و مهلت ۱۵ روزه، ۲۷ خرداد پایان یافته است.

بنابراین برانکو از ۱۲ خرداد تا ۱۵ فروردین حق داشته به دلیل به تعویق افتادن دستمزد و حقوق خود، قرارداد را فسخ کند اما این کار را نکرده و در تاریخ ۲۸ خرداد وکیل او به باشگاه پرسپولیس رفته و خواستار اقاله قرارداد (فسخ دو طرفه قرارداد) شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برانکو برای فصل بعد نیز با پرسپولیس قرارداد داشته و در مهلت ۱۵ روزه ذکر شده در قوانین فیفا نیز برای فسخ اقدام نکرده است، این قرارداد به قوت خود باقی می‌ماند.

شکرریز توضیح داد: آنچه از شواهد بر می‌آید، برانکو در مهلت ۱۵ روزه پس از آخرین بازی پرسپولیس، قرارداد خود را فسخ نکرده و پرسپولیس نیز بارها به او اعلام کرده دستمزدش آماده است و برای دریافت دستمزد می‌تواند به تهران رجوع کند.

این وکیل بین‌المللی فوتبال تاکید کرد: در شرایط فعلی انتقال برانکو به باشگاه الاهلی عربستان شامل مجازات‌های مندرج در ماده ۱۷ آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا مانند محرومیت باشگاه عربستانی از دو پنجره نقل و انتقالات، محرومیت افرادی که در این انتقال نقش داشتند و پرداخت غرامت به پرسپولیس معادل یک و نیم برابر قرارداد برانکو است.

شکرریز گفت: بر این اساس، باشگاه پرسپولیس باید فی الفور از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامو ول برانکو کنید بچسبید ب اینده تیم وااای

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        اصلا لنگ نیازی به سر مربی ندارد وزیر که لنگی باشد کاپ را برای شما میآورند
        راستی اگر وزیر خواست پول بده همه را دلار بگیرید چون نوسان زیاد داره
        لنگ نام ورزش و فوتبال را خراب کردین
        خخخخخخخخخخ

    • رضا

      هیچ شکایتی نبایدبشه. این رسمش نیست که با کسی که اینهمه جام رودروکرده اینجوری برخوردبشه

    • پیگوزی

      سگ تیمتونو تحویل نمی گیره بیچاره ها.جای زخمو با لنگ ببندین لنگیای کیسه کش

    • هومن

      هر کسی که لیسانس حقوق گرفته شده وکیل و حرفهای بیخود میزنه خخخ موهای سر برانکو رو کندین ولش کنین ندید پدیدا خخخخ

    • بدون نام

      چی میگی تو ؟خدا کیلی کی تو رو وکیل کرده؟پانزده روز بعد از اتمام قرارداد چون فسخ نکرده دیگه نمیتونه فسخ کنه؟مگه با لشکر کورها طرفی؟قانون میگه بعد از پانزده روز اگه پولشو ندادن یعنی زیر پانزده روز نمیتونه ضمنا اگه میخواستن برنده شکایت بشن باید پولشو میدادن بعد شکایت میکردن الان میخوان چی بگن بگن اقا ما پولشو ندادیم ؟مرد حسابی چرا شرور تحویل ملت میدی ؟یارو هنوز قرارداد نبسته شما بهانه دستش دادین من نمیدونم تو واقعا وکیل هستی؟

    • بدون نام

      مال این حرفا نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

    • بابک

      هرچه زودترباید خجالت بکشن پول برانکوروبدن واقعا تاسف داره نمک بخوری نمکدان بشکنی الان طلبکارم شدن هرچند لیاقت این مدیرای پرسپولیس بیشتر ازاین نیست اگه شکایتم کنن جای تعجب نداره کاری که برانکو برای پرسپولیس کرددیگه توخوابم نمیشه دیداگه توکل مدیریتشون یه کارخوب میخوان انجام بدن پای حرفشون بمونن پولشو بدن بزارن یه خاطره خوب برای برانکو بمونه چون لیاقتش بیشترازایناست

    • بدون نام

      خودشون موشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج