جاباما
۸۷۷۲۲۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

وکیل زنجانی: او با نمایندگان دیداری نداشته است

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی، گفت: چند نماینده و چند بار نبوده است، یک بار با حضور و اطلاع نمایندگان دولت، وزارت اطلاعات، شرکت نفت و با حضور معاون دادستان تهران انجام شده و در راستای پیگیری مطالبات شرکت نفت، تسویه بدهی و برداشتن موانع و الزام طرفین به همکاری لازم بوده است.

اعتمادآنلاین: رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی، در واکنش به پیام توییتری که علیرضا رحیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، منتشر کرد، تاکید کرد: درباره مطلبی که آقای رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کردند مبنی بر اینکه اخیراً چند تن از نمایندگان مجلس در چند نوبت با بابک زنجانی دیدار داشته‌اند و این مطلب را به نقل از یکی از وزرا عنوان کرده‌اند، عرض کنم که این مطلب دقیق نیست و شک و شبهه ایجاد کرده است.

وکیل بابک زنجانی در ادامه گفت: قضیه از این قرار است که در روند بازپرداخت موکل، زمانی که مشکلات و تاخیر و تعللی به وجود می‌آمد، ما مطالب را به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی انتقال می‌دادیم تا با توجه به شأن و جایگاه نظارتی و قانونی خود اقدام لازم را انجام دهد.

کوهپایه‌زاده ضمن شرح یکی از جلسات و دیدارهایی که با موکلش برگزار شده و نماینده مجلسی در آن حضور پیدا کرده است، عنوان کرد: اصل مطلب هم این است که در دی‌ماه سال گذشته جلسه‌ای با حضور یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، نماینده وزارت اطلاعات، نمایندگان وزارت نفت، نماینده دادستان تهران در زندان اوین با حضور بنده و موکلم برگزار شد. موضوع دستور کار جلسه هم نحوه بازپرداخت بدهی موکلم بود. ایرادات و ابهاماتی وجود داشت؛ ما مدعی بودیم که طرف مقابل اسناد و مدارک لازم و همکاری لازم را انجام نمی‌دهد. از این حیث با توجه به شأن نظارتی مجلس نماینده کمیسیون حقوقی و قضایی هم در جلسه حضور داشت.

وکیل زنجانی تاکید کرد: صورت‌جلسه‌ای تهیه و امضا شد که در آن مقرر شد تا اسناد و مدارک لازم در اختیار ما گذاشته شود و همکاری لازم صورت گیرد. متعاقب آن چند ماه بعد در یکم خردادماه هم باز جلسه‌ای در زندان اوین با حضور نماینده وزارت اطلاعات، نفت، بانک مرکزی، موکل و بنده بدون حضور نماینده‌ای از مجلس که پیگیر دستور کار جلسه دی‌ماه بود، برگزار شد.

وکیل زنجانی در ادامه با بیان اینکه اطلاعاتی که نماینده مذکور فرموده‌اند که یکی از وزرا به ایشان انتقال داده‌‌اند، اطلاعات دقیقی نیست، گفت: چند نماینده و چند بار نبوده است، یک بار با حضور و اطلاع نمایندگان دولت، وزارت اطلاعات، شرکت نفت و با حضور معاون دادستان تهران انجام شده و در راستای پیگیری مطالبات شرکت نفت، تسویه بدهی و برداشتن موانع و الزام طرفین به همکاری لازم بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ ... چطور نمیتونید از پس زنجانی بربیایید...!!! حالا امریکا پیش کش

      پاسخ ها

      • بی نام

        قصد نیست گه با بابک زنجانی برخورد جدّی شود بعضی از صحبت ها فقط به درد رسانه ها می خورد که سر گرمی برای مردم فراهم کند قصد این است مطالبات شرکت نفت وصول شود

    • کرمانشاه

      پول چه کارا که نمیکنه جان بابک زنجانی درگرو پوله پول ومدیران ویران مملکت هم میمیرن واسه پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج