جاباما
۸۷۷۵۲۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

امیرآبادی: باید از استراماچونی حمایت شود

بازیکن سابق استقلال تهران می‌گوید رفتار با پیروز قربانی که ابتدا به عنوان مربی انتخاب شد و سپس باید آنالیزور فصل بعدی آبی پوشان فعالیت می‌کرد شایسته نبود.

ایلنا: مهدی امیرآبادی، پیشکسوت استقلال تهران درباره جدایی زودهنگام پیروز قربانی از کادرفنی استقلال تهران گفت: به نظر من استقلال می‌تواند شرایطی بهتر از این داشته باشد. آنها مربی خود را به تازگی انتخاب کرده‌اند و می‌توانند برای شروع تمرینات و اردوی پیش‌فصل برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند اما مشکل اصلی این روزهای استقلال چیزهای دیگری است.

او ادامه داد: پیروز قربانی یکی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است. او بازیکن باشخصیتی بوده و می‌توانست برای شناخت فضای لیگ ایران و بازیکنان به استراماچونی کمک کند. باشگاه به این بزرگی با این کادر مدیریت که می‌گویند پیگیر کارها هستند چطور چنین رفتاری را انجام می‌دهند. نباید با آبروی یک بازیکن به این بزرگی اینطور بازی شود. قربانی چرا باید آنالیزور باشد؟ مگر این مسائل را از قبل هماهنگ نمی‌کنند. پست‌های مهم را انتخاب می‌کنند و هر جای خالی که باشد باید قربانی پُر کند؟ این خنده دار است. پیروز سرمربی بوده و مدارک معتبری هم دارد چرا باید آنالیزور باشد؟ در هر صورت فکر می‌کنم کار عاقلانه‌ای کرد.

امیر آبادی در ادامه درباره معرفی استراماچونی گفت: ​او در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است و این نشان می‌دهد که از تجربه کافی برای کار در استقلال برخوردار است اما خیلی از مربیان بزرگ به فوتبال ایران آمده‌اند و نتوانسته‌اند در استقلال و پرسپولیس موفق ظاهر شوند. باید منتظر آینده ماند تا بعد از چند بازی عیار این مربی ایتالیایی در استقلال مشخص شود. در وهله اول باید حمایت همه جانبه از او صورت بگیرد تا بتواند با خیال راحت کارش را آغاز کند.

بازیکن سابق استقلال درباره مبحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت: مشکل اصلی استقلال این روزها بحث تمدید قرارداد با بازیکنان است. بازیکنان ملی‌پوش استقلال هنوز قرارداد خودشان را تمدید نکرده‌اند و این بزرگ‌ترین مشکل آبی‌پوشان است. از سوی دیگر مهدی رحمتی هم از استقلال جدا شده و تکلیف حسینی هم هنوز مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      تیمهای به اصطلاح بزرگ ما حتی لیاقت داشتن مربی های لیگ ۹ را که همان محلات هستند را ندارند تا چه رسد خارجی ...اگر راست میگن یک قهرمانی در لیگ های معتبر آسیایی کسب کنند به قول آقای حاج رضایی ساقدوش داماد نمیشه دومی و سومی یعنی کشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج