۸۷۷۵۳۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مدت زمان خانه‌دار شدن جوانان کاهش می‌یابد

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در سال ۹۷، ۱۰۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن توسط بانک‌ها ارائه شده است که اراده مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی این است که سهم مسکن را از تسهیلات بانکی در سال ۹۸ به ۲۰ درصد برسانیم.

خبرگزاری ایلنا: وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در سال ۹۷، ۱۰۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن توسط بانک‌ها ارائه شده است که اراده مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی این است که سهم مسکن را از تسهیلات بانکی در سال ۹۸ به ۲۰ درصد برسانیم.

محمد اسلامی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه احداث صد هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ساخت صد هزار واحد در ۳۵ شهر بزرگ به اجرا می‌رسد، گفت: محدودیت‌هایی در شهرها برای ساخت این واحدها وجود دارد اما بر اساس قانون، ۲۵ شهری که مشمول خروج پادگان‌ها از محدوده شهری می‌شوند در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: اگر اراضی وزارت دفاع برای ساخت این صدهزار واحد کافی نبود مابقی واحدها در اراضی شهرهای جدید احداث خواهند شد.

اسلامی با اشاره به تامین منابع مالی این پروژه گفت: نکته حائز اهمیت تعهد ما برای پیشتییابی از جریان سازی تولید مسکن است و سقف ارائه تسهیلات برای اجرای این پروژه بر اساس مصوبات خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سهم مسکن از تسهیلات بانکی گفت: سهم مسکن از تسهیلات بانکی به ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ ، ۱۰۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن توسط بانک‌ها ارائه شده است که اراده مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی این است که سهم مسکن را از تسهیلات بانکی در سال ۹۸ به ۲۰ درصد برسانیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره جزئیات طرح مسکن کارکنان دولت و اولویت‌بندی بین اقشار مختلف برای ساخت مسکن اظهار داشت: هدف ما از اجرای این طرح‌ها شدت بخشیدن به جریان تولید مسکن است و از همه ظرفیت‌ها برای رونق بازار مسکن استفاده می‌کنیم.

اسلامی ادامه داد: ساخت این صد هزار واحد با همکاری وزارت دفاع افزون بر ۴۰۰ هزار واحدی است که دولت آن را در دستور کار قرار داده است تا بتواند نیاز اقشار ضعیف را پوشش دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه‌های مسکن هیچ اولویت‌بندی وجود ندارد به این معنا که کارکنان نیروهای مسلح در اولویت با سایر اقشار قرار دارند، گفت: برنامه‌های متعددی برای صاحب خانه کردن مردم در دستور کار قرار دادیم تا به پایداری عرضه مسکن برسیم.

اسلامی با تاکید بر اینکه تعادل بخشی به بازار مسکن وظیفه قانونی وزارت راه و شهرسازی است، گفت: جامعه هدف ما اقشار متوسط رو به پایین هستند صرف نظر اینکه کارمند دولت باشند یا نه.

اسلامی تاکید کرد: تمام هدف ما این است آرزوی مسکن دار شدن جوانانی که در سن ازدواج هستند را کوتاه کنیم تا هر چه سریع‌تر بتوانند مسکن مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: کارمندان خصوصی و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بتوانند با پس انداز خود توان خرید خانه را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • بدون نام

      چند دسته جوات در ایران دارین. ۱. جوانان بی عرضه و تن لش که ژن پدر یا مادر مسول توی بدنشونه، ۲. جوانان بی عرضه و تن لش که با بچه های مسولین وصلت می کنن ۳. جوانان بی عرضه و تن لش که خواهر اده برادرزاده بچه باجناق بچه خاله و دایی و عمو وعمه و ... یکی لز مسولین هستن ۴. جوانان بدبخت فلک زده که پدرمادرشون از افراد عادی جامعه هستن. دسته اول و سوم که ثابت شده بعضا در شیرخوارگی هم ویلاهای میلیاردی در لواسون وارن چه برسه به خونه در تهران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت ژن های کثیف وانگلی میباشد.

      • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

        شما بگو انگل مهم اینه هم ویلا دارن هم یه عده هوادار داخلی دارن که فکر میکنن باید باباهای اینا رو بپرستن

    • بدون نام

      آره از ۶۰ سال به ۵۹ سال و ۱۲ ماه کاهش میابد .

    • بدون نام

      به قول روحانی با حرفتون زخم به نمک مردم نپاشید
      دیگه به همه ثابت شده فقط لب و دهنید

    • مهدی

      با این وضع که تا اخر عمرمون پوله اجاره هم نمیتونیم در بیاریم ماهی یک ونیم حقوق نخور نپوش جمع کن 20سال بعد خونه بخری تازه اونوقت باید بازم 20سال صبر کنیم چون بازم مسکن قیمت مسکن رفته بالا این وام هایی هم که میگن نمیشه گرفت یه وام نمیشه برداشت چندتا ضامن
      پوله خودمونه واسه خودمون نمیدن درحالی که ما باید از بانک ضامن بخوایم پولامونو بدیم بهشون خدا اخرو عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخر شری وبدبختی دامن همه مردم همیشه در صحنه رو گرفته دیگه از عاقبت به خیری خبری نیست .

    • حمید

      ایشان همچنین افزودند این زمان که 331 سال هست طی برنامه ای منظم و کارشناسی طاقت فرسا به 299 سال کاهش می یابد.

    • ahmadhoshmand

      بمیریدراحت شیم بخداهروزبدبخترازدیروزیم........

    • حامد

      کاهش زمان خرید مسکن از هزار سال به پونصد سال ... مرد حسابی الان خونه پونصد میلیونم حساب کنی با حقوق دو میلیونی که آرزوی بیشتر جووناست که اگه با گشنگی و بدبختی بر فرض بتونن پونصد تومنشم پس انداز کنن هزار ماه طول میکشه تازه اگه تو این هزار ماه قیمت مسکن ثابت بمونه

    • بدون نام

      وزیر راه ساختمان، بی‌عرضه ترین وبی کفایت ترین وزیر می باشد.نه برنامه ونه راهکاری برای گرانی سرسام آور مسکن واجاره خانه که کمرشکن هستند دارد. فقط حرف مفت زیاد میزند........

    • محمد

      چقدر میخاد کاهش یابه
      وقتی800حقوق میدن بابت12ساعت کار
      امیدی به زندگی در ایران نیست.

    • بدون نام

      منظورشون قبره

    • بدون نام

      خخخخخ با مزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج