جاباما
۸۷۶۴۴۴
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عملکرد بهتر مسی نسبت به رونالدو در دیدار‌های سخت

تازه ترین آمار و ارقام منتشر شده در مورد عملکرد «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» در عرصه های بین المللی حاکی از آن است که مرد آرژانتینی در مصاف با تیم های اول رنکینگ فیفا به مراتب بهتر از رقیب پرتغالی‌اش عمل کرده است.

خبرگزاری ایرنا: تازه ترین آمار و ارقام منتشر شده در مورد عملکرد «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» در عرصه های بین المللی حاکی از آن است که مرد آرژانتینی در مصاف با تیم های اول رنکینگ فیفا به مراتب بهتر از رقیب پرتغالی‌اش عمل کرده است.

در اینکه «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» دو تن از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال هستند، شکی وجود ندارد؛ با این وجود هواداران هنوز هم بر سر این موضوع که کدامیک بهتر است اختلاف نظر زیادی دارند.

عملکرد بهتر مسی نسبت به رونالدو در دیدار‌های سخت

تازه‌ترین آمار منتشر شده حاکی از آن است که رونالدو سلطان بلامنازع گل در عرصه‌های بین‌المللی است؛ مرد پرتغالی تاکنون ۸۸ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و این در حالی است که مسی تنها ۶۷ بار برای آرژانتین گلزنی کرده است.

زمانی که از گل‌های ملی به ثمر رسیده توسط این ۲ فوق ستاره در بازی‌های ملی فاکتور بگیریم، تمایز بیش از پیش آشکار می‌شود چرا که با این حساب شمار گل‌های رونالدو در بازی‌هایی که در قالب تورنمنت برگزار شده ۷۱ و این عدد برای مسی تنها ۳۵ مورد ثبت شده است.

آمار مذکور و تمایز مشهود به اندازه‌ای است که می‌توان آن را گواهی دانست بر «بهترین بودن» رونالدو در سطح ملی؛ اما آیا این آمار به تنهایی تمام حقیقت را در این خصوص آشکار می‌کند!؟

اما بیایید زاویه دید را عوض کنیم؛ بر اساس گزارش تارنمای گیو می اسپورت، ۵۶ مورد از ۶۷ گل ملی مسی (معادل ۸۴ درصد)، در برابر ۵۰ تیم اول رنکینگ فیفا به ثمر رسیده است و در سوی مقابل کاپیتان پرتغالی‌ها تنها ۳۵ گل از مجموع ۸۸ گل ملی خود را (معادل ۳۵ درصد) در تقابل با ۵۰ تیم اول رنکینگ فیفا ثبت کرده است.

حالا از زاویه‌ای بهتر و البته متفاوت‌تر می‌توان به جادوگران فوتبال مدرن نگاه کرد!

به عبارت دیگر بر اساس آمار اخیر، هواداران آرژانتین و البته مسی می‌توانند به راحتی مدعی شوند که فوق ستاره‌شان در مواجهه با تیم‌های قوی‌تر به مراتب بهتر و مفید تر از رقیب سنتی عمل می‌کند.

اگرچه بحث داغ برای انتخاب «برترین تمام دوران ها» (که در انگلیسی با کلمه G.O.A.T مشهور است)، مابین رونالدو و مسی حتی تا سال‌ها پس از بازنشستگی آنان ادامه خواهد یافت اما در حال حاضر و با توجه به آمار می‌توان با اطمینان گفت که زمانی که در سطح بین‌المللی می‌خواهید به مصاف حریفان قدرتمندتر بروید بهتر است «لیونل مسی» را با خود ببرید تا رونالدو!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      واقعیتو نمیشه انکار کرد مسیرو فقط با مارادونا میشه مقایسه کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسی دوتا جام بین ال داره اونم با یه تیم در پیتی
        ولی رونالدو با کلی فوق ستاره هنوز نتونسته جام بگیره
        البته لیگ ملتهای کشور مسی قویترم هستن مث فرانسه آلمان انگلیس هلند
        اما مال رونالده همه ضعیف مث کلمبیا کوبا
        برو جمع کنید آمارو مقایسه هاتونو

    • احسان

      من دیگه حرفی ندارم
      مسی رو هیچوقت با آقای گل خالی مقایسه نکنید

    • Amirreza.F.16

      اره کرواسی المان کلمبیا به همه اینا مسی تو نسته گل بزنه تازه یه جام ملتها و یه لیگ ملتها برده

    • بدون نام

      کاملا جانبدارانه بود خودت هم میدونی سلطان کیه...انصافا همین پریروز مسی دوگل به یه تیمی زد آرژانتین پنج هیچ برد ..من هرچی سعی میکنم نمیتونم اسم اون تیم روببرم اگه تو تونستی اسمش روبگی جایزه داری

    • شنیا

      برترین ها چیه بارسایی هستی مگه دست خودشه با کدوم تیم بازی کنه مهم اینه که تو شرایط سخت و هنگامی که تیم ملی اش بهش نیاز داره گلزنی میکنه همین بازی سوئیس رو دید .لعنت بر منکرش که مسی بازیکن بدیه ولی قبول کنیم تو هر موقعی که آراژانتین به مسی نیاز پیدا کرده هیچ کمکی نکرده همین بازی کلمبیا اون سال مقابل شیلی همش یه ژست از مسی تو بازی ها میبینیم سرشو وسط زمین انداخته پایین .

      پاسخ ها

      • MGZ

        عزیزمن آرژانتین الان چند سال کلا ضعیف شده نمونش هم اینکه حتی پاراگوئه و ایسلندم نمیتونه ببره اما اون طرف پرتغال چند ساله قوی شده بخاطر مربی خوبش مسلما اگر آرژانتینم همون تیم قوی سابق بشه که همش به مربیشون بستگی داره چون بازیکنای خوبی دارن بازم مسی میدرخشه. در ضمن زمانیکه تیم نیاز داشته همیشه مسی کمک کرده نمونش آخرین بازیشون برای صعود به جام جهانی که مسی سه تا زد.یه چیز دیگه فراموش نکن رونالدو فقط مهاجمه پس بایدم بیشتر گل بزنه ولی مسی کارش بازیسازیه برای بقیه که اگه مربی نتونه درست تاکتیک بده مسیم هیچ کاری نمیتونه بکنه چون یه نفره.

    • N

      مسی روووو عشقه

    • بدون نام

      چرا چرند مینویسین.شما روزنامه نگاران وخبرنگاران.با رونالدو حسادت.و سرجنگ دارین ..دارین قضاوت ناعادلانه میکنین.رونالدو تمام گلهای حساسش و سرنوشت سازش رو در بازیهای مهم وتیم های بزرگ زده.برین آمار رو خوب نگاه کنین بعد بیاین نظر بدین.اما اون فسی شما که دارین سنگش رو به سینه میزنین اکثر گلهاش تو بازیهای دوستانه.وبازیهای بی ارزش.و تیمهای گمنام زده.شماها نمتونین. کریس رو تحقیر کنید.بهترین تاریخ هست بدون شک و تردید...امسال هم ب امید خدا این کوتوله باآرژانتینش حذف میشه.بعد معلوم میشه کی مال بازیهای حساس.و سرنوشت سازه..کریس..یا فسی شما

    • بدون نام

      اینم مقایسه بود ! کل دنیا میدونن مسی بهتر از رونالدو و سایر بازیکنای دیگست . رونالدو تو تیم ملی ب تیمای ضعیف گلزنی کرده اما مسی ب تیمهای بالای جدول فیفا گلزنی کرده . کلا از همه لحاظ امار مسی خیلی بالاتر از رونالدویه .

    • بدون نام

      کل دنیا دارن میگن کینگ مسی قابل مقایسه با هیچ بازیکنی نیس اما بازم این هواداران پنالدو که تو ایرانن قبول نمیکنن حتی اگه خوده پنالدو هم بگه مسی از من خیلی بهتره بازم این طرفدارن پنالدو قبول نمیکنن خخخخ . پنالدو عجب طرفدارای تعصبیی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر میکردم بارسایی ها با شعور تر از این باشن که حداقل اسم سلطان درست بگن

    • بدون نام

      همیشه همین طور بوده پنالدو تا اخر عمرش باید به سرورش کینگ مسی احترام بگذاره

    • بدون نام

      یا خدا واقعا یعنی پنالدو رو با مسی مقایسه میکنین من که شرم میکنم مسی یعنی جادوگر پنالدو یعنی تجاوزی

    • بدون نام

      چرا نمیگین بازی هاشون چقدر بوده پنالدو حداقل سه برابر مسی بیشتر بازی کرده دو سال هم بزرگتره مسی یدونست

    • بدون نام

      تاریخ فقط سه نفر رو میشناسه به ترتیب مسی مارادونا پله بعدش رونالدینیو کرایف و بقیه

    • بدون نام

      مسی یعنی جادوگر اعجوبه اسطوره با اخلاق با کرامت مینیاتوری مریخی فرا زمینی وفادار با شرف کاپیتان رهبر عشق خدای فوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا مسی رهبر خوبی نیست واثلا نمیتونه تیمو جم کنه

    • بدون نام

      هر اشغالی رو با کینگ لئو مقایسه نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا تعطیلی سطل زباله

      • بدون نام

        هورمونی بدبخت

    • سلطانیان

      ادموخنده میگیره ازنظرات مغزفندوقیتون ببینید رونالدو باچه تیمی داره قهرمان اروپا ولیگ ملت هاشده بعد حرف بزنید فسقلیا مسی باچه بازی کنای ریپ زده خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج