۸۷۶۵۴۸
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ماجرای ما با مربی پرتغالی به کجا کشید؟

حدود دوماه قبل بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر از پرداخت دستمزد کی‌روش داد، اما گویا این موضوع در آن مقطع به‌طور کامل صورت نپذیرفته بود تا سرانجام کار به شکایت طرفین از یکدیگر کشیده شود.

فرهیختگان: حدود دوماه قبل بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر از پرداخت دستمزد کی‌روش داد، اما گویا این موضوع در آن مقطع به‌طور کامل صورت نپذیرفته بود تا سرانجام کار به شکایت طرفین از یکدیگر کشیده شود.

به اعتقاد تاج، تنها انتقال پول به حساب کی‌روش با مشکل مواجه شده و مشکلی از لحاظ تامین اعتبار ارزی برای پرداخت معوقات وجود نداشت. در این بین حتی چندی‌قبل فدراسیون فوتبال تلاش کرد از طریق یکی از کشورهای همسایه پولی را به حساب سرمربی سابق تیم‌ملی واریز کند اما این پول خیلی زود به حساب فدراسیون فوتبال برگشت خورد.

فدراسیون فوتبال ایران حدود ۹۰۰ هزار دلار به کارلوس کی‌روش بدهکار بود که بخش عمده طلب کی‌روش از فدراسیون به حد فاصل همکاری جام‌جهانی تا جام ملت‌ مربوط است که او قراردادش را ۶ ماهه تمدید کرد. بخش دیگری از این پول هم مربوط به قبل از جام‌جهانی روسیه بود.

آغاز پرداخت اقساطی!

کارلوس کی‌روش چندی‌پیش در مصاحبه‌ای گلایه‌آمیز از مسئولان فدراسیون اعلام کرد درصورت عدم پرداخت طلب ۹۰۰ هزار دلاری‌اش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت خواهد کرد که همین موضوع باعث شد مسئولان فدراسیون برای طلب سرمربی سابق تیم‌ملی جدی‌تر اقدام کنند.

اگرچه کی‌روش شکایت خود را تقدیم فیفا کرد اما از سوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران نیز تمام سعی خود را به‌کار گرفت تا با پرداخت اقساطی معوقاتش به کی‌روش، این غائله را هرچه سریع‌تر ختم به خیر کند. در این بین مسئولان فدراسیون فوتبال در توافق با وکیل کارلوس کی‌روش تصمیم گرفتند طلب سرمربی پرتغالی را در ۶ قسط ۱۵۰ هزار دلاری به وی پرداخت کنند که در همین راستا در ۲۲ اردیبهشت امسال اولین قسط ۱۵۰ هزار دلاری از طلب باقی‌مانده پیرمرد پرتغالی به وی پرداخت شد و حالا خبر می‌رسد فدراسیون فوتبال تقریبا با کی‌روش تسویه‌حساب کرده تا پرونده طلب مالی وی در آستانه بسته شدن قرار بگیرد.

نوبت به شکایت ایران رسید

با تسویه‌حساب نهایی با کارلوس کی‌روش حالا باید موضوع شکایت فدراسیون فوتبال از سرمربی سابق تیم‌ملی تعیین‌تکلیف شود. تاج در نشست خبری اخیر خود از شکایت از کی‌روش به‌خاطر اظهارات او درمورد اردوی تیم‌ملی در قطر و کمک به قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آسیا خبر داده بود و حالا خبر می‌رسد فدراسیون ایران در این خصوص از کی‌روش به کمیته اخلاقی فیفا شکایت کرده است و باید سرمربی فعلی کلمبیا درخصوص اتهاماتش به فدراسیون ایران و مطرح‌کردن بحث تبانی با قطری‌ها پاسخگو باشد.

کی‌روش بعد از جدایی از تیم‌ملی ایران راهی کلمبیا شد و هدایت تیم‌ملی این کشور را برعهده گرفت و اکنون با تیم جدیدش در مسابقات کوپاآمه‌ریکا حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی روش یه مرد بود مثل شما نامرد نبود

    • کامیار

      اینهمه ازاین سرمربی بزرگ جهانی کارکشیدید و ایران رابه جام جهانی برد،باعث تاسف است برای کسی که در نوشته هایش کلمه پیرمرد پرتغالی رابکارمیبرد.

    • بدون نام

      حق داشت کی روش چقدر بهش تهمت زدید و دروغ گفتید او ناگفتهایی داشت که برای ابروی شما ها نگفت و تلخ متاسفانه رفت.

    • بدون نام

      اولا صحبت کیروش بحث تبانی نبود کیروش گفت قطری هل کمپ رو به ما دادن عوضش ماشدیم جریف تمرینی. قطری ها یعنی حقیقت گفته بد گفته ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج