۸۷۶۵۴۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تلاش استقلالی‌ها برای حفظ غفوری ومنتظری

در شرایطی که پرسپولیس برخلاف چند سال حضور برانکو، روزهای آرامی را سپری نمی‌کند و هواداران این تیم مقابل دفتر باشگاه مشغول به اعتراض به مسئولان هستند، هواداران خشمگین استقلال هم خیلی از اوضاع تیم خود راضی نیستند.

فرهیختگان: در شرایطی که پرسپولیس برخلاف چند سال حضور برانکو، روزهای آرامی را سپری نمی‌کند و هواداران این تیم مقابل دفتر باشگاه مشغول به اعتراض به مسئولان هستند، هواداران خشمگین استقلال هم خیلی از اوضاع تیم خود راضی نیستند.

آنها شاهد جنگ و دعواهای پیاپی و اختلافات جدی درون‌باشگاهی هستند و این موضوع سبب شده امیدهایشان برای پایان دادن به طلسم قهرمان‌نشدن در سال‌های اخیر، کاهش یابد. با این حال خبرهای رسیده حاکی از این است که استقلال دیگر به سیاست سکوت دل نخواهد بست و به‌زودی اخبار بیشتری از این مجموعه بیرون خواهد آمد.

کنفرانس مطبوعاتی استراماچونی

دستیاران استراماچونی دو روز قبل وارد تهران شدند و خود او نیز دیروز بعدازظهر سرانجام پا به فرودگاه امام‌خمینی(ره) گذاشت و مورد استقبال مقامات باشگاه و تشریفات قرار گرفت. او بعد از استراحت شب گذشته، صبح امروز در محل باشگاه حاضر می‌شود و بعد از آشنایی با مدیران مجموعه، قرارداد خود را امضا خواهد کرد. قرار است ساعت چهار بعدازظهر نیز در هتل آکادمی، کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد. به این ترتیب می‌شود حدس زد امکان بازدید او از کمپ حجازی نیز موجود است، اگرچه این موضوع به وضعیت کمپ بستگی دارد.

استقلال و فصل نقل‌وانتقالات

اما برخلاف روزهای قبل که اخبار بسیار منفی و نگران‌کننده‌ای از استقلال منتشر می‌شد، قرار است از این پس استقلال اخبار قرارداد بستن و جذب مهره‌های جدید را اعلام کند. در این مدت اخبار زیادی از کانال‌های خبری نزدیک به باشگاه منتشر شده اما هیچ‌کدام با تایید سایت باشگاه همراه نبوده‌اند که این مساله اعتراض اهالی رسانه را به‌همراه داشته است؛ اما به‌زودی سایت رسمی باشگاه عقد قرارداد با بازیکنان مختلف را اعلام خواهد کرد.

4 بازیکن تست پزشکی دادند

دیروز خبر رسید چهار بازیکن جدید استقلال یعنی سیاوش یزدانی، محمد بلبلی، میلاد باقری و مسعود ریگی با حضور در ساختمان ایفمارک تست پزشکی داده‌اند. خبر پیوستن هیچ‌کدام از این چهار نفر به استقلال به‌صورت رسمی منتشر نشده اما درمورد هر چهار نفر اخبار غیررسمی به پیوستن آنها اشاره کرده بود. البته حضور بلبلی قطعا باعث دردسرهای حقوقی خواهد شد، چراکه باشگاه‌های سپیدرود و فولاد، استقلال را به شکایت تهدید کرده‌اند. این خبر نیز اعلام شده که دشتی، بازیکن سایپا نیز به‌زودی برای حضور در استقلال راهی ایفمارک خواهد شد.

تمدید قرارداد حسینی

بعد از مجادلات فراوان اعلام شد حسین حسینی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده. گویا مذاکرات و مجادلات بین حسینی و مدیربرنامه‌اش با علی خطیر، سرانجام به پایان رسید و سنگربان استقلال قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل تمدید کرد. حسینی با توجه به کنار رفتن نفراتی مثل خسرو حیدری، مهدی رحمتی و شاید پژمان منتظری احتمالا یکی از مدعیان بستن بازوبند کاپیتانی در فصل جدید خواهد بود.

غفوری هم می‌ماند

وریا غفوری هم به استقلال اضافه خواهد شد. طبق اطلاعات «فرهیختگان»، سرانجام این بازیکن راست‌پای جنجالی نیز قرارداد خود را با تیم آبی‌پوش تمدید خواهد کرد. قرار این تمدید درست مثل قرار حسین حسینی برای چهارشنبه‌شب یا پنجشنبه صبح تنظیم شده است. تا لحظه تنظیم این خبر اطلاعات جدیدی منتشر نشده است اما باید حضور وی را تمام‌شده بدانیم. البته باید دید باشگاه زیر بار قرارداد سه‌ساله با وی خواهد رفت یا خیر.

اخباری هنوز هم گزینه استقلال است

دیروز همچنین مشخص شد مذاکرات استقلال با محمدرضا اخباری، سنگربان تراکتورسازی همچنان ادامه دارد و این بازیکن در حال گرفتن رضایتنامه خود از تراکتورسازی است تا به استقلال ملحق شود. خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند استقلال سهمیه لیگ برتری خود را برای دروازه‌بان نسوزاند اما گویا رقم بالای حسینی، مسئولان استقلال را وادار کرده تا یک گلر لیگ برتری دیگر را هم جذب کنند تا به مشکل نخورند. به مسئولان باشگاه پیشنهاد شد از یک سنگربان لیگ یکی استفاده کنند که مورد موافقت‌شان قرار نگرفت.

چند خرید دیگر هم در راهند

به‌زودی استقلال از چند خرید دیگر هم رونمایی می‌کند که در این مورد اطلاعات دقیقی در دست نیست. طبق شنیده‌ها چند بازیکن ملی‌پوش پایه در این فهرست حضور دارند.

دانشگر می‌رود؟

محمد دانشگر، مدافع استقلال با یک پیشنهاد مالی خوب از قطر مواجه شده است؛ پیشنهادی که برای استقلالی‌ها نیز وسوسه‌برانگیز است. آنها به‌شدت نیازمند کسب ارز خارجی برای فیصله‌دادن پرونده پروپچیچ در فیفا هستند و این قصه سبب می‌شود احتمال این ترانسفر افزایش یابد.

تلاش برای حفظ منتظری

درمورد پژمان منتظری، کاپیتان ناراضی و جدایی‌طلب استقلال نیز خبر آمده که قرار است به‌زودی مذاکرات جدی با او برای ماندن در استقلال آغاز شود. استقلالی‌ها به‌هیچ‌عنوان قصد از دست دادن او را ندارند. منتظری البته در مصاحبه‌ای تاکید کرده دیگر قصد بازی در استقلال را ندارد، چراکه برای تمدید قرارداد آخر از همه سراغ او رفته‌اند و به‌نوعی به وی بی‌احترامی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      خداحافظی سوری منتظری منو یاد سردار انداخت البته این آخری آخر راه است و خواست جلب توجه کنه! یاد ترامپ افتادم که می گفت به من زنگ بزنید! خخخخ

    • بدون نام

      منتظری دیگه دورانشن به سر اومده، جایی براش تو استقلال نیست. غفوری هم باید میلیارد میلیارد خرجش کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج