۸۷۷۱۵۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

محمد‌خانی: یحیی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

ناصر محمدخانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مقطع زمانی فعلی یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت این تیم است.

خبرگزاری تسنیم: ناصر محمدخانی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: برانکو در چهار سال گذشته بهترین عملکرد ممکن را در پرسپولیس داشت و باشگاه باید از چند ماه پیش محکم کار می‌کرد تا این مربی را در پرسپولیس نگه دارد. هر چند برانکو گفته است که از چند ماه پیش تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته بود، ولی به‌هرحال مسئولان پرسپولیس می‌توانستند اقداماتی انجام دهند تا او در پرسپولیس بماند.

وی در واکنش به نگرانی هواداران پرسپولیس بابت جدایی برانکو از این تیم تأکید کرد: آنها حق دارند ناراحت و نگران باشند، ولی این موضوع چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان دیگر برانکو رفته و مهم این است که باشگاه در این شرایط حساس خیلی زود تصمیم بگیرد و سرمربی جدید را انتخاب کند. قرار نیست ما بابت جدایی این مربی ماتم بگیریم، چون ناراحتی و نگرانی چیزی را عوض نمی‌کند. الان مهم این است که باشگاه هر چه زودتر سرمربی را انتخاب کند.

محمدخانی در پاسخ به این پرسش که بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس کدام مربی است، تصریح کرد: این موضوع به مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. اگر باشگاه می‌خواهد مربی خارجی بیاورد باید با وسواس و دقت تصمیم بگیرند. الان زمان زیادی در اختیار پرسپولیس نیست و مربی خارجی هم نیاز به زمان دارد تا با شرایط پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود. به نظر من در این شرایط یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. یحیی در این چند سال توانایی خود را اثبات کرده و کارنامه روشنی هم داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      در قاموس هواداران واقعی پرسپولیس مربی دزدی نیست. چطور از العین بخاطر مذاکره با مربی تحت قرارداد قراره شکایت بشه، اونوقت یحیی رو که قرداد رسمی دوساله بسته یک روز قبل شروع تمرینات هوایی میکنید. این نامردیه

    • بدون نام

      خود کریم نمیخواد سرمربی شه باید یحیی رو بیارن.

    • بدون نام

      نظرت به درد عمت می خوره
      یحیی گل محمدی مربی قانونی پدیده هست لطفا با نظرات بیخود خود جو باشگاه پدیده رو خراب نکنید.....

    • کامران

      راست میگی دداشششی!؟
      اون تیم مربی تون رابرد بد است !؟تیم تون مربی دیگران رابدزده خوبه!؟
      از مکتب تیم حکومتی این چیزها بعید نیست!؟
      داداش برو کوک شو بامحرمی بعد بیا!؟

    • N

      نه باوو

    • بدون نام

      من فکر می کردم ممد خانی هنوز داره به شهلا فکر می کنه اما نام یحیی رو برد دقیقا حرکتش مثل پاس رونالدینیو بود چپ رو نگاه می کرد به راست پاس می داد.

    • علی دایی

      پرسپولیسی های عوضی منطقی باشید حرف های دایی همیشه حقه هر چند که حرف حق تاوان داره ضمنا دایی دو قهرمانی ویک نایب قهرمانی برای پرسپولیس اورده انشا الله دوباره سرمربی پرسپولیس می می‌شود مطمئن باشید در بین مربیان ایرانی فقط علی دایی می تونی در این شرایط تیم جمع کنه هر چند که با امدن دایی منافع خیلی ها به خطر می افته ضمنا حیف دایی است که به چنین مردمانی خدمت کنه مرگ بر دشمنان علی دایی

    • ایرانی

      برانکوی کثیف باکلاهبرداری ودادن لیست خریدواعلام شروع تمرینات سره باشگاه وهواداروشیره مالیدوباعتراف خودش ازماههاقبل ازپایان لیگ تصمیم خودشوبرای ترک پرسپولیس گرفته بوده.خب هوادارابجای اینهمه حرص خوردن ازاون کثافت سوال کنن توکه میخواستی ادامه ندی پس چرابرنامه ولیست دادی.

    • خوش بین

      باز حرفهای پا منقلی زدی؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج