۸۷۶۷۴۸
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

منزوی: استقلال مظلوم است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سازمان بازرسی فقط نباید سراغ باشگاه‌های مثل استقلال و پرسپولیس بیاید اجازه بدهید اسم این تیم ها را نگویم ولی به وقتش تیم‌شان را به هم می‌ریزیم.

خبرگزاری فارس: کامران منزوی بعد از مراسم معارفه آندره آ استراماچونی در جمع خبرنگاران گفت:‌ اگر عمری باقی باشد و در هیأت مدیره استقلال باقی ماندم به آنهایی که دست در لانه زنبور کردند و خواستند استقلال را به هم بریزند نشان می‌دهم که بازیکن را هوایی کردن یعنی چه؛ ما با حسین حسینی برای دو سال به توافق رسیدیم و خدا را شکر می‌کنم که هنوز تعصب نمرده است.

وی افزود:‌امسال دست استقلال و من بسته بود و وقت نداشتیم ولی همانطور که گفتم آرامش را از تیمی که می‌خواست بازیکنان ما را ببرد خواهیم گرفت. وقتی آنها بروند و سابقه من را نگاه کنند متوجه خواهند شد که چگونه کارم را انجام می‌دهم.

منزوی در پاسخ به این سؤال که منظورش چه کسانی است، گفت: منظورم به همان کسانی که ۸ و ۹ میلیارد پیشنهاد می‌دهند. وقتی به بازیکن پیشنهاد دلاری می‌دهند خیلی جالب است. من در این چند روز بغض و سکوت کردم و اصلاً وظیفه ندارم صحبت کنم ولی چیزهایی دیدم و شنیدم که معتقدم سازمان بازرسی فقط نباید سراغ باشگاه‌های مثل استقلال و پرسپولیس بیاید اجازه بدهید اسم این تیم ها را نگویم ولی به وقتش تیم‌شان را به هم می‌ریزیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه دستگاه جریمه این باشگاه و شایعه کسر امتیاز از آنها چیست، گفت: ما همین حالا هم جلسه داشتیم ولی یادتان باشد که ما یک باشگاه مظلوم هستیم که هیچ کس نمی‌تواند به ما کمک کند مگر جز اسپانسر.

حقیقت این است که ما تمام تلاش‌مان رامی‌کنیم که اول قضیه پروپیچ را حل کنیم. ما تلاش کنیم موضوع را حل کنیم و شبانه روز وقت گذاشتیم تا آنجایی که بتوانم به همراه سایر دوستان هیأت مدیره مشکلات را حل خواهیم کرد. فقط این را بگویم دوستان تیم‌های دیگر اگر عرضه دارند خودشان بازیکن بسازند و سراغ بازیکنان استقلال نیایند. برای استقلال مظلوم خودشان را تکه پاره نکنند بهتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آخی , چون تیم اول این کشور محسوب نمیشه , پرسپولیس همیشه بالاتره

    • بدون نام

      منظورش تراکتوره دلار میده

    • بدون نام

      واقعا اینها آخر پررویی و وقاحت هستند ، کیسه یعنی وقاحت ، خجالت بکشید ، بازیکنها رو میلیاردی قرارداد می بندید ، مربی و بازیکن خارجی رو عزل می کنید خیلی راحت میلیون دلاری بهشون داده میشه و بجاش مربی میلیون دلاری میارید ، هیچ وقت هم صندوق باشگاه کیسه خالی نیست ، الان مدعی مظلومیت هم هستند ، اینها آخر پررویی و وقاحت هستند

    • Araz

      نه اینکه شما بازیکن سازید و بازیکنای دیگر تیمها رو هوایی نم کنید و منظور شما تراختوره باید عرض کنم که هیچ غلطی نمیتوانیید بکنید مالک تراختور اراده کنه شما رو همراه تیمتان میخره میندازه سطل آشغال

    • آدم باش

      خدا نکشتت الان ۱۰ دقیقه میشه که دارم می خندم به مظلومیتتون

    • بدون نام

      اره خیلی مظلومه ،خیلی هم پرو تشریف دارن

    • انتقاد سازنده

      بمیرم براتون . سالی ده ها میلیون دلار رو به زمین گرم میزنید تازه مظلومید ؟ خنده دار هستین نه مظلوم

    • محمد

      مظلوم نیستین مظلوم نما هستین شیشتائیای پایتخت.

    • بدون نام

      منزوی خیلی مَرده دمش گرم

    • بدون نام

      با مربی ۱/۲ میلیون دلاری به راحتی فسخ کردن حالا هم مربی ۱/۶ میلیون یورویی آوردن و با دو بازیکنی که درخواست ۶ و ۹ میلیاردی برای تمدید داشتن به توافق رسیدن حالا هم با همون شیوه هوچی گری همیشه میگن جز اسپانسر کسی رو نداریم! واقعا چقدر کیسه پررو و وقیح شده

    • بدون نام

      استقلال پرسپولیس مظلوم هستند چون فدراسیون اصفهانی داریم

    • بدون نام

      اتفاقا استقلال خیلی هم ظالم است .چون توی این چند سال اخیر ، باندازه همه تیمهای لیگ ولخرجی کرده و چپ و راست بازیکن درپیتی خریده است .

    • آرس

      استقلال از همه تیم ها بیشتر هزینه میکنه چند برابر دیگر تیم ها بازیکن میگیره بیشتر از دیگر تیم ها واسه کادر فنی هزینه میکنه بازیکنی که با تیمی که به توافق میرسه دوبرابر بهش پیشنهاد میده ولی باز نتیجه نمیگیره

    • پرسپولیس بزرگ

      آره جان عمت یکی شیشتقلال مظلومه یکی دیگه هم گروهک داعش بعد هم صدام حسین البته از مظلومیت یزید هم نباید بگذریم خخخخخ

    • بدون نام

      آخ ای طفلکی کیسه حقیر مظلوم این همه پول یا مفت از وزارت ورزش با وزیر کیسه تنش گرفته، این همه پول از اسپانسر گرفته و میگیرد این همه از فدراسیون فوتبال و داوران ساپورت مالی و کمک های بی دریغ ميشه باز هم مظلوم است تیمی که اگر کمکهای وزارت و فدراسیون وکمیته داوران نبود عرضه سهمیه گرفتن هم ندارد با این همه شارژ مالی و ریخت و پاشهای بی حد و اندازه هنوز هم دم از مظلومیت میزند، مظلوم و مظهر مظلومیت پرسپولیس است با این همه سابقه قهرمانی ونایب قهرمانی آسیا هر روز از پشت خنجر می خورد.

    • @ لنگ کاسه به دست @

      تا این لنگ های نامرد هستن و وزیر را دارند همین است.
      فعلا که لنگ به گدایی افتاده
      خخخخخخخخخخخخخخخ

    • رضا

      الهی بمیرم برای مظلومیت شما. شما مظلوم نیستید مظلوم نما هستید یک مشت هوچی باز و مظلوم نما دور هم جمع شدید فقط شعار مظلومیت سر میدید. اینهمه به شما کمک های ارزی و ریالی میشه. باز هم آه و ناله میکنید. این فرافکنی ها برای اینه که اگه نتیجه نگرفتید از الان خودتون توجیه کنید برید خجالت بکشید و با احساسات تماشاگران استقلال بازی نکنید.

    • اصلان

      استقلال مظلوم!!!!
      وقتی دکترفتل افتخارات ش رامیگه فقط راجب خریدفلان بازیکن بابیشترین قیمت حرف میزنه یادت رفته یاخودتوزدی به اون راه.
      همین فصل قبل تبریزی راچطورهوایی کردید،باچه قیمتی اومداستقلال
      خوبه انسان یه کم انصاف هم داشته باشه
      خالی ببندولی برا رسانه ها وما مخاطبین نمی تونی

    • بدون نام

      جز فتحی بی لیاقت که امیدواریم گم شه بره ازباشگاه و وزیر ورزش کسی ارامش استقلال نمی گیره و هرحاشیه ای هست درون باشگاه استقلاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج