۸۷۶۴۲۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

شکایت شفر در آستانه سفر استراماچونی!

استقلالی‌ها بیم آن را دارند که شفر طی همین روز‌ها دوباره آن‌ها را تحت فشار گذاشته و تهدید کند که یا پولش را بدهند و یا کار را به شکایت و مراجع قضایی فیفا می‌کشاند.

خبرورزشی: استقلال در ماه‌های اخیر با داستان‌های زیادی پیرامون مربیان خودش دست و پنجه نرم کرده است. ماجرا‌هایی که البته همچنان ادامه دارد. از عزل شفر گرفته تا روی کار آمدن فرهاد مجیدی و پس از آن، انتصاب آندره‌آ استراماچونی.

فعلاً فرهاد رفته و استراماچونی قرار است بیاید، اما ماجرای وینفرد شفر یک معادله حل نشده تلقی می‌شود. شفر نه توافق کرده و نه نامه‌ای مبنی بر شکایت او به فیفا در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است. از سوی دیگر داستان حضورش در تیم بن‌یاس امارات نیز هنوز ره به جایی نبرده است.

شکایت شفر در آستانه سفر استراماچونی!

سرمربی سابق استقلال جدا از بحث قرارداد فصل آینده‌اش که یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ارزش دارد، بابت چند هفته پایانی لیگ هجدهم نیز هنوز مبالغی طلب دارد.

در همین رابطه دیروز ظهر شایعه عجیبی را میان مسئولان باشگاه استقلال شنیدیم که آن‌ها را نگران کرده بود. بر اساس شنیده‌های ما، استقلالی‌ها بیم آن را دارند که شفر طی همین روز‌ها دوباره آن‌ها را تحت فشار گذاشته و تهدید کند که یا پولش را بدهند و یا کار را به شکایت و مراجع قضایی فیفا می‌کشاند!

به زعم استقلالی‌ها، حرکت شفر (البته اگر انجام بدهد) در این روز‌ها کلی معنا داشته و دردسر‌های باشگاه را مضاعف می‌کند، چون استراماچونی و کادرش در راه تهران هستند و قطعاً تمام اخبار مربوط به استقلال را دقیقاً رصد می‌کنند روی همین اصل اگر بحث شکایت شفر مطرح شود، برای استقلال گران تمام خواهد شد، چون وقتی سرمربی جدید ببیند سرمربی قبلی تیم برای دریافت طلبش تهدید به شکایت و توسل به فیفا کرده، قطعاً توی دلش خالی شده و موضع سخت‌تری اتخاذ خواهد کرد.

حتی شنیده‌ایم برخی از مسئولان استقلال خواهان آن شده‌اند که تا قبل از سفر استراماچونی به تهران، با شفر حداقل به صورت شفاهی توافق شود که هیچ حرفی نزند و سکوت کند تا پس از آن سر فرصت کار را به یک جای مناسب رساند.

قدر مسلم اینکه استقلالی‌ها چاره‌ای جز راضی کردن وینفرد شفر ندارند و قطعاً این مربی آلمانی هم آنقدر زرنگ است که بدون دریافت پول رضایت ندهد، اما باید کاری کرد که تا سر حد امکان رقم پرداختی به او کاهش پیدا کند، چون در این شرایط اقتصادی واقعاً زور دارد که چند میلیارد تومان پول بی‌زبان را در جیب یک مربی ریخت که حداقل در فصل دوم حضورش کارایی چندانی برای استقلال نداشت و در نهایت هم کنار گذاشته شد.

بن‌یاس، فرشته نجات

با این شرایط و به رغم همه گرفتاری‌ها و پیچیدگی‌های استقلال، یک اتفاق مهم می‌تواند کمک‌حال آبی‌ها شده و برای این باشگاه حکم فرشته نجات را پیدا کند؛ فرشته‌ای به نام بن‌یاس.

اگر این باشگاه اماراتی رسماً اعلام کند وینفرد شفر را به عنوان سرمربی خودش برگزیده است، استقلال از پرداخت قرارداد فصل بعد یا رقم توافقی بابت آن معاف شده و فقط باید دستمزد عقب افتاده سرمربی معزول خود را بپردازد، ولی مشکل اینجاست که اماراتی‌ها هم حداقل تا ظهر دیروز کوچک‌ترین اشاره‌ای به عقد قرارداد شفر با بن‌یاس نداشتند و حتی سایت این باشگاه هم چیزی از سرمربی جدیدش ننوشته بود. یعنی فعلاً استقلال مانده و یک بمب ساعتی به نام وینفرد شفر که هر لحظه شمارش معکوس برای انفجار آن آغاز خواهد شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لوله نفت برای باشگاه باز است هنوز

    • علوی

      چیه خبر لرزشی خیلی نگرانه ؟سکته نزنی خبردلار

    • علوی

      میخوای تو برو با شفر مذاکره کن تا سکته نزدی

    • علوی

      #خبر_دلار کیسه کش

    • بدون نام

      وزیر کیسه کش میده نگران نباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج