۸۷۶۹۰۰
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

بازداشت سرکرده باندهای مسلح قاچاق مواد مخدر

دادستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد و گفت: متهم اقدام به ترانزیت محموله‌های سنگین مواد مخدر در کشور می‌کرد.

خبرگزاری مهر: دادستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد و گفت: متهم اقدام به ترانزیت محموله‌های سنگین مواد مخدر در کشور می‌کرد.

حسین سلامی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر محموله‌های سنگین مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به استان‌های عمقی کشور ترانزیت می‌کند.

بازداشت سرکرده باندهای مسلح قاچاق مواد مخدر

وی اعلام کرد: بلافاصله دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند مسلح قاچاق مواد مخدر صادر شد و مأموران اداره اطلاعات موفق شدند محل اختفای سرکرده اصلی این باند را شناسایی کنند.

دادستان جیرفت افزود: در یک عملیات اطلاعاتی غافلگیرانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند بدون درگیری مسلحانه این شرور مسلح را به همراه یکی از همدستانش در محل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سلامی با بیان اینکه مقصد نهایی تمام محموله‌های مواد مخدر این باند مربوط به خارج از استان کرمان بوده است، اعلام کرد: این شرور مسلح همچنین به اتهام قتل عمدی نیز تحت تعقیب قضائی قرار داشت.

وی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت و اینکه باید منتظر برخورد شدید دستگاه قضائی باشند، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۳ به خادمان خود و حافظان امنیت در اداره کل اطلاعات استان کرمان اطلاع دهند.

در چند روز گذشته نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت موفق به انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ و توقیف یک محموله نیم تنی مواد مخدر شده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایکاش بجای عکس خودت عکس آن قاچاقچی را نشان میدادید:

    • بدون نام

      عجب عکس انتخاتی گرفتی !!! خخخخخخ

    • فضولباشی

      تنهاکارموفق این دوره انهم چون سودزیاثی دارد برای دولتهاونظام وشهادت داردبرای نیروی انتظامی چون هم کمک بین المللی هست وهم کشف وفروش موادمخدر وهم اماردادن های مثبت

    • enayat

      خسته نباشید
      چرا مواد خطرناکی مثله متادون در سراسر کشور توزیع میشه؟

    • پیر مرد سرطانی

      امکان این را مجلس فراهم که تریاک در داخل کاشت گردد،هم کاربرد دارویی دارد...هم افراد مسن بیمار با خیال راحت در آرامش بجای مصرف داروهای شیمیایی مضرر راحت میگردند.....ضمن اینکه هر ساله تعدادی جوان رعنا برای مبارزه با این باندهای مافیا شهید نمیگردند......وگرایش جوانان هم کاسته خواهد شد به درگیری ..البته حسن های زیاد دارد....در شرع هم حرام نمیباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج