۸۷۷۴۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داماش هنوز لیگ یکی نشده است

مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم داماش گیلانیان اعلام کردند تا این لحظه حضورشان در لیگ یک قطعی نشده است.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم داماش گیلانیان اعلام کردند تا این لحظه حضورشان در لیگ یک قطعی نشده است.

تیم داماش گیلانیان که با شگفتی‌سازی و برتری مقابل تیم‌های لیگ برتری ماشین‌سازی تبریز و سایپا به فینال جام حذفی صعود کرد و در نهایت با یک گل برابر پرسپولیس شکست خورد، در فصل ۹۸-۹۷ لیگ دو نیز عملکرد درخشانی داشت که منجر به صعودش به لیگ یک نشد.

داماشی‌ها در فصل اخیر لیگ دسته دوم، پایین‌تر از تیم خوشه طلایی ساوه در جایگاه دوم «گروه الف» قرار گرفتند ولی در دیدار برگشت پلی‌آف نتوانستند برابر تیم نیروی زمینی تهران به برتری برسند و در مسابقه‌ای جنجالی که حواشی زیادی به همراه داشت و با اعتراض آنها همراه بود، شکست خوردند تا نیروی زمینی لیگ برتری شود.

با این وجود باشگاه داماش گیلانیان که طی هفته‌های گذشته در تلاش برای پیگیری و به نتیجه رساندن اعتراض خود بخاطر اتفاقات بازی برگشت پلی‌آف لیگ دو بود، اکنون در آستانه خرید یک تیم لیگ دسته اولی است تا فصل بعد در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

گفته می‌شود باشگاه داماش گیلانیان امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر که یک سال از حضورش در لیگ دسته اول می‌گذرد را خریداری کرده و قرار است به جای این تیم در لیگ یک حضور پیدا کند؛ موضوعی که فعلا از سوی مسؤولان داماش رد شد.

محمدمهدی الطافی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان خبر حضور این تیم در لیگ یک را رد کرد و به خبرنگار ما گفت: فعلا این اتفاق نیفتاده و ما امتیاز تیمی را خریداری نکردیم.

حسین حاجی‌پور، مدیر تیم داماش گیلانیان نیز در گفت‌وگو با "ورزش سه" اظهار کرد: فعلا خبری درباره لیگ یکی شدن ما نیست و رسانه‌ها از خودشان این موضوع را نوشته‌اند.

او ادامه داد: با چند باشگاه لیگ یکی که نمی‌خواهند فصل آینده در این رقابت‌ها تیمداری کنند، صحبت کردیم تا امتیازشان را خریداری کنیم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج