۸۷۷۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت ۵بازیکن بلاتکلیف پرسپولیس

درحالی که فقط به شروع تمرینات پرسپولیس سه روز مانده، هنوز تکلیف پنج بازیکن این تیم با باشگاه‌شان مشخص نیست.

فرهیختگان: درحالی که فقط به شروع تمرینات پرسپولیس سه روز مانده، هنوز تکلیف پنج بازیکن این تیم با باشگاه‌شان مشخص نیست. محمد نادری، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر هرکدام به دلایلی یا درخواست جدایی داده‌اند یا باشگاه در تلاش است آنها را حفظ کند که البته این تلاش‌ها تا این لحظه نتیجه‌ای در بر نداشته است. به همین بهانه از آخرین وضعیت این بازیکنان گزارشی تهیه کرده‌ایم که در «فرهیختگان» می‌خوانید.

محمد نادری

جوان آینده‌دار فوتبال ایران دو سال با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد بسته بود، اما چون طبق قانون حرفه‌ای فوتبال بلژیک مبلغ قراردادش با این باشگاه به حد و حساب لازم نرسیده بود، یک نیم‌فصل را روی سکوها نشست اما در نیم‌فصل بعدی با مبلغ ۷۰ هزار دلار و به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست. نادری در همین مدت کم توانست جایگاه ثابتی در ترکیب سرخ‌پوشان به دست بیاورد تا جایی که همین الان هم از تمام تیم‌های مدعی لیگ برتر پیشنهاد دارد، اما او گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند.

مسئولان باشگاه به نادری گفته‌اند اگر می‌توانی رضایتنامه‌ات را بگیر و برگرد! تمرینات کورتریک دو یا سه روز دیگر آغاز خواهد شد و چپ‌پای پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد، البته او جلسه‌ای هم با مسئولان باشگاهش برگزار خواهد کرد تا شاید از آنها رضایتنامه بگیرد. احتمال ماندن نادری در پرسپولیس با بازگشت انصاری به میادین و تمدید با مصلح خیلی کم است.

ماریو بودیمیر

بودیمیر را باید اولین جداشده پرسپولیس دانست که احتمالا کارش با باشگاه به شکایت کشیده می‌شود. مهاجم کروات در نیم‌فصل با قراردادی به مدت یک سال و نیم به تهران آمد و پیراهن سرخ را بر تن کرد. براساس شنیده‌ها مبلغ قرارداد ماریو برای نیم‌فصل ۱۵۰ هزار یورو و برای فصل جدید ۳۰۰ هزار یورو است. بازیکن بلندقامت سرخ‌پوشان به استناد بندی که در قراردادش گنجانده شده به دلیل تأخیر در پرداخت‌ها می‌تواند همین حالا قراردادش را فسخ کند و با شکایت به فیفا پول فصل بعدش را هم بگیرد.

ماریو به مدیران باشگاه پیغام داده: «همین ۱۵۰ هزار یورو را به حسابم واریز کنید تا شکایت نکنم.» مسئولان باشگاه هم به او گفته‌اند: «به تهران بیا و نقدی پولت را بگیر!» آخرین خبرها حکایت از آن دارد که کار بودیمیر و پرسپولیس به فیفا کشیده خواهد شد و احتمالا پرونده شکایت جدیدی در فیفا به نام پرسپولیس به ثبت خواهد رسید.

بوژیدار رادوشوویچ

مبلغ سال اول قراردادش با پرسپولیس ۲۰۰ هزار دلار بود. به‌طور قطع رقم قرارداد رادو در فصل جدید مثل سایر بازیکنان بیشتر هم شده است. گلر کروات یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد، اما او هم مثل بودیمیر با استناد به تأخیر در پرداخت می‌تواند یکطرفه فسخ کند و علاوه‌بر تسویه‌حساب سال قبل، کل مبلغ فصل بعد را هم دریافت کند.

آخرین خبر از رادو اینکه او امروز به تهران می‌آید و مستقیم به باشگاه می‌رود. جلسه رادو با مدیران پرسپولیس برای تسویه‌حساب فصل پیش خواهد بود. رادو ۲۴ ساعت بعد تهران را به مقصد کرواسی ترک می‌کند. اگر رضایتش را جلب کنند، با شروع تمرینات به تهران برمی‌گردد و با پرسپولیس ادامه خواهد داد،‌ در غیر این صورت شکایت و... .

علی علیپور

آقای گل دو فصل پیش فوتبال ایران که با یک قرارداد بلندمدت به پرسپولیس پیوسته بود حالا می‌خواهد به اروپا برود و فوتبالش را در قاره سبز ادامه بدهد. این مهاجم ملی‌پوش فصل قبل ۵۵۰ میلیون تومان با پرسپولیس بسته بود که با توجه به درخشش در این چند فصل رقم چشمگیری به حساب نمی‌آید.

پرسپولیس برای صدور رضایتنامه علیپور از اسپانیا یک پیشنهاد ۴۰۰ هزار یورویی و از بلژیک هم پیشنهاد ۷۰۰ هزار یورویی دارد که تا ۹۰۰ هزار یورو هم امکان افزایش آن وجود دارد. با این حال چون سرخ‌پوشان هنوز مهاجمی جذب نکرده‌اند می‌خواهند علیپور را به هر طریقی حفظ کنند، از طرفی این مهاجم گلزن فصل بعد بازیکن آزاد است و در پایان سال با جدایی از پرسپولیس پولی به این باشگاه نمی‌رسد. باید صبر کرد و دید بالاخره تکلیف مهاجم شماره ۷۰ چه خواهد شد.

علیرضا بیرانوند

گلر شمار یک تیم ملی و پرسپولیس دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. قبل از جام‌جهانی در قراردادش بندی برای جدایی وجود نداشت، اما پس از درخشش در این رقابت‌ها مدیران باشگاه یک آفر به قرارداد بیرو اضافه کردند. اما بند اضافه‌شده به قرارداد بیرانوند این بود که با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و به هر تیم خارجی که دوست دارد ملحق شود. بیرانوند از بلژیک و ژاپن پیشنهاد دارد.

با این حال علیرضا مشغول سبک و سنگین کردن پیشنهادهایش است و البته نیم‌نگاهی هم به پیشنهادهای تازه دارد. در روزهایی که اکثر تیم‌ها تکلیف شماره «یک»هایشان مشخص شده، هواداران پرسپولیس نگران هستند با جدایی بیرانوند از پرسپولیس ضربه سنگینی بر پیکره این تیم وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرتون اگرنادری ازدست بدید

    • وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج