جاباما
۸۷۷۴۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تکذیب خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه «بلد»

سخنگوی اطلاع‌رسانی نظامی عراق در واکنش به اخبار منتشر شده درباره خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه هوایی «بلد» در شمال بغداد گفت که چنین خبری صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ «یحیی رسول» سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی نظامی عراق روز شنبه در جمع خبرنگاران، تخلیه نیروهای آمریکایی از پایگاه هوایی «بلد» را رد کرد.

به گزارش روسیا الیوم، وی در واکنش به خبر منتشر شده درباره خروج پیمانکاران نظامی آمریکا از پایگاه هوایی مزبور گفت که «خبرهای مربوط به تخلیه پیمانکاران آمریکایی یا هر فرد دیگر را تکذیب می‌کنیم».

سخنگوی اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق اظهار داشت که «از پایگاه‌های نظامی عراق برای تضمین سلامت و امنیت نیروهای خود یا سلامت و امنیت مستشاران و مربیان نظامی آمریکا و ائتلاف آن دفاع می‌کنیم».

خبرگزاری اسپوتنیک اخیرا گزارش داده که نیروهای آمریکایی که به بهانه آموزش نیروهای عراقی در پایگاه هوایی بلد واقع در شمال بغداد مستقر هستند، در حال ترک این پایگاه هستند.

اسپوتنیک بامداد شنبه در تارنمای خود نوشت: نیروهای پیمانی نظامی آمریکا در پایگاه هوایی بلد عراق در حال آماده شدن برای ترک این پایگاه به دلیل «تهدیدهای امنیتی بالقوه» هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج