۸۷۷۳۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجو مطلق: رفتار استقلال با قربانی درست نبود

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه قبل از صحبت با پیروز قربانی برای پذیرفتن مربی گری استقلال باید با آندره آ استراماچونی هماهنگی های لازم انجام می شد، گفت: با پیروز قربانی رفتار خوبی صورت نگرفت، او بازیکن بزرگ و کاپیتان استقلال بوده و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال با بیان اینکه قبل از صحبت با پیروز قربانی برای پذیرفتن مربی گری استقلال باید با آندره آ استراماچونی هماهنگی های لازم انجام می شد، گفت: با پیروز قربانی رفتار خوبی صورت نگرفت، او بازیکن بزرگ و کاپیتان استقلال بوده و برای این تیم زحمات زیادی کشیده است.

«مجید نامجو مطلق» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: استراماچونی گزینه خوبی برای نیمکت استقلال است و انتخاب خوبی برای آبی پوشان تهرانی محسوب می‌شود.

وی افزود: شاید استراماچونی کارنامه فوق العاده ای نداشته اما باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشیم که او بر روی نیمکت اینتر میلان نشسته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کر د: در فوتبال ایتالیا و تیم بزرگی همچون اینتر میلان که کلکسیونی از افتخارات را به همراه دارد، این طور نیست که فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند و به طور حتم با بررسی فراوان و بر اساس داشته‌های فنی که استراماچونی داشته است، او ر ا به این سمت برگزیدند.

نامجو مطلق تصریح کرد: استراماچانی جوان است و این یک فاکتور بزرگ برای او محسوب می‌شود. در فوتبال امروز دنیا به جز استثناهایی که وجود دارد، به مربیان جوان اعتماد می‌کنند و انگیزه‌های سرمربی ایتالیایی می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند.

عضو کمیته فنی استقلال تاکید کرد: برای موفقیت استراماچونی باید امکانات و ابزار لازم برای او فراهم شود چرا که یک مربی فقط می‌تواند ۲۰ درصد در موفقیت یک تیم نقش داشته باشد و ۸۰ درصد باقیمانده را باشگاه با بستری که فراهم می‌سازد، تعیین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج