۸۷۶۸۱۰
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاریان: هیچ‌کس نمی‌تواند جانشین برانکو باشد!

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر آن‌ها می‌خواستند برانکو را حفظ کنند ماه‌ها برای این کار زمان داشتند، اما آن‌قدر موضوع را نادیده گرفتند تا کار به جدایی برانکو رسید.

خبرورزشی: علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نیز نسبت به جدایی برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد. انصاریان در مورد شرایط این تیم در فصل آینده گفت: «همه چیز از همین حالا مشخص شده است.

در حالی که سپاهان، تراکتورسازی و استقلال در کنار پدیده و ذوب‌آهن مشغول تمدید قرارداد یا جذب بازیکنان جدید هستند و تکلیف خود برای فصل آینده را می‌دانند مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال بازگرداندن برانکو هستند.»

او اضافه کرد: «اگر آن‌ها می‌خواستند برانکو را حفظ کنند ماه‌ها برای این کار زمان داشتند، اما آن‌قدر موضوع را نادیده گرفتند تا کار به جدایی برانکو رسید. حالا که او به الاهلی عربستان رفته همه دست به کار شده‌اند تا برانکو را برگردانند.»

انصاریان افزود: «حرف من این است که بعد از برانکو هیچ مربی‌ای نمی‌تواند به سادگی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. کار برای مربیان ایرانی سخت‌تر هم می‌شود، چون در همان بازی اول فصل، اگر یک حمله روی دروازه پرسپولیس شکل بگیرد، تمام حاضران در استادیوم یک صدا برانکو را صدا می‌زنند و جو متشنجی ایجاد می‌شود. به طور کلی معتقدم فصل عجیب و پیچیده‌ای در انتظار پرسپولیس است و هیچ‌کس نمی‌تواند جانشین برانکو ایوانکوویچ باشد.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان در نهایت گفت: «من هم مثل هواداران پرسپولیس نگران آینده این باشگاه هستم و معتقدم برخی فقط به دنبال سوء‌استفاده از شرایط این باشگاه بوده و هستند.

تمدید قرارداد با برانکو در فصل آینده کار سختی نبود، اما ما ایرانی‌ها عادت داریم کار‌ها را به دقیقه ۹۰ بکشانیم و این مهم‌ترین نقطه ضعف ماست. حالا هم به همین علت، برانکو را از دست دادیم. فقط امیدوارم پرسپولیس بیشتر از این در آینده لطمه نبیند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای انصاریان دورغ نکو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای انصاری خجالت نمیکشی اینهمه هجمه و حاشیه سازی برای مربی تیم که رفته ارزش داره این حرف های امثال شما نشان میده که در موفقیت چند سال اخیر پرسپولیس بازیکنان و مجموعه وهوادارن هیچ نقشی نداشتند فقط با دلال بازی های برانکو آنالیزور موفقیت کسب کرده است مگر به قشقائی 4هیچ باخت ندادن مگر بودیمیر بازنشسته برانکو دلال نیاورد، فقط هجمه های شما شان بازیکنان و هواداران پرسپولیس ومجموعه زیر سوال میبره که کاره ای نیستن فقط زد و بند مافیایی برانکو بود و بس

    • بدون نام

      درخشان خوبه امتحان پس داده در تیم ملی نوجوانان استاد صغر سنی هستش

    • بدون نام

      فقط مربی بزرگ خارجی

    • ح.ح

      آقای انصاریان نگران پرسپولیس نباش تا وزارت ورزش هست پرسپولیس هم هست قوی تر هم میشه

    • بدون نام

      دیگه بس کنید برانکو عزیزتون رفته مربی تیم دشمن شده اگر خیلی ادم درستی بود این کار را با ما نمیکرد اوکه پیشنهادهای دیگه ازکشورهای دیگه همداشت میرفت اونجا الان میگید اون مربی حرفیه وخارجی خوب درست پس شما دیگه لازم نیست دیگه فکر کنید بهترازاون پیدا نمیشه پرسپولیس بازیکنان خوب داره میتونه بازهم موفق باشه دیگه برانکو را ذهنتون پاک کنید بنظر من دیگه یجورای اون دیگه لیاقت این همه لطف ماایرانیاها ندار ه تمومش کنید برانکو را

    • @ لنگ کاسه به دست @

      تیم لنگ اصلا نیازی به مربی ندارد وزیر که هست برای لنگ کافیست.
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      احسنت نیست گواردیولا بوده... شاید از نظر دلالی میگه اون اره اما از نظر سواد مربیگری که همین تارتار اسطوره تبانی یا درخشان گیج هم از این دلال بالاترند

    • بدون نام

      تو نظر نده با این ریشای مسخره ات. اس دق لالی کثیف

    • بدون نام

      جناب.انصاریان.شما.خیلی.وطن.فروشی.چرابرای.اینکه.مربی
      ایرانی.اگرشماها.دخالت.درکارش.نکنید.بهترین.مربی.است

    • پرسپولیسی دوآتیشه

      تنهاراه جلوگیری ازتوهین مسئولین باشگاه به هواداران بابت برانکوومسائل پیش آمده فقط تحریم باشگاهه.فقط تابهشون فهموندکه جایگاه هوادارکجاست.دوستان تامیتونیدانتشاربدین تادیگه کسی حمایت نکنه ونره استادیوم یاسرتمرین.اینهمه توهین چی اسمشومیذارید؟ برانکوکه اینهمه افتخارآفرینی کردوبعدش بهمین سادگی ازدستش دادیدچه انتظاری ازجایگزینش دارید؟محاله کسی بتونه افتخارات برانکوروبدست بیاره....

    • بدون نام

      یحیی رو باید فقط بیاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج