جاباما
۸۷۶۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آغاز جشنواره فیلم‌های تابستانی سیما

شبکه‌های دو، چهار، امید، کودک و نمایش برای تابستان امسال پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را با عنوان «جشنواره فیلم‌های سینمایی سیما» در نظر گرفته‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما: شبکه‌های دو، چهار، امید، کودک و نمایش برای تابستان امسال پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را با عنوان «جشنواره فیلم‌های سینمایی سیما» در نظر گرفته‌اند.

برنامه «جشنواره فیلم‌های سینمایی سیما» به شرح زیر است:

شبکه دو هر شب ساعت ۱:۱۵ بامداد یک فیلم سینمایی پخش می‌کند. «آسمان بین ما»، «آقای تشویق»، «شیر»، «مایا ببر مازندران»، «تعقیب»، «شب روباه»، «اراده»، «خاکستر و برف»، «دستکش»، «نابغه»، «توطئه»، «دنیای خیالی دخترم»، «پدرها و دخترها» و «آن سوی تاریکی» از جمله فیلم‌هایی است که در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

شبکه چهار سیما نیز قرار است هر روز ساعت ۱۰:۳۰ یک فیلم سینمایی را با عنوان عنوان «فیلم خانه» راهی آنتن کند.

این برنامه در ایام تابستان از اول تیر آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت. «فیلم خانه» که هر روز ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می‌رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان را از نگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می‌کند و بعد از نمایش، فیلم با حضور کارشناس تحلیل می‌شود.

محمود گبرلو تحلیل فیلم‌های سینمایی هفته اول جشنواره را بر عهده دارد و تا پایان جشنواره مجری کارشناسان دیگری نیز به عنوان منتقد مقابل دوربین «فیلم‌خانه» می‌نشینند و به نقد فیلم‌های پخش شده می‌پردازند.

«بهانه‌ای برای زندگی»، «زندگی شگفت انگیزه»، «دایره سرخ»، «بازگشت به آینده»، «هزارتوی پن»، «مکبث» و «به رنگ ارغوان» عناوین فیلم‌های سینمایی است که در هفته اول جشنواره فیلم‌های سینمایی تابستانی به نمایش در می‌آید.

همچنین شبکه امید ، هر روز ساعت ۱۸ انیمیشن‌هایی سینمایی و فیلم‌هایی در گروه سنی نوجوان را پخش می‌کند.

برنامه «رسانش» که دو روز در هفته پخش دارد نیز به نقد و بررسی فیلم‌های پخش شده می‌پردازد.

«سفر یک فیل»، «تکیه گاه»، «سلاح اسرارآمیز»، «تبهکاران»، «شن شن» و «کارگاه کونان» تعدادی از فیلم‌هایی هستند که در جشنواره شبکه امید به نمایش در می‌آیند.

شبکه کودک هر روز ساعت ۱۴ پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن گروه سنی کودکان را در دستور کار قرار داده است. این فیلم ساعت ۲۱ بازپخش می‌شوند.

فیلم‌های «کلیله و دمنه» و «دوما»، «نقش و نقاش»، «دوما»، «پسر کاراته‌باز»، «اژدهای پیپ»، «استوارت کوچولو»، «زمین‌بازی»، «زرافه کوچک من»، «اسباب‌بازی‌فروشی آقای مگوریوم» و «هوگو» و انیمیشن‌های «دنیای بندانگشتی»، «برنارد و بیانکا در نجات پنی»، «مولان ۱»، «وقتی باد برمی‌خیزد»، «پسر فضایی»، «لئو سلطان جنگل»، «عملیات آجیلی»، «خرس خاکستری» و… از این شبکه راهی آنتن می‌شوند.

این فیلم‌ها از اول تیرماه همزمان با شروع تابستان تا ۸ شهریورماه هرروز ساعت ۱۴ پخش می‌شوند و پس از دهه اول محرم از ۱۸ شهریور تا ۲۹ شهریور ادامه می‌یابد.

همچنین شبکه نمایش هر روز ساعت ۱۳ (ایرانی)، ساعت ۱۵ (سینمای هند)، ساعت ۱۷ (برترین‌های سینمای ایران و جهان) را راهی آنتن می‌کند.

ساعت ۱۹ (مجموعه فیلم‌های دنباله دار) و هر شب ساعت ۲۱ (صحنه گران - مرور آثار) و ساعت ۲۳ (سینمایی جذاب) نیز در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

«شوالیه تاریکی»، «مرد عنکبوتی»، «هابیت»، «سریع و خشن»، «دزدان دریایی کارائیب»، «جانوران شگفت انگیز»، «پیشتازان فضا»، «بورن»، «مومیایی»، «میان ستاره ای»، «ونوم»، «چهار راه استانبول»، «دختر»، «نقش دل»، «رابین هود»، «وایات ارپ» و «ورود» از جمله فیلم‌هایی هستند که در این ایام از شبکه نمایش راهی آنتن می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش تکراری...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج