جاباما
۸۷۶۵۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسکالونی: خوش شانسیم که هنوز شانس صعود داریم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، به نمایش نه چندان خوب تیمش مقابل پاراگوئه اعتراف کرد.

ورزش سه: آلبی سلسته در دومین دیدار خود مقابل تیم ملی پاراگوئه ۱-۱ متوقف شد تا کار آنها برای صعود به دور بعد دشوار شود. فرانکو آرمانی در این دیدار با مهار یک ضربه پنالتی از حذف زودهنگام آرژانتین جلوگیری کرد و حالا آنها امیدوار به برتری مقابل قطر و توقف پاراگوئه برابر کلمبیا برای صعود به دور بعدی هستند.

لیونل اسکالونی گفت: "در اوایل بازی عملکرد خوبی نداشتیم و زمانیکه هم ریتم مناسبی پیدا کردیم پاراگوئه به گل رسید. این بهترین لائوتارو مارتینز ممکن است و صحبت های بین نیمه باعث بهبود شرایط او شد. زمانیکه شما در خط میانی قدرت بالایی ندارید، با اضافه کردن بازیکنان در بخش هجومی می توانید قدرت حمله خود را افزایش دهید. اگرچه در نیمه دوم عملکرد تیم ملی آرژانتین بهتر شد، اما نتوانستیم همانند نیمه دوم بازی با کلمبیا تیم برتر میدان باشیم و در برخی از دقایق نیز نمایش خوبی ارائه ندادیم.

در حال حاضر تنها راه حل ما برای صعود غلبه بر قطر است و طی روزهای آینده این فرصت را داریم تا بهترین روش را برای پیروزی مقابل این تیم پیدا کنیم. باید قطر را شکست دهیم و در آن شرایط نیز صعود ما قطعی نیست، پس شرایط پیچیده است و ما خوش شانسیم که هنوز شانس صعود داریم.

ما باید کمی صبور تر بوده و با اعتماد به نفس بیشتری در میدان حاضر شویم و اینگونه در جریان بازی فضاهای لازم پدیدار خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج