۸۷۶۷۰۶
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت ۵۰نفر در درگیری‎‌های اخیر خرم‌آباد

دادستان خرم‌آباد با تشریح ماجرای درگیری‌های رخ داده در جنوب شهر خرم‌آباد گفت: با افراد درگیر در این نزاع به شدت برخورد و بیش از ۵۰ نفر بازداشت شد.

مهر نوشت: سعید رازانی، دادستان خرم آباد ظهر امروز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به احکام صادر شده پیرامون برخی جرایم رخ داده اشاره کرد و گفت: در مورد تیراندازی‌ها دو سال تبعید به جلفا را داشته‌ایم، در مورد تیراندازی به چراغ برق‌ها در شهر که در فضای مجازی تصاویر آن منتشر شد نیز ۱۰ سال حبس صادر شد، ۵ سال حبس برای حمل سلاح کلاشینکف صادر شده است، بایستی اینها را اطلاع رسانی کنیم.

بازداشت ۵۰نفر در درگیری‎‌های اخیر خرم‌آباد

دادستان خرم آباد در رابطه با درگیری‌هایی که اخیراً در جنوب شهر خرم آباد رخ داده اظهار داشت: ماجرا خیلی ساده بود، یک قتلی در فروردین ماه اتفاق افتاد به خاطر درگیری بین دو جوان در کمربندی شهر خرم آباد، ۲۸ اردیبهشت به من اطلاع دادند که خانواده فرد متهم به قتل می‌خواهند اسباب کشی کنند، خانواده مقتول ممانعت کرده بود و به دنبال همین موضوع ساده درگیری به وجود آمد.

رازانی با تاکید بر اینکه به محض اطلاع از حادثه کل نیروهای انتظامی و نظامی بسیج شدند؛ در خصوص اقدام دیگر هنگام عوامل نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی توجیهش این بود که اگر در آن لحظه تیراندازی می‌کردیم احتمال داشت به افراد دیگری هم اصابت کند.

وی با اشاره به اینکه با افراد درگیر در این حادثه به شدت برخورد و بیش از ۵۰ نفر بازداشت شد، ادامه داد: سخت گیری ها در مورد جرایم بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نصف ونیمه چاپ شده ایشون گفته موضوع ساده بوده اما با حذف مصاحبه وانمود میشود گفته های دادستان همینقدر هست .

    • احسان

      از لحاظ فرهنگی واقعا عقبیم
      فقط ادعای تمدن هفت هزار ساله داریم

    • بدون نام

      عجب بساطی

    • بدون نام

      مقصرین را از شهر بیرون کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه

    • بدون نام

      کجای ایران درگیری نیست ....ما هنوز طایفه ای زندگی میکنیم ...فقر فرهنگی بیداد میکند .هنوز یه جوون تو اتوبوس خط واحد ها پا نمیشه که بزرگتر بشینه،تلویزیون تبلیغ پفک دلستر شلمپو میکنه،تبلیغ کنه ...که چراغ قرمز من از خیابون رد نشم،باور کن تاثیر داره،اموزش تبلیغ تو پیشرفت انسان خیلی تاثیر داره،چه برسه درگیری دعوا ....

    • بدون نام

      درگیریهای لرستان کی میخاد تمام بشه بابا بهفکر باشین فکر خلاقیت فکر پیشرفت شهرتون دعوا بین دو انسان هنره نه والا هرروز سر چیزهای پیش افتاده جنگ فشار اقتصادی رو همه هست نباید با دعوا با دیگران خالی کرد خوش زبان هستیم خوش لحجه خوش صدا این دعواها همه را زیر پا میزاره به خودمان بیاییم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج