جاباما
۸۷۶۸۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

با عضو جدید باشگاه ۱۰۰میلیارد دلاری‌ها آشنا شوید

میلیاردر مشهور اروپایی برای نخستین بار انحصار ثروتمندان آمریکایی در ثروت بالای ۱۰۰ میلیارد دلار را شکست.

ایسنا: به نقل از بلومبرگ، ثروت برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد فرانسه و اروپا برای نخستین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار نیز گذشت تا انحصار ثروتمندان آمریکایی در باشگاه افراد بالای ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت نیز شکسته شود. اکنون آرنو در کنار بیل گیتس، بنیان‌گذار و مدیرعامل مایکروسافت و جف بزوس، بنیان‌گذار و مدیرعامل آمازون ثروتمندترین افراد جهان هستند.

برنارد آرنو مالک برند مشهور "لوئی ویتون"است که با ارزش ترین برند لوکس جهان نیز محسوب می‌شود. ارزش هر سهم این برند اخیراً به ۳۶۸.۸ یورو رسیده است که باعث شد ثروت آرنو به ۱۰۰.۴ میلیارد دلار برسد.

با عضو جدید باشگاه ۱۰۰میلیارد دلاری‌ها آشنا شوید

از ابتدای امسال تاکنون ثروت این میلیاردر فرانسوی بیش از ۳۲ میلیارد دلار افزایش یافته است که در بین ۵۰۰ فرد حاضر در فهرست ثروتمندان بلومبرگ یک رکورد محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ موفقیت ثروتمندان فرانسوی به لطف صعود درخشان بورس پاریس بیش از همتایانشان در دیگر نقاط قاره سبز بوده است. در این مدت ثروت فرانسوا پینو، سهامدار ارشد گروه پژو-سیتروئن به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است و ژرارد و آلن ورتایمر، برادرانی که اکثریت سهام برند شنل را در اختیار دارند شاهد رسیدن ثروت خود به ۹.۸ میلیارد دلار بوده‌اند.

طبق اعلام نشریه فوربس، برند مشهور لوئی ویتون که در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، ساعت و جواهر مشغول است، با ارزش برندی معادل ۳۹.۳ میلیارد دلار با ارزش ترین برند لوکس در جهان و دوازدهمین برند با ارزش جهان است.

تنها از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ارزش سهام لوئی ویتون ۴۳ درصد افزایش یافته است. آرنو هم چنین مالک ۹۷ درصد سهام برند "کریستین دیور" است. او متعهد به اهدای ۶۵۰ میلیون دلار کمک برای بازسازی کلیسای نوتر دام پاریس شده است که در حادثه آتش سوزی دچار آسیب‌های جدی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج