جاباما
۸۷۶۶۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزییاتی از ساخت سریال نیمه‌تمام ضیاالدین دری

رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی از جزئیات جدید سریال‌ها سخن گفت. او همچنین تاکید کرد که برای ساخت سریال «سردار سنجرخان» ابتدا به دنبال تامین هزینه‌های آن هستند.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی از جزئیات جدید سریال‌ها سخن گفت. او همچنین تاکید کرد که برای ساخت سریال «سردار سنجرخان» ابتدا به دنبال تامین هزینه‌های آن هستند.

جزییاتی از ساخت سریال نیمه‌تمام ضیاالدین دری

سیدعباس فاطمی نویسی رئیس مرکز سیمای استان های صداوسیما درباره روند ساخت سریال در امور استان ها بیان کرد: تصویربرداری برخی از سریال‌ها مثل «جلال»، «بانوی سردار» و «اکسیر» به پایان رسیده است.

او در بخشی دیگر درباره سریال «سردار سنجرخان» که قرار بود ابتدا توسط ضیاالدین دری ساخته شود و پس از درگذشت او محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن انتخاب شد، عنوان کرد: این سریال قرار بود با مشارکت کردستان ساخته شود و اتفاقاً ما به تازگی جلسه‌ای با این استان داشتیم تا بتوانیم برآوردهای مالی را انجام دهیم.

فاطمی اضافه کرد: ابتدا سعی می کنیم تامین مالی سریال به نتیجه برسد و بعد اگر آقای لطیفی سر کار نبود از او می‌خواهیم کارگردانی سریال را بر عهده بگیرد.

او در پایان درباره ساخت سه گانه «سعدی، خواجو، حافظ» که قرار بود در شیراز وارد تولید شود، توضیح داد: کار پژوهشی این سریال تمام شده است و باید فیلمنامه نوشته شود بعد کارگردان را انتخاب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج