۸۷۷۳۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

۶هکتار باغ در دماوند آتش گرفت

فرماندار شهرستان دماوند روز شنبه از آتش سوزی ۶ هکتار باغ در اطراف شهر کیلان در محدوده قلعه حاج عسگر منتهی به دره ماماچال از توابع شهرستان دماوند خبر داد.

ایرنا: فرماندار شهرستان دماوند روز شنبه از آتش سوزی ۶ هکتار باغ در اطراف شهر کیلان در محدوده قلعه حاج عسگر منتهی به دره ماماچال از توابع شهرستان دماوند خبر داد.

مجید صفری اظهار داشت: در پی بی احتیاطی از سوی برخی گردشگران و عدم خاموش کردن آتش، متأسفانه ظهر امروز۷ قطعه باغ خصوصی به میزان ۶ هکتار در آتش سوخت.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی فوراً عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان همچون شهرداری‌های ۵ شهر شهرستان، بسیج، نیروی انتظامی، منابع طبیعی، هلال احمر و … که شامل بیش از ۶۰ نیرو و امکانات کامل خودرویی بود به محل حادثه اعزام شدند که پس از چندین ساعت تلاش نیروها آتش سوزی اطفا و در حال مهار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان خسارت وارده هنوز مشخص نیست، گفت: حدود ۴۰ درصد از باغات تازه و دارای محصول گردو بودند و مابقی نیز نیمه خشک بود؛ با توجه به اینکه باغات آتش گرفته، خصوصی بود، برای ورود به باغ با مجوز دادستان این مهم انجام و عملیات اطفا نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان دماوند از عموم مردم و گردشگران خواست به هنگام مراجعه به طبیعت نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن آتش خودداری نمایند و اگر چنانچه اقدام به روشن کردن آتشی کردند حتماً قبل از ترک محل اقامت از خاموش شدن آن مطمئن شوند.

شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از ۲ بخش مرکزی و رودهن تشکیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت دانا== بهترین امکاتات و خدمات کشوری برای همه

    • علی

      اتش گرفت یا اتش زدند؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج