جاباما
۸۷۶۴۶۰
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

هوک: مخالف رسیدن به توافق جامع با ایران نیستیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در جلسه کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران اعلام کرد که واشنگتن خواهان حصول توافق با تهران است.

ایسنا: به نقل از صدای آمریکا، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه، در جلسه کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران مدعی شد که آمریکا، کمپین فشار حداکثری خود بر علیه جمهوری اسلامی را تنها برای بازگرداندن ایران به پای میز مذاکره و قطع بودجه فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران اعمال کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس‌جمهور ترامپ و مایک پمپئو به وضوح اعلام کرده‌اند که خواهان مذاکره با ایران هستند و هیچ‌کس مخالف رسیدن به توافقی جامع نیست.

هوک: مخالف رسیدن به توافق جامع با ایران نیستیم

برایان هوک همچنین مدعی شد: کمپین فشار حداکثری ما در حال جواب دادن است؛ اما ایران دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ نمی‌دهد.

وی در رابطه با تحریم‌های ایران ادعا کرد: ما گفته‌ایم که هرچیزی که تحریم‌ها را نقض کند، مجازات می‌کنیم؛ در نتیجه همکاری زیاد در صفر رساندن صادرات نفت ایران مشاهده کردیم. هر نفتی از ایران به سمت هر خریداری برود، یک فعالیت غیرقانونی است. نفتی که به سوریه یا لبنان برسد، متعلق به سپاه پاسداران است. هرکسی در ارتباط با آن نفت ردیابی شود، با تعقیب قضائی روبرو خواهد شد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاهای بی‌اساس مقامات آمریکایی مبنی بر دست داشتن ایران در حادثه‌ی دریای عمان، مدعی شد: قایق‌های ایران پیش از انفجار به هر دو کشتی در دریای عمان نزدیک شده و مین‌های مغناطیسی را نصب کردند. مأموران سپاه پاسداران در این عملیات حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمپین اتحاد و انزوای ایرانیان به آمریکا به حدی فرا گیر شده که اگر آنها خواستار مذاکره باشند، ایران دیگر همانند گذشته در جلسات در وین و ...به آنها و خواسته آنها اهمیت نخواهد داد و به خواسته آنها حتی لحظه ای گوش فرا نمی دهد ، جز آنکه آمریکا صد در صد در برجام منافع ایران و انرژی ایران را در چرخه سوخت هسته ای در جهان کاملا˝ به رسمیت قبول داشته باشند و بدانند که دانشمندان ایرانی از داشمندان آنها در عرصه انرژی و سوخت هسته ای و رآکتورها بسیار دانشمندتر و عالم تر هستند ، چرا که ایران و دانشمندان برای پیشرفت کشور و نام ایرانی به تنهایی این انرژی را تولید و اکتشاف نموده اند که واقعا˝ در جهان بی نظیر و قابل تقدیر است . خلاصه بدانند : انرژی هسته ای حق مسلم ماست .

    • بدون نام

      با ان قیافیه مسخرت

    • بی نام

      به این عوضی بگید مردک این کارها ازخودتون برمیاد این وسله ها به ایران نمیچسبه

    • بدون نام

      عوضی اگه ما هم توان پاسخ اقتصادی وتحریم را داشتیم ما هم با دیپلماسی برخورد میکردیم،،شما عنتر ها هم هرچه قدرت دارید ،،،،قدرت دلار،،, از بر جنگ جهانی دوم بوده وهست والا الان وضع شما از افغانستان هم بدتر بود

    • بدون نام

      هوک تو یک موش و مایک یک خوک است و البته هردو کثیف

    • بدون نام

      مذارکه! آنهم با تحریم و تحمیل خواسته شان!!!!!

    • علی

      پس بهتره که گورتان را گم کرده و شارلاتان بازی در نیاورید چون قایق های تیز رو و موشک های نقطه زن بسیار به ناوگان متجاوز شما نزدیکترند! از ایران تنها تحقیر نصیب شما خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج