۸۷۷۰۳۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 1 تیر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد جسوری هستید اما اخیرا انگیزه لازم را برای ایجاد تغییر در زندگی تان نداشته اید. امسال وقت آن است که انرژی بیشتری را برای ایجاد تغییرات در زندگی تان به خرج دهید. اخیرا در روابط عاطفی خود دچار تغییر و تحولاتی شده اید اما از امروز به بعد شانس به شما روی می آورد و همه چیز به بهترین شکل تغییر می کند و شما به آرامش خیال می رسید. اگر می خواهید رابطه عاطفی شما دوام و هیجان داشته باشد، برای آن زمان بیشتری بگذارید. نگران کارهای عقب مانده و اتفاقاتی که گذشت نباشید و تمرکزتان را بر آینده بگذارید. هر چه برنامه ریزی شده تر عمل کنید، بهتر است. امسال از نظر مالی تغییرات قابل توجهی خواهید کرد. اگر به فکر تغییر شغل هستید، هر چه زودتر برای آن اقدام کنید بهتر است. در ماههای آخر تابستان به سفری می روید که تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. ماههای شهریور، آبان و دی از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

میان یک دو راهی گیر افتاده اید، باید میان صداقت و دروغ یکی را انتخاب کنید. نگرانی شما طبیعی است زیرا گاهی انتخاب میان این دو بسیار سخت می شود به خصوص زمانی که پای محافظت از احساس فردی که به او علاقه دارید، در میان باشد. طبیعی است که این کار انرژی زیادی از شما می گیرد اما خیلی زود همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق می افتد. اگر به دنبال راهی برای رهایی از استرس می گردید، با اطرافیان تان بیشتر در تماس باشید. در انتهای شب دوستی به شما زنگ می زند که خیلی تمایل به صحبت کردن با او ندارید، بهتر است که کدورت را کنار بگذارید زیرا این رابطه ارزش اش را دارد.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

خوشحال کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت ناراحتی خودتان. شما باید به ندای درونی خود اعتماد کنید و جلوی آسیب های وارده بر خود را بگیرید. اگر چیزی که می شنوید با چیزی که احساس می کنید سازگار نیست، احساس خود را در اولویت قرار دهید. امروز خوش بین تر از روزهای دیگر هستید بنابراین فرصت خوبی است تا با افرادی که علاقمندی های مشترکی دارید، دیدار و کمی گفتگو کنید. اگر مجرد هستید در نمایشگاه ها یا دیگر مکان های اجتماعی حضور یابید تا عشق زندگی تان را ملاقات کنید. روزهای روشنی در انتظارتان است پس از آن لذت ببرید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

مدت هاست خودتان در جمع و ذهن تان جای دیگر است. به بیان دیگر در افکار خود غرق شوید اما بهتر است کمی از درون خود بیرون بیایید و از جهان اطرافتان لذت ببرید. از صندلی خود بلند شوید و کمی قدم بزنید. دوستان تان را به ناهار در یک رستوران دعوت کنید و با آنها به خرید بروید. برای این که از عادات روزمره خود دور شوید، کارهای جدید انجام دهید. امروز روز خاصی برای شما و عشق زندگی تان خواهد بود. هیچ سدی پیش پای شما وجود ندارد و پس از مدت ها از ته دل می خندید. اما یادتان نرود که هر دوی شما گاهی به تنهایی احتیاج دارید، این کار نه تنها شما را دورتر نمی کند بلکه موجب نزدیکی تان نیز می شود.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما فردی اجتماعی هستید که زمان زیادی را برای دوستان تان می گذارید. اگر چه از فعال بودن و اجتماعی بودن لذت می برید اما به سرعت همه چیز برایتان کسل کننده می شود. برای این که احساس شادابی و نشاط کنید، باید کاری جدا از عادات روزانه انجام دهید به عنوان مثال به دنبال سرگرمی های جدید باشید. شاید بد نباشید که امروز را در تنهای بگذرانید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، باید زمان بیشتری را صرف آن کنید و صبر پیشه کنید تا همه چیز بر وقف مراد تان شود. به زودی زاویه دید شما نسبت به زندگی تغییر می کند و روزهای بهتری پیش رو خواهید داشت.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اگر فکر می کنید که چیز با ارزرشی برای ارائه کردن به دیگران دارید، درنگ نکنید. شما ذاتا فرد مهربانی هستید و تقریبا با تمام آدم ها می توانید ارتباطی موثر برقرار کنید. بنابراین این قدرت خود را نادیده نگیرید. اگر نمی دانید از کجا آغاز کنید، اول از همه به توانایی های خوبی که دارید، بنگرید و با توجه به آنها راه خود را دنبال کنید. امروز محیط کار برایتان دلچسب است و تمام ارتباطات تان به خوبی پیش خواهد رفت. شما بهترین افراد را در بهترین مکان ها ملاقات و در مورد ایده ها و اهداف تان با آنها صحبت خواهید کرد. از تاثیر خود بر دیگران نیز غافل نشوید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

دیگران برای حل مشکلات خود به سراغ شما می آیند، از این رو انرژی زیادی از شما می گیرند اما سعی کنید که امروز به جای تمرکز روی دیگران، به فکر حل کردن مشکلات خودتان باشید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب و سوال برانگیز بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید. امروز شرایط برای هر نوع فعالیتی مساعد است و توانایی شما در هر زمینه ای شکوفا می شود، از این فرصت استفاده کنید. اگر مجرد هستید، به زودی عشق در خانه شما را می زند، آماده باشید و با روی باز از او استقبال کنید. اگر هم متاهل هستید، به زودی زندگی شما در مسیر تازه ای قرار می گیرد که مدت انتظارش را داشته اید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز زود به دیگران اعتماد نکنید. اگر شخصی را نمی شناسید یا در مورد آن اطمینان لازم را ندارید، به ندای قلبی خود اعتماد کنید. شما فردی هستید که محافظت از دیگران در اولویت زندگی تان قرار دارد و به سادگی از خودتان و خواسته هایتان برای آنها می گذرید اما حواستان باشد که این کار را برای افرادی انجام دهید که لیاقت اینهمه فداکاری را داشته باشند و گرنه به مشکل بر خواهید خورد. حال وقت آن است تا به عشق زندگی تان زنگ بزنید و او را به رستورانی دعوت کنید. فضا برای یک رابطه رمانتیک دو نفره بسیار مناسب است اما مراقب باشید تا افراط و تفریط نکنید. تعادل راه حل هر مشکلی است.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز روز تعادل است. افراط و تفریط می تواند موجب آسیب شما شود. سعی کنید در مورد تمام کارهایی که انجام می دهید، به خصوص در مورد مسایل مالی اطمینان کافی داشته باشید. به محدودیت ها نیز احترام بگذارید تا برای دیگران سوتفاهم پیش نیاید. امروز شرایط برای هر رابطه ای مناسب است بنابراین اگر به فرد خاصی علاقه دارید، با او قرار ملاقاتی ترتیب دهید. حال وقت در خانه ماندن نیست، به میهمانی بروید و در فعالیت های گروهی شرکت کنید. به زودی تغییری در زندگی تان ایجاد می شود که به کل مسیر زندگی تان را متحول خواهد کرد. شاید بد نباشد که برای تک تک قدم های بعدی تان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز حوصله دیگران را ندارید به طوری که اطرافیان تان نمی دانند چه عکس العملی نسبت به رفتار شما نشان دهند اما نگران نباشید زیرا تا شب تمام این انرژی منفی از شما دور می شود و بار دیگر قادر خواهید بود بر خود کنترل داشته باشید. برای آرامش خاطر، خودتان را با کارهای بدنی سرگرم کنید. به عنوان مثال خانه را تمییز کنید یا دکوراسیون آن را تغییر دهید. به جای آزردن دیگران، کمی خلاقیت به خرج دهید. امروز محبوبیت شما میان دوستان تان افزایش می یابد اما ممکن است عشق زندگی تان از شما آزرده خاطر شود. پس بهتر است احساسات خود را بی هیچ پرده ای با او در میان بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما فردی هستید که ثبات را می پسندید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. بنابراین بد نیست که از مرزهایتان پا را فراتر بگذارید و تجربه های جدید را نیز امتحان کنید. توصیه می کنیم با دوستان تان به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، سری بزنید. اگر افکاری در سر دارید که می خواهید با عشق زندگی تان در میان بگذارید، درنگ نکنید. او را به مکانی خاص ببرید و راز دل خود را با او در میان بگذارید. پولی از دست تان رفته است که خیلی غصه اش را می خورید. بهتر است به جای غصه خوردن، با برنامه ریزی دقیق برای جبران آن تلاش کنید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

برای پیشرفت تنهای چیزی که اکنون به آن احتیاج دارید، یادگیری در مورد چیزهایی است که به آن علاقه دارید. این امکان در خانه یا محیط کار شما فراهم می شود کافی است در تنهایی خود به سمت شان بروید آنوقت می بینید که در کنار لذت، چقدر دانش شما نیز افزایش می یابد پس درنگ نکنید. امروز روز مناسبی برای ملاقات با افراد مختلف است. اگر به دنبال یک رابطه عاطفی خوب هستید، با فردی که نظر شما را به خود جلب کرده، قراری بگذارید. گفتگو تنها راهی است که می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند. جذابیت شما در چنین روزی بیش از همیشه است پس با اعتماد به نفس جلو روید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

این روزها در ارتباط با افرادی که نمی شناسید، محتاطانه عمل کنید زیرا ممکن است برای شما خطراتی را به همراه داشته باشد. آنها اهدافی را در سر دارند که ممکن است برای شما هیچ جذابیتی نداشته باشد و در نتیجه موجب آزار و ناراحتی تان شود، پس بهتر است همان روند معمول همیشگی را پیش بگیرید و به محض احساس خطر، شیوه خود را تغییر دهید. مهم نیست امروز را در خانه یا محیط کار خود می گذرانید، در هر شرایطی از عشق غافل نشوید. اگر فردی توجه شما را جلب کرده است، برای صرف شام با او قرار ملاقاتی بگذارید. خجالت را کنار گذاشته و از انرژی مثبتی که در هوا پخش است، بهره بگیرید.

فال روزانه ۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیانا

      ممنون این بخش خیلی جدابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج