جاباما
۸۷۷۵۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار دومین پوستر فیلم «زهرمار»

پس از گذشت سه روز از آغاز اکران فیلم سینمایی «زهرمار» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی جواد رضویان، دومین پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شد.

بانی فیلم: «زهرمار» با بازی شبنم مقدمی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علیرضا استادی، رضا رویگری و حسین محب اهری از چهارشنبه ۲۹ خردادماه اکران خود را آغاز کرده و در سه روز به فروشی حدود نیم میلیارد دست پیدا کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج حشمت» مداح اهل دلی است که شریف زندگی کرده، او یکی از کاندیداهای شورای شهر است و رویای این را دارد که پلی بین صداقت و سیاست و انسانیت ایجاد کند. تا اینکه سر و کله «رهی» پیدا می شود، «رهی» در آستانه تباهی است و آمده تا حشمت را هم با خود به قهقرا ببرد … و این سرآغاز بازی تلخی است، تلخ مثل «زهرمار».

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «زهرمار» هم عبارتند از؛ نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: احسان درخشان، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، برنامه‌ریز: پوپک مظفری، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری، مدیرتولید: پروانه زبان فهم، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، صدابردار: محمود خرسند، موسیقی : رضا خسروی، مدیر هماهنگی: حسین بشگرد، عکاس: کوروش جوان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سپیده آماده.

انتشار دومین پوستر فیلم «زهرمار»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج