جاباما
۸۷۶۵۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

مهم‌ترین دلیل برانکو برای رفتن از پرسپولیس: در ایران نمی‌شود قهرمان آسیا شد!

مصاحبه زنده برانکو درباره دلایل جدایی از پرسپولیس نکات مهمی داشت اما مهمترین‌شان چیزی بود که ایمان یافته در ایران و باشگاه‌هایش محقق نمی‌شود.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: مصاحبه زنده برانکو درباره دلایل جدایی از پرسپولیس نکات مهمی داشت اما مهمترین‌شان چیزی بود که ایمان یافته در ایران و باشگاه‌هایش محقق نمی‌شود.

او از پایان کار حرفه ای در تهران و پروژه پرسپولیس گفته بود . از اینکه دلش یک شروع حرفه ای جدید می خواسته و با پرسپولیس به سقف خواسته هایش رسیده است.

او گفته به عربستان و الاهلی رفته تا اگر ۴ سال کرد کرد برایش امکان قهرمانی در آسیا باشد. چیزی که امکانش در پرسپولیس و فوتبال ایران میسر نبوده.

تقریبا سی سال است که هیچ تیم ایرانی قهرمان آسیا نشده. از روزی که استقلال دومین ستاره اش را گرفت تا امروز. چند بارمدل برگزاری لیگ قهرمانان تغییر کرده. یکبار پرسپولیس، یک بار سپاهان، یک بار پاس ، یک بار ذوب آهن و دو بار استقلال در همه این مدل ها به فینال رسیده اند و هر بار باخت سهم فوتبال ایران بوده است.

اگر این جمله را علی پروین قرار بود بگوید حتما در دنباله اش می گفت:«سال ۹۰ که قهرمان بازی های آسیایی شدیم به آقای غفوریفرد گفتم ما با موتورگازی در فوتبال حرکت می کنیم، رقیبا با موشک . داریم جا می مونیم و همین هم شد.»

در ما به ازای ملی هم تقریبا کابوس های مان همیشه پابرجا بوده. در جام ملتهای آسیا و المپیک. طلسم شده ایم یا زورمان نمی رسد ، یا شخصیت قهرمانی را نداریم.

هرچه هست اقلا برانکو به این باور رسیده که اینجا و از لیگ ایران برایش قهرمانی در آسیا مقدور نیست.کاری که توانش را در تیم چهارم فوتبال عربستان دیده است.

جای این همه دعوا شاید وقتش باشد که گردانندگان فوتبال ایران از همین برانکو، کی روش و بسیاری دیگر که آمدند ایران و رفتند بپرسند چه کم داریم که این همه هزینه می کنیم اما آنچه باید رخ بدهد، بدست نمی آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علتش کاملا مشخص است مدیران غیر ورزشی که فقط برای مطرح شدن در رسانه ها ورانت خواری درورزش آمدن وقهرمانی برایشان مهم نیست!؟

    • بدون نام

      خدایی راست میگه نمیدونم در اسیا چرا داوران به نفع ما سوت نمیزنند و چرا رییس کنفدراسیون اسیا همه را بسیج نمیکنه تا ما قهرمان بشیم خیلی بی ادبن خخخخخخخخ

    • بدون نام

      برانکو ی دلاله بخدا دلاله کاویانپور بازیکن پرسپولیس که ادم بسیار خوب و با اخلاقیه گفت از خودم 40 ملیون خاسته،برنکو تا نیم فصل دوام نمیاره همچنان که از الاتفاق بیرونش کردن،اینجا هم فقط و فقط شخص سلطانیفر و تاج تیم حکومتی رو قهرمان کردن وگرنه برانکو هیچی نبود،برانکو همین بود که مرحله گروهی حذف شد پارسال هم اگه داور مقابل الدحیل اون اشتباه و نمیکرد فینال هم خواب نمیدید

      پاسخ ها

      • محمد حسین محمودی

        خوشم میاد کیسه کش بابا برانکو ایوانکویچ رفت تو و بقیه هنوز نتوانستند قهرمانی های پرسپولیس رو هضم کنید و در حال سوزش شدید هستید عقل و منطق نزد شما هیچ جایگاهی ندارد

    • بدون نام

      در آسیا وزیر ورزش نیست مثلی ایران که بازی های لنگ مهندسی کند

    • تمام راستگویان و دانایان و عالمان ورزشی جهان

      تا قیام قیامت هم که باشد اینجا را بینهایت دقت و تامل بفرمایید: هرگز و هرگز و هرگز تیم های فوتبالی بزرگسال ایران نه در آسیا ،نه در المپیک و نه در جام جهانی به قهرمانی نخواهد رسید!!! حتی اگر هم معجزه هم بشود باز هم فوتبال بزرگسال ایران به قهرمانی آسیا ،قهرمانی المپیک ، ورود به بازی های المپیک و قهرمانی جام جهانی نخواهد رسید ،به دلایل متنوع ورزشی ،سیاسی و علمی!!!
      پس نیکوترین راهکار و علاج واقعه قبل از وقوع اینست که یکبار برای همیشه تیم فوتبال بزرگسال ، مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا و جام جهانی برای فوتبال ایران بطور کلی حذف ، بایکوت و منحل شوند!!!
      تا تمام مردم ورزش دوست ایران نفس راحتی بکشند و حداقل به آرامش نسبی ورزشی برسند و نیز حوادث خونبار و خسارت آور مالی و جانی هم برای مردم تماشاگر فوتبال ایران، رخ ندهد!!!!!........

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      ن حالا جاهای دیگ ده تاجام اورده بود دلال. درضمن استقلال چهاربار رفته فینال ن دوبار.‌ دوبار قهرمان شد

    • بدون نام

      آمدن استراماچونی به استقلال الفرار

    • آرش

      تو ایران نمیشه قهرمان شد تو عربستان میشه میدونی جرا؟ چون اونجا نمیزارن بری از کشورت ۲ تا باطیکن کروات بیاری که یک دقیقه هگ بازی نکنن میلیاردی پول بگیرن برن، چون اونجا نمیزارن امثال ربیع خواه رو بازی بدی چون ازش پول گرفتی، چون اونجا یه مخاجم گل نزن و فلج مثل علیپورو کمیزارن بزاری داخل که دروازه خالی گل نزنه و تیم قهرمان نشه،آره برانکو جون اونجا مثه اینجا خر تو خر نیست که یکی مثله تو دلال کثیف بیاد هر کاری دلش میخواد بکنه و بره. اونجا دو تا بازی نتیجه نگیری مثله دستمال کثیف میندازنت بیرون. ان شالله خاری و خفتتو ببینیم تو اسیا همه باهم. لعنت به تو کلاهبزدار که زودتر نگفتی این نقشه شوم رو داری

    • بدون نام

      کیسه کش حقیر از روی حسادت حرف مفت نزن

    • کامران

      از روزی که پاس قهرمان آسیا شد البته، دو زار تاریخ ورزش رو هم بدونن بد نیست این دنیای ورزش تورنتویی ها

    • کامران

      چون برد دولت فدراسبون وزیر ورزش فقط در حدداخلی است!

    • علی

      برید بزارید تو ظرف یخ انگار حالا حالا ها نمی خواید از سوزشتون کم بشه بسوزید تا جونتون در بیاد

    • اکبر

      این کیسه زباله های بدبخت که سه ساله از کمبود اکسیژن به خاطر زیر سرورشون بودن فلج مغزی شدن و دری وری میگن خودشون با اونهمه خرج و مخارج تو آسیا چه گ و ه ی خوردن که الان در موال رو باز کردن

    • بدون نام

      برانگو جان میدونیم در ایران منظورت تیمِ لنگِ
      در ایران میشود ولی در تیم لنگ نمیشود جون جَنَمِش رو نداره

    • بدون نام

      همه دیدن که لنگ تا فینال هم رفت ولی نتونست قهرمان بشه
      چون جَنَمِش رو نداره و اونجا هم ایران نیست که جام رو بهش بدن
      کل ایران تو این سه سال دیدن که سه سال جام رو بهش دادن خودش نتونست بگیره
      فینال جام حذفی هم یاد همه هست.

    • بدون نام

      دلیلش این وزیرورزش وروحانی نمیخواهدونمیزاردهیچ تیم ایرانی وتیم ملی قهرمان اسیا نشود

    • mahmood

      یه دور همین کامنتهایی که ملت زیر این پست یا هر پست فوتبالی دیگه رو میزارن بخونید. اینکه چقدر راحت حرفهای بد و بیراه و حرفهای یه من صد غاز و غیر کارشناسی رو مینویسن و تقریبا همه هم ایمان دارن که حق با اوناست.
      براستی حالا حالا ها کار داریم تا شخصیت قهرمانی پیدا کنیم.

    • بدون نام

      مهمترین دلیل.....پول

    • بدون نام

      آره کاملا درسته تو آسیا دیگه داوری و فدراسیون و وزیر کارایی ندارند.خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج