۸۷۶۹۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امام‌جمعه اهواز: بگیر و ببند درباره حجاب جواب می‌دهد؟

سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، نگرانی از وضعیت آشفته بازار خودرو و توصیه هایی درباره حجاب از جمله موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کن، اهواز و کرمانشاه بود.

خبرآنلاین: حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه‌های نماز جمعه کن گفت: در حال حاضر درگیر بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و اگر امریکائی ها پهبادی به سمت ما می‌فرستند، هدف از این کار چیست، اگر می‌خواهند ارتش و بنیه دفاعی ایران را امتحان کنند، باید تست آنها را نابود کرد و اگر نه سراغ تست‌های بالاتر و غیره می‌روند.

اهم صحبت‌های وی به نقل از مهر به شرح زیر است:

*صدور ویزای الکترونیک برای کمک به رشد گردشگری و کشور با توجه به شیطنتی که آمریکا در این حوزه کرده است، اقدامی مناسب و به موقع است و از مسئولین وزارت خارجه در این خصوص تشکر می کنم.

*جای تاسف است که خودرو سازان داخلی هزاران خودرو در پارکینگ خود به بهانه نداشتن آیینه و دستمال کاغذی و تحویل ندادن خودروها به مردم احتکار می‌شود.

قوه قضائیه باید مظهر عدالت و پناهگاه ملت باشد

آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: ما باید در تمام شئون و نه تنها آب و برق، صرفه جویی داشته باشیم. از جمله مواردی که باید در آن صرفه جویی شود، همین جهیزیه و مهریه های سنگین بوده که دختران و پسران ما را خانه نشین کرده است.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

* تاثیر قلیان بسیار بیشتر از چیزهای دیگر است، چرا باید جوانان ما به این موضوعات گوش ندهند!؟

*{با اشاره به اقدام اخیر سپاه علیه پهباد جاسوسی آمریکا}: بیش از ۲۲۰ میلیون دلار برای این پهباد هزینه شده بود که معادل ۶ یا ۱۲ هواپیما است و سپاه در دفاع جانانه توانست آن را در ارتفاعات ۶۵ هزار پایی مورد هدف قرار داده و ساقط کند.

بگیر و ببند در مورد حجاب جواب نمی‌دهد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان در زمینه اعتیاد و مسائل جنسی یعنی ترویج شهوترانی، سرمایه‌گذاری های بسیاری داشتند و چه بسیار کشورهایی که وقتی دشمنان از گمراه شدن ملت آن‌ها ناامید شدند، نسبت به رواج این گونه مسائل جنسی و بی حیایی اهتمام می ورزند.

اهم صحبت‌های وی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

*متأسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، برای نمونه در یک خیابان چندین نرخ برای یک کالا وجود دارد، پس تعزیرات چه کاری انجام می دهد و باید نظارت و بازرسی های خود تشدید کند.

*وظیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوه قضاییه مبارزه با فساد و اختلاس مالی است که قبلاً به‌خوبی ورود می کرد و اکنون بهتر شده است. از مسئولان انتظار برخورد قاطع در این زمینه را داریم و نباید هر از چندگاهی شاهد جابجایی میلیاردها دلار سرمایه مردم باشیم.

*در نظام جمهوری اسلامی ایران، نباید در رابطه با اصل مهم حجاب کوتاه بیاییم، البته بگیر و ببند جواب نمی دهد و تذکر مکرر زبانی بهترین راه حل است؛ ضمن اینکه در این بین قوه قضائیه نیز باید نسبت به هنجارشکنان و کسانی که کامل کشف حجاب می کنند، برخورد جدی داشته باشد چون حساب این افراد جداست.

*سرنگونی این هواپیما دو پیام آشکار برای سردمداران استکبار به ویژه آمریکا دارد. اول اینکه هر دیوانه ای به مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران تعرض کند با تمام قدرت به دنبال نابودی آن خواهیم بود. دوم اینکه تنها راهی که دشمنان مقابل ایران دارند، حفظ تمامیت ارضی این کشور و احترام به منافع ملی آن است.

*هر کسی بخواهد به مرزهای سه گانه ایران تعرض کند، از آن جلوگیری و برای هرگونه دفاعی آماده ایم و قطعاً دست تمامی متجاوزان به کشور ایران را قطع می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج