جاباما
۸۷۶۶۵۲
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

۴هدف اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس ۴ بازیکن را به عنوان هدف اصلی خود مشخص کرده و می‌خواهد با خرید آن ها، تیمی قدرتمند را روانه فصل جدید کند.

ورزش سه: پس از برانکو ایوانکوویچ، مدیران باشگاه پرسپولیس حالا برای انتخاب سرمربی جدید به تکاپو افتاده اند و در حال مذاکره با گزینه های مختلف هستند. از بین یحیی گل محمدی یا مربیان خارجی که نامشان در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، به زودی یک نفر روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست اما فارغ از انتخاب سرمربی، سرخ ها ۴ هدف جدی در نقل و انتقالات خواهند داشت و امیدوارند با جذب آن‌ها، پرقدرت تر از همیشه در لیگ نوزدهم حاضر شوند.

قرمزها در خط دفاع شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی و محمد انصاری را در اختیار دارند اما به دنبال محمدحسین کنعانی زادگان نیز هستند. کنعانی که در یک مقطع کوتاه پیراهن پرسپولیس را پوشید، فصل گذشته در ترکیب تیم ماشین سازی درخشش خوبی داشت و موفق شد به جام ملت های آسیا نیز برسد. باتوجه به این که قرارداد او با تیم قبلی به پایان رسیده و کنعانی زادگان نیز علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد، جذب این بازیکن نمی تواند دشواری خاصی برای ایرج عرب و دیگر مدیران باشگاه داشته باشد.

وحید امیری دیگر ستاره ای است که مورد توجه پرسپولیسی ها قرار دارد. امیری در لیگ های شانزدهم و هفدهم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و یکی از بهترین و مثمرثمرترین بازیکنان این تیم بود. او در پست های وینگر چپ و مهاجم سایه برای تیم برانکو بازی کرد اما در تابستان سال گذشته، پرسپولیس را ترک کرد و به ترابزون اسپور پیوست. فصل ناموفق امیری در ترکیه در حالی رقم خورد که حالا سرخ ها به دنبالش هستند و می خواهند با خرید او، گام بلندی در نقل و انتقالات بردارند.

پرسپولیس برای جذب بدون هزینه ی امیری باید مذاکراتی را با ترابزون انجام دهد اما باتوجه به دستمزد قابل توجه این بازیکن، باشگاه ترک بی میل نیست که به شکل رایگان او را آزاد کند. البته شاید ایجاد سروصدا و جنجال، کار را سخت کند و سبب شود باشگاه ترابزون اسپور، از پرسپولیسی ها پول رضایت نامه بخواهد.

علاوه بر این دو، قرمزها قصد دارند دو پرسپولیسی دیگر را هم به این تیم بازگردانند. فرشاد احمدزاده یکی از آن هاست که فصل ناموفقی را در لهستان سپری کرد و حالا مورد توجه پرسپولیسی ها قرار دارد. احمدزاده که در تیم های پایه پرسپولیس رشد کرد و به فوتبال معرفی شد، از لیگ پانزدهم در ترکیب تیم برانکو جای داشت و مهره مورد علاقه این مربی به شمار می رفت و حالا احتمال دارد بازهم به جمع سرخپوشان بازگردد.

اما شاید مهم ترین هدف تابستانی پرسپولیس، مهدی طارمی باشد. مهاجمی که پس از دو عنوان آقای گلی در لیگ های پانزدهم و شانزدهم، به خاطر بی قانونی در جریان انتقال از ریزه اسپور به پرسپولیس، ۴ ماه محروم شد و سپس به الغرافه رفت اما حالا ممکن است بار دیگر در حوالی خیابان شیخ بهایی قرارداد جدیدی را با پرسپولیسی ها به امضا برساند.

البته این ها در شرایطی هستند که بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا نشود. شاید با جدایی علیرضا بیرانوند، شاهد حضور یک دروازه بان نامدار در پرسپولیس باشیم.

همچنین خرید فرشاد احمدزاده به شرطی انجام می شود که قرارداد بشار رسن به امضا نرسد. بشار نیز در این روزها مذاکراتی را با مدیران سرخ داشته و باتوجه به محبوبیتی که دارد، یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس در نقل و انتقالات به حساب می آید.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی چه اتفاقی رخ می دهد و آیا سرخ ها می توانند اهداف اصلی خود در نقل و انتقالات را جذب کنند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بشار خیلی بهتر از احمدزاده هست .طارمی امیری کنعانی زادگان بیان تیم خوبی میشیم .دفاع راستم رضاییان بیارن بدون مربی هم قهرمان میشیم.

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        زارررررت

      • بی نام

        زارت

      • بی نام

        زارت لنگیا

    • بدون نام

      سنگ مفت گنجشک هم مفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      فرشاااااد اخهههه؟؟؟؟

    • لوییز ۳۳

      هییت مدیره استعفا استعفا

    • هلن مجیدی

      اگه سرتون به آسمون برسه اینا نمیان در ضمن قهرمانی این فصل مال استقلاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زررررررت آب دریا شوره استقلال بیشوره

    • 44تاج کبیر سرور لنگ حقیر44

      هه

    • بابک

      این درسته برانکورفت باید به فکرپرسپولیس باشید نبایدازتیمای دیگه عقب بیفتیم بعضیا دارن ازآب گلالودماهی میگیرن تااین تیم خوب افت کنه هوادارابایدپشت تیم باشیم حمایت کنیم این همه شلوغ کاری جلوی باشگاه به ضرر تیمه ایشالا با این بازیکناقراردادبسته بشه سال پیش رو قهرمانی روتکرارمیکنیم زنده باد پرسپولیس زنده بادارتش سرخ

    • بدون نام

      جز طارمی و یکی دوتا مهاجم بازیکنی نیاز نداره تیم، امیری هم از روزای اوجش فاصله گرفته و اونقد کص ترکی زمین زده که شل و خم شده:))

    • سجادی

      نوسینده لنگی

    • حمید چاو

      هرجور شده تیم باید مهاجم بگیره طارمی خیلی خوبه بجای علیپور هم باید به فروارد خوب پیدا کنیم

    • y.m

      از بین اینها فقط امیری نباید بیاید
      من نمی‌دونم چرا همه خودشونو گول میزنن بدترین کار ممکن رو امیری با ما کرد یادتون رفته؟پنج ماه همه رو سر کار گذاشت که آخر فصل تمدید می‌کنم بعد جام جهانی میام بعد تعطیلات میام آخرش چند روز مونده به پایان نقل و انتقالات گذاشت رفت ترکیه،بقیه لااقل همون اولش مثل مرد گفتن می‌خوایم بریم ولی امیری نه خیلی موزیانه رفت
      الانم مفت نمی ارزه لش شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج