۸۷۷۴۵۰
۲۳ نظر
۵۰۰۷
۲۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آلبوم پسرِ مدیری گران‌تر از شجریان و چاوشی!

ورود فرهاد، پسر مهران مدیری به دنیای موسیقی خواه ناخواه با عنوان ژن خوب همراه است. عنوانی که به خودی خود حساسیت‌زاست و فرهاد مدیری برای در دام آن نیفتادن، باید بیشتر از دیگران مراقب باشد.

خراسان نوشت: ورود فرهاد، پسر مهران مدیری به دنیای موسیقی خواه ناخواه با عنوان ژن خوب همراه است. عنوانی که به خودی خود حساسیت‌زاست و فرهاد مدیری برای در دام آن نیفتادن، باید بیشتر از دیگران مراقب باشد. از اولین آلبوم او که در دنیای موسیقی با نام «فرواگ» فعالیت می‌کند و به گفته خودش تولید آن سه سال زمان برده است، پنج‌شنبه سی‌ام خرداد رونمایی شد. در حالی که قیمت بالای نسخه الکترونیکی و فیزیکی این آلبوم ۹ قطعه‌ای (۲۰ و ۲۵ هزار تومان) علامت سوال بزرگی ایجاد می‌کند که چرا قیمت این آلبوم حتی از خواننده‌های حرفه‌ای دیگر بالاتر است؟

آلبوم پسرِ مدیری گران‌تر از شجریان و چاوشی!

۲۰ هزار تومان برای ۶ قطعه

«نام من عشق است...» اولین آلبومی‌ است که با صدای فرهاد مدیری بعد از گذشت 9 ماه از ورود رسمی اش به دنیای موسیقی منتشر شده است. او سه قطعه از این آلبوم یعنی قطعه‌ای هم نام این آلبوم و دو قطعه «گل لاله لاله» و «خاطره» را قبل‌تر منتشر کرده بود. در واقع شش قطعه باقی مانده به نام‌های «تو»، «آی گلم»، «جمع اضداد»، «مرد چیچکا»، «دخترعمو» و «رنگ زردم» که بیشتر وام گرفته از ملودی‌های فولکلور مناطق مختلف هستند قطعه‌های جدید این آلبوم محسوب می شوند، در حالی که تنها آهنگ سه قطعه از این آلبوم آهنگ سازی شده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد با آلبومی با یک قیمت معمولی که بین 8 تا 12 هزار تومان به فروش می‌رسد مواجه خواهیم بود. حال این که چنین نیست و قیمت نسخه الکترونیکی و فیزیکی آن به ترتیب 20 و 25 هزار تومان است. قیمتی که تقریبا معادل با هیچ‌کدام از آلبوم‌های منتشر شده خواننده‌های معروف کشورمان نیست و می‌توان گفت هر قطعه تازه آن 3339 تومان برای مخاطب آب می‌خورد.

گران‌تر از همه خواننده‌ها

برای مقایسه بهتر به سراغ قیمت دیگر آلبوم‌ها رفتیم که اغلب خواننده‌های سرشناسی دارند و در یک سال گذشته منتشر شده اند. به طور مثال قیمت نسخه الکترونیکی آلبوم شش قطعه‌ای محسن چاوشی که تابستان سال گذشته منتشر شد هشت هزار تومان، آلبوم هشت قطعه‌ای «در وادی عشق» سالار عقیلی که ماه گذشته منتشر شد 14 هزار تومان و آلبوم 11 قطعه‌ای «ایران من» همایون شجریان و سهراب پورناظری که تمام‌تالیف است و طبق آمار موجود به همراه آلبوم محسن چاوشی جزو پرفروش‌ترین آلبوم های سال گذشته است با قیمت 12 هزار تومان به فروش رسیده. این در حالی است که قیمت اولین آلبوم خواننده‌های این عرصه در مقایسه با آلبوم فرهاد مدیری نیز بسیار پایین است.

به هر حال شاید قیمت بالای نسخه فیزیکی آلبوم مدیریِ پسر را بتوان به حساب کمبود مواد اولیه نسبت به گذشته گذاشت اما نمی‌توان برای قیمت نسخه الکترونیکی آن توجیه دیگری داشت به خصوص این که با توجه به همان اصل ژن خوب، به نظر نمی‌رسد در جذب اسپانسر برای تولید آلبوم با مشکلی روبه‌رو بوده باشد. اتفاقی که شاید یک سر اصلی آن به نبود یک قانون مدون برای قیمت‌گذاری یک آلبوم بر اساس ظرفیت‌های آن در کشورمان برگردد و یک درمان قطعی را بطلبد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      از کوزه همان تراود که در اوست، اینهم پسر همون پدره که با مسخره بازی میلیارد شده، یعنی دست آموز مهران مدیریه که خوب یاد گرفته جیب مردم رو بچاپه، درست مثل بقیه سلبریتی ها! آدم دلش برا جونهای نخبه و نجیب مملکت که پدرشون دراومده و یک عمر درس خوندن و پاشون رو کج نذاشتن و هشتشون گرو نهشون هست میسوزه!

      پاسخ ها

      • خودم

        درسته

      • بدون نام

        چه ربطی داره اخه.مهران مدیری کمدینه باکارش مردموشادمیکنه.مسخره بازی؟؟؟کجامسخره بازی دراوده.بقیه هم بلدن برن همین کاره مدیریوکنن مردم سرگرم شن.حالاپسرشونمیدونم ولی خودش خیلی هنرمنده.

      • بدون نام

        ولی من فکر می‌کنم همیشه فرزندانِ سلبریتی‌ها، از یه طرف هم چوبِ این قضیه رو می‌خورن! این که هی بخوای ثابت کنی موفقیتت بخاطرِ توانایی‌های خودت بوده، نه لزوما والدین‌ت.
        نمی‌دونم والا!

      • بدون نام

        مدیری داغون با بچه اش

      • بدون نام

        خب همون 8 تومن پارساله شده 25 تومن
        مدیری تورم نداره؟
        مدیری اجاره خونه نداره؟

        لطفا لینک دانلود را قرار دهید
        با تشکر

    • علیرضا

      حیف گوش آدم که به این صداهای گوش خراش ، گوش بده ، تا جایی که شجریان و ... باشن امثال مدیری بهتره برن داخل قیف اونم برای گوسفندان بخونن !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه لعنتی! اتفاقا صداش خیلی خوبه! گوشش کردی؟! برای من که جالب بود!

    • بدون نام

      همه اموخته های دوران بچگی مون به چالش کشیده می شه این روزا.. گیرم پدر تو بود فاضل ... حالا می بینیم که نه بابا حاصل هم داره

    • بدون نام

      همه اموخته های دوران بچگی مون به چالش کشیده می شه این روزا.. گیرم پدر تو بود فاضل ... حالا می بینیم که نه بابا حاصل هم داره

    • بدون نام

      پارتیه دیگه

    • .......

      هر چه گران تر ، فروش بیشتر ،، اینجا ایرانه ،

    • بدون نام

      گران تر از شجریان نیومده مویز شده برو بابا

    • بدون نام

      پسر شجریان باید خواننده میشد حقش بود این چی میگه مدیری مگه خودش صدا داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم مثل بااباش دنبال پول یا مفته و یکی از راه هایش هم همین اخبار تبلیقس سایتها است

      • بدون نام

        این اخبار سایت ،‌تبلیغات برای پسر مدیری است

    • بدون نام

      قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری ! هر کس مخاطب خاص خودش رو داره ! فروش بیشتر آلبوم دلیل بر خوب بودن نیست ! جو گیر بودن ملت تاثیر بسزائی در فروش آلبوم داره !

    • بدون نام

      وقتی بابای دلقکش تو سالن با اون ژست مسخره سیگار میذاره گوش لبش معلومه اینم ادعا گرون تر ی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلقک عمت خودش هنرمند فوق‌العاده آیه ولی صدای پسرشو نمیدونم

    • بدون نام

      امثال مدیری رامبد با سرگرم کردن عمدی مردم حواس ها رو از وقایع تلخ اجتماعی پرت کردن دستشون که رو شد مثل همین رامبد ریا کار مدیری برنامه هاشون رو قطع کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیری کسی که به بهای حمایت بعضی ارگانها ،‌هر چی پول توی صدا و سیما بود پارو کرد.دلقکی که بجای کمدی فقط با نعره و عربده زدن و زل زدن توی دوربین ، چون پارتی داشت که سریالهای آبدوغی اش را بفروشد و فیلم ساخت و فروخت و میلیاردر شد

    • بدون نام

      خاک بر سر کسی که پول بده برای آثار کپی شده این

    • بدون نام

      هنر ایران کاملا در گیر مافیا شده... موسیقی،سینما... خیلی تاسف برانگیز که 80 درصد هنرمندان و به اصطلاح سلبریتیهای جوان ، همگی با مافیای خانوادگی وارد دنیای هنر میشن و استعدادهای واقعی حذف میشن چون پدرشون کارگردان نیست ... ممکنه پسر اقای مدیری از 100 ،60 بگیره ولی هزاران هزار استعداد ناب تر از این اقا هست که حتی نمیتونن وارد دنیای حرفه ای هنر بشن ,چون ژن خوب ندارن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج