۸۷۷۴۵۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا پیروز قربانی از استقلال رفت؟

جدایی پیروز قربانی یک نسخه رسمی دارد. نسخه رسمی ارائه‌شده این است که استراماچونی دستیار نمی‌خواسته و تصمیم گرفته ‌شده پیروز به‌عنوان آنالیزور یا سرپرست کار را ادامه بدهد، نسخه‌ای که همین حالا هم باورش دشوار است.

فرهیختگان: «حقیقت ماجرا این است که نمی‌خواهم دیگر صحبتی در این زمینه کنم. هرچه بوده، تمام شده است. ماجرا فقط یک ناهماهنگی بوده و بس. در کل کار خوبی صورت نگرفت و با آبروی من بازی شد، اما من کار خودم را ادامه می‌دهم. از کسانی که در باشگاه استقلال به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. از دید من همه‌چیز تمام شده و شما هم بهتر می‌دانید که من نه دنبال چیزی بودم و هستم، برای حضور در استقلال نه لابی کردم، نه دم کسی را دیدم.»

صحبت‌های تند پیروز قربانی پایانی بود برای حضور ۴۸ ساعته او در کادرفنی استقلال. حضوری که پنجشنبه در مراسم معارفه استراماچونی آغاز شد و بعد به حضور در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» انجامید و عصر هم به پایان رسید!

ناراحتی پیروز از معرفی نشدن

در این میان این شایعه هم مطرح شد که پیروز قربانی به خاطر مطرح نشدن اسمش در مراسم معارفه بسیار ناراحت بوده و این گلایه را به گوش مدیران و حتی مربی ایتالیایی هم رسانده. اتفاقی که باعث شده سرمربی ایتالیایی کمی نسبت به او بدبین شود.

پیروز نیامده رفت!

جدایی پیروز قربانی یک نسخه رسمی دارد. نسخه رسمی ارائه‌شده این است که استراماچونی دستیار نمی‌خواسته و تصمیم گرفته ‌شده پیروز به‌عنوان آنالیزور یا سرپرست کار را ادامه بدهد، نسخه‌ای که همین حالا هم باورش دشوار است. بین سرپرست و آنالیزور تفاوت‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود آدم نسبت به حسن‌نیت باشگاه در ارائه این پیشنهاد تردید کند. چطور می‌شود یک نفر بین انتخاب دو گزینه سرپرستی یا آنالیزوری آزاد باشد؟ اصلا چطور می‌شود این دو پست به یک نفر پیشنهاد شود؟ سرپرست و اختیاراتش کجا و آنالیزور و وظایفش کجا؟

نسخه غیررسمی

پیروز قربانی مورد پسند استراماچونی قرار نگرفت. مشخص نیست دلیل کنارگذاشتن پیروز قربانی چه بوده، اما مشخص شده که استراماچونی نخواسته او را کنار خود نگه دارد و همین قضیه سبب شده مدیران باشگاه هم به شیوه‌ای محترمانه پیروز را در مسیری قرار بدهند که خودش استعفا بدهد و کنار بکشد.

از رحمان رضایی خبری نیست

در این میان باید تعجب کرد از عدم‌حضور رحمان رضایی در کادرفنی استقلال. پیش از حضور مربی ایتالیایی در تهران تبلیغات زیادی روی حضور رحمان رضایی در کادرفنی استقلال صورت گرفت و اخبار به‌گونه‌ای منتشر می‌شد که انگار استراماچونی مترصد دیدن رحمان رضایی در تهران است تا کار را با او آغاز کند.

با این همه در روزهای قبل نه صحبتی از حضور او شد و نه حتی در مراسم معارفه مربی ایتالیایی شاهد حضورش بودیم. استراماچونی در پاسخ به سوالی درمورد حضور احتمالی رحمان اعلام کرد که از او مشورت‌های زیادی گرفته اما هنوز در کادرفنی‌اش نیست و باید در این زمینه با باشگاه صحبت کند. انصراف پیروز قربانی از حضور در کنار استراماچونی باز هم نام رحمان رضایی را سر زبان‌ها انداخته. آیا او به کادرفنی استقلال اضافه خواهد شد؟

روانخواه هنوز گزینه است

مطابق شنیده‌ها امیدرضا روانخواه یکی از گزینه‌هایی است که امکان دارد جای قربانی را بگیرد. اسم او قبلا هم مطرح شده بود، اما قربانی انتخاب شد.

استراماچونی شفر نمی‌شود

در این میان بحث اصلی‌ای که باید به آن توجه کرد این است که مربی باهوش ایتالیایی اصلا نمی‌خواهد هیچ نکته‌ای را برای موفق شدن از نظر دور نگه دارد. گویا او حسابی درمورد استقلال و سرنوشت شفر پرس‌وجو کرده و تصمیم گرفته فعلا از آوردن دستیاران ایرانی خودداری کند تا به‌هیچ‌عنوان اجازه ندهد ماجرای مجیدی و شفر برای او تکرار شود. گویا او قصد دارد در چند ماه ابتدایی حضورش در استقلال تحت هیچ‌شرایطی از دستیاران ایرانی استفاده نکند تا کمی بر اوضاع مسلط شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رحمان خواهش میکنم نیا .حیفه بیای کیسه

      پاسخ ها

      • m

        ما که مث شما لنگیای بی خاصیت نیستیم ک وزیر رو داشته باشیم

      • بی نام

        آره برم پرسپولیس تا لابی گری و . مافیا بازی و تبانی و.... یاد بگیری

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      وزیر برای کیسه دلان است کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج