جاباما
۸۷۷۲۷۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کریمی: دوست داشتیم در سوپرجام بازی کنیم

هافبک جوان تیم سپاهان گفت: ما دوست داشتیم که در سوپرجام مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: محمد کریمی در خصوص یارگیری‌های طلایی‌پوشان برای فصل نوزدهم لیگ برتر، گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم باشگاه عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت، بازیکنان خوبی جذب تیم شدند که فکر می‌کنم قرار گرفتن آنها در کنار بازیکنان قدیمی‌تر، تیم را به خوبی تقویت کرده است و امیدوارم نفرات جدید برای موفقیت در فصل جدید به خوبی به ما کمک کنند.امروز اولین جلسه تمرینات تیم برگزار می‌شود و استارت فصل جدید را می‌زنیم امیدوارم که این سال را با دست پر به پایان برسانیم.

کریمی در خصوص تمدید قرارداد برخی بازیکنان تأثیرگذار فصل گذشته سپاهان،‌گفت: تا آنجا که من می‌دانم فقط تمدید قرارداد کی‌روش استنلی کمی طولانی شده اما مذاکرات بین باشگاه‌ و این بازیکن در حال انجام است و امیدوارم این مذاکرات به خوبی پیش برود و او قراردادش را تمدید کند تا برای فصل جدید هم بتوانیم از وجود او استفاده کنیم.

هافبک گل‌ساز سپاهان در مورد اینکه آیا امسال هم مانند فصل گذشته با پاس‌های خودش به موفقیت تیم کمک خواهد کرد،‌گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم امسال ، سال سخت‌تری برای ما باشد و شرایط سخت‌تری داریم اما من هم مانند بقیه بازیکنان با تمام وجودم تمرین می‌کنم تا بتوانم به موفقیت و پیروزی تیم کمک کنم. قولی نمی‌دهم که بیشتر از فصل قبل پاس گل بدهم اما تمام سعی و تلاشم این است که این اتفاق بیفتد و بتوانم به نتیجه‌گیری و امتیازگیری تیم کمک کنم.

وی در ادامه گفت:‌ ما امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حداقل یک جام کسب کنیم کار سختی را پیش‌رو داریم اما تمام هدف‌مان همین است و برای همین اتفاق تمرین خواهیم کرد.

کریمی در مورد حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم البته این مسئله کمی شرایط را سخت کرده است چرا که باید همه حواس‌مان به مسابقات لیگ باشد هم جام‌حذفی و هم بازی‌های قاره‌ای.ممکن است خستگی‌ها و مصدومیت‌ها بیشتر شود، اما ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا در لیگ قهرمان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

آقای پاس گل لیگ هجدهم در خصوص برگزار نشدن بازی سوپرجام گفت:‌ ما دوست داشتیم که در سوپرجام بازی کنیم اما به هر حال این اتفاق نیفتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا قهرمان چی بودی ؟!!!!مگه حذف نشدی ؟!!!!!تیم حذف شده دیگه بازی کردنش تو جام قهرمانها چیه؟!!!

    • علی

      آخه دیونه لیگ رو که پرسپولیس برده ،جام حذفی هم پرسپولیس خب میخوای با کی بازی کنی شماها ،،،،، فقط برانکو ،،،تو خونه برای خودش چای میخوره از اون ور یک مقام دیگه برای پرسپولیس میاره ایول دمت گرم کیسه کش ها و تراختورها و شله زرد ها باید سال های سال حسرت یک مربی خوب و جنتلمن رو بخورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسرت یه وزیر لنگی و یه خزانه پر پول البته

    • y.m

      حق داره ازبس همه چیز و همه کارها بدون دردسر واسشون ردیف شده انتظار سوپر جام هم داره
      یعنی خیلی رو دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج