جاباما
۸۷۷۲۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روسارد: نگران سرویس‌های بازیکنان ایران هستم

لیبروی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: بازیکنان ایران سرویس های خیلی خوبی می زنند و این موضوع کمی ما را نگران می کند.

خبرگزاری فارس: نیکولاس روسارد درمورد شرایط تیم ملی فرانسه در هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ اظهار داشت: خیلی ها می گویند که ما با تیم دوم خود به اردبیل آمده ایم، اما این موضوع درست نیست. بهتر است بگوییم که ما چند بازیکن جوان را به ترکیب تیم خود اضافه کرده ایم.

وی ادامه داد: بازیکنانی مانند انگاپت، گربینیکوف و لگاف و ... هم این هفته استراحت می کنند تا در مراحل بالاتر به کمک تیم بیایند. لیگ ملت ها فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان تر بتوانند بازی کنند و برای رقابت های مهمتر آماده شوند. خوشبختانه تیلیه، سرمربی تیم هم نگاه خوبی به این موضوع دارد.

لیبروی تیم ملی والیبال فرانسه درمورد بازی فردا مقابل ایران عنوان کرد: ایران تاکنون فراتر از انتظار ظاهر شده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. بازیکنان ایران سرویس های خیلی خوبی می زنند که یکی از عوامل موفقیت آنها تا اینجای مسابقات بوده و ما کمی نگران این موضوع هستیم.

روسارد گفت: ما در هر مسابقه با هر شرایطی که داشته باشیم تا آخرین لحظه تلاش می کنیم و یاد گرفته ایم که ناامید نشویم. خوشبختانه تاکنون هم تا حدود زیادی به اهداف خود رسیده ایم. بازی مقابل ایران همیشه برای ما سخت بوده است، اما بازهم برای کسب پیروزی میجنگیم.

وی درخصوص شرایط میزبانی اردبیل عنوان کرد: شرایط خوب است؛ به هر حال هر جایی ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، اما ما حرفه ای هستیم و می دانیم که این شرایط برای تمام تیم ها است. مردم ایران خیلی مهربان هستند و والیبال را خیلی دوست دارند. در بازی هایی که تیم ملی ایران هم بازی ندارد تماشاگران زیادی به سالن می آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج