۸۷۶۵۵۸
۲۳ نظر
۵۰۱۹
۲۳ نظر
۵۰۱۹
پ

پانزده سال حبس برای رباینده دختر دانشجو

یک سال قبل دختر دانشجویی به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی یک راننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است.

روزنامه شرق نوشت: یک سال قبل دختر دانشجویی به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی یک راننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است.

این دختر گفت: من از یک مرکز فرهنگی به خوابگاه برمی‌گشتم، در راه سوار خودرویی مسافرکش شدم، در مسیر راننده اتوبانی را که باید می‌رفت تغییر داد و از راه دیگری رفت همان موقع متوجه شدم می‌خواهد کاری بکند. گفتم چرا تغییر مسیر دادی نگه دار پیاده می‌شوم، قبول نکرد فحاشی کرد و سعی داشت با خشونت کلامی من را ساکت کند.

وقتی که دید من آرام نمی‌شوم و قصد دارم خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم، گاز اشک‌آور به من نشان داد و گفت اگر ساکت نشوی من ساکتت می‌کنم.

بعد به یک خیابان خلوت پیچید و سعی کرد من را مورد آزار و اذیت قرار دهد، اما مقاومت کردم و اجازه ندادم به من تجاوز کند؛ با این حال آزارم داد بعد هم من را جلوی در خوابگاه پیاده کرد. هوا تاریک بود، اما من دیدم شماره پلاک ماشین چیست و آن را حفظ کردم.

با شکایت این دختر و استعلام شماره پلاک، مأموران صاحب آن را که جوانی به نام آرش بود، شناسایی و بازداشت کردند. در ادامه رسیدگی به این پرونده دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد. بعد از بررسی این دختر در پزشکی قانونی تجاوز به او تأیید نشد، اما آثاری روی بدن او پیدا شد. با ارسال پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران متهم و شاکی یک‌بار دیگر بازجویی شدند.

دختر دانشجو یک‌بار دیگر ادعایش را مطرح کرد و گفت: من در خوابگاه دانشجویی امیرآباد زندگی می‌کردم. یک سال است که از شهرستان به تهران آمده‌ام و درس می‌خوانم. من همه تلاشم را می‌کنم که بتوانم پیشرفت کنم، اما این اتفاق زندگی‌ام را تحت تأثیر قرار داد.

در ادامه، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من چنین کاری نکردم و دختر جوان دروغ می‌گوید. او ماشین را به صورت دربستی گرفت وقتی که به محل خوابگاه رسیدیم از من درخواست پول کرد من هم قبول نکردم. او خیلی عصبانی شد و حتی من را کتک زد.

این مرد گفت: من مشکل دیگری هم دارم. به‌تازگی یک عمل سنگین قلب داشتم و اصلا توان برقراری رابطه با کسی را ندارم و جسمم هم تحمل فشار سنگین ندارد. دختر جوان وقتی که دید من به او پول نمی‌دهم و به خواسته‌اش تن نمی‌دهم، به من لگد زد و چون جراحی کرده‌ بودم، مقاومت نکردم و رفتم این دختر هم شماره ماشین را برداشته تا این‌طور از من انتقام بگیرد.

با اینکه مرد جوان ادعای دختر را انکار کرد، اما تحقیقات مأموران باعث شد تا مدارکی به دست آورند که نشان می‌داد این مرد قصد تعرض به دختر جوان را داشته و او را ربوده‌ است.

با تکمیل تحقیقات متهم پای میز محاکمه رفت؛ او یک‌بار دیگر گفت قصد تعرض نداشته و دختر جوان انتقام‌جویی کرده ‌است.

بعد از پایان محاکمه، قضات وارد شور شدند و مرد جوان را به‌دلیل آدم‌ربایی به ۱۵ سال حبس و به‌خاطر اقدام به تعرض، به شلاق محکوم کردند. متهم به رأی صادره اعتراض کرد، اما دیوان عالی کشور این اعتراض را قبول نکرد و دلایل متهم برای رد اتهام را نپذیرفت و آن را تأیید نکرد.

پرونده برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد تا مقدمات اداری آن انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبرز

      خدایا خودت کمکمون کن
      نذار به بیراهه بریم

      پاسخ ها

      • محمد هرات

        دختره دروغگو خداشفات بده روانی حیف
        کلمه دانشجو.

    • بدون نام

      تا تو باشی به نوامیس مردم تجاوز نکنی

      پاسخ ها

      • دانش آموخته حقوق

        من خودم قصد داشتم که حقوق بخونم که در این خبر دچار حیرت شدم، چون من حقوق را خواندم، حالا اگر تجاوز شده باشد که فبها اگر آدم ربایی بوده که حکم آن متفاوت است حال اگر آدمربایی بوده و تجاوز هم شده که دو جرم سنگین دارد اگر آدم ربایی شده و تجاوز هم نداشته باشد پانزده سال حبس منصفانه ای است از جنبه عمومی نیز جای تعلیق دارد اما اینجا یک اشکال پیش میاد که دختری که ربایش شده چگونه بحق قانونی و شرعی خود برسد، بر فرض گیریم که آدم ربا اعدام هم بشه هنوز حق دختر داده نشده است چه با تجاوز و چه بی تجاوز،!!! اول بایستی حق قانونی دختر حالا تجاوز شده یا نشده معلوم و مشخص شود و بعد از آن جرم ربودن مشخص شود تا حق دختر تضییع نگردد، گیریم زندانی شد ربایند و در طول مدت حبس فوت شد اینجا باز حق قانونی دختر ربوده شده بدون شک ضایع شده، پس شایسته است دوستان اول حق ربودن دختر گرفته و سپس جرم رباینده معلوم و قانون جاری شود،

    • بدون نام

      عجب جانوری بوده.میخواست همه رو سیا کنه.30سال حبسش کنن

    • بدون نام

      عجب

    • ش

      ایا این دختر دانشجو که ادعا میکند .راننده به او تجاوز کرده و پزشکی قانونی هم بعد از صرف وقت ادعای تجاوز به دختر را تایید .نکرده ایا قصد اخاذی از راننده را داشت ؟ چرا وقتیکه راننده جوان به این دختر تجاوز نکرده به پانزده سال زندان محکوم میشود.؟ ایا در صورت تجاوز راننده به این دختر خانم .راننده به سی سال زندان محکوم میشد.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در او نصورت که باید حکم اعدام بهش میدادن

      • بدون نام

        عزیز دلم،15سال حبس برای ادم ربای با وسیله نقلیه است،
        و شلاق برای تعرض است،منظور از تعرض رابطه نامشروع غیر از زنا است
        گرفتی یا نه

      • بدون نام

        دقیقاموضوع چیست!؟

      • بدون نام

        دوست عزیز،فلسفه نباف،جرم ادم ربایی 10 تا 15 سال حبس،و اگر یکی از شرایط که مسمول این خانم هم میشده وجود داشته باشه،اشد مجازات داده میشه یعنی 15سال حبس.تجاوز بکنه و نکنه اصلا ملاک نیست،صرف ادم ربایی.

    • ناشناس

      الکی الکی خودشو بدبخت کرد ۱۵ سال کم عمری نیست

    • ماغر

      تا پانزده سال دیگه که ازاد شود میاد سراغ دختره انتقامش رو میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا بزار اب خنک بخوره بعدا خدا کریمه

    • ام دی

      دختره دروغ میگه دنبال کاسبی است هیچ راننده عاقلی با این کار مجددا طرف رو با این همه دوربین مدار بسته در خوابگاه نمیرسونه همونجا رهایش میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو راست میگی

    • 123

      چرا اينقدر آمار تجاوز و گرايش به زنان زياد شده . چرا ديگه حتي من خانم از يك پيرمرد مي ترسم . آژانس - اسنپ -تب سي -تا كسي -پاساژ خطر ناك شده .حتي با وجود پوشش مناسب

      پاسخ ها

      • علیرضا

        اتهامی که زده شده با دلایل بسیار ثابت شده نیست ...

    • کریمی

      خانمی که میگه چراگرایش به خانمهازیارشده یگ نگاه به وزع ارایش وحجاب خانمهای خیابون مترو اتوبوس بیندازه بعدقضاوتکنه به امید رو زی که خا نمها شخصیت خو رابه ظاهرخودنداانن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وضع درسته عژیژم

    • بدون نام

      این دزد ناموس بیشرف این خانم را درست دم درب خوابگاه پیاده کرده ممکن است به این علت باشد که گاهی خداوند به صلاحدید خود که در عقل ما نمیگنجد شرایط را جوری تغییر میدهد تا مجرمین با دست خود بدام بیفتند .

    • بدون نام

      فقط همین؟ جواب یه عمر روان پریشی دختره رو کی میده؟

    • بدون نام

      این راننده ها فراوانند وبا ماشین دنبال طمع میگردند گیر که می افتند حاشا میکنند او را باید به کار سخت در معدن یا جزیره خرک تبعید میکردند تا بفهمد نگاه واقدام به ناموس مردم یعنی چی کار سخت بکنه تا ولگردی وخیابان متر کردن به هدف هوی وهوس یعنی چه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج