۸۷۷۴۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خناری‌نژاد: خوشحالم با پس گرفتن مدالم، خداحافظی می‌کنم

ژیمناست باسابقه ایران گفت: حالا که قرار است رسماً خداحافظی کنم، خوشحالم که این اتفاق با مدال برنزی که چهار سال منتظرش بودم، رخ خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان، مدال هادی خناری‌نژاد ملی‌پوش کشورمان که در سال ۲۰۱۵ کسب شده بود، به سرمربی تیم ملی تحویل داده شد.

خناری‌نژاد در سال ۲۰۱۵ در رده چهارم ایستاد، اما پس از آن رویداد مشخص شد که ژیمناست قزاقستانی دوپینگ کرده و باید مدال برنزش را پس بدهد. پروسه انتقال این مدال نزدیک به چهار سال طول کشید تا اینکه بالاخره این اتفاق رخ داد.

خناری‌نژاد: خوشحالم با پس گرفتن مدالم، خداحافظی می‌کنم

خناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار در این باره اظهار داشت: بالاخره اتفاقی که منتظرش بودم، افتاد، هر چند که ای‌کاش این مدال همان سال 2015 به من می‌رسید. با این وجود از مسئولان فدراسیون بابت پیگیری‌های زیادی که داشتند، تشکر می‌کنم. قزاق‌ها از دادن این مدال برنز امتناع می‌کردند، اما با پیگیری‌های لازم به حقم رسیدم.

وی افزود: من هنوز رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده‌ام. فکر می‌کنم در مراسمی که فدراسیون بابت این مدال می‌گیرد، رسماً خداحافظی خواهم کرد. در واقع خوشحالم با پس گرفتن مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم.

دارنده مدال برنز ژیمناستیک آسیا درخصوص اینکه شنیده می‌شد قرار است به خارج از کشور برود، گفت: فعلاً که رفتنم منتفی است. اولویت من کمک به ژیمناستیک ایران است و امیدوارم شرایط برای این کار مهیا باشد. در حال حاضر مشاور قهرمانی رئیس فدراسیون هستم.

قطعاً اگر نیاز باشد، در ایران می‌مانم و کمک می‌کنم، اگر هم شرایط فراهم نشد، در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. پیشنهادات خارجی وجود دارد، اما اولویت اصلی‌ام کمک به ژیمناستیک ایران است.

خناری‌نژاد درباره نتایج کسب شده در هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا در مغولستان عنوان کرد: کسب یک نقره و یک برنز، یک نتیجه خیلی خوب برای ژیمناستیک ایران محسوب می‌شود. قطعاً اگر نگاه ویژه‌تری از سوی مسئولان وزرات ورزش وجود داشته باشد، ژیمناستیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز با کسب سهمیه المپیک توسط سعیدرضا کیخا همراه باشد. کیخا هم‌اکنون نفر سوم در رنکینگ است. به احتمال زیاد نفرات اول و دوم این رنکینگ می‌توانند در مسابقات پیش‌رو سهمیه المپیک بگیرد و اگر کیخا همچنان سوم باشد، می‌تواند نماینده ژیمناستیک ایران در المپیک 2020 باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج