۸۷۷۵۴۲
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

درآمد دی‌جی‌های زن برای هر دورهمی

در حالی پیدا کردن دی جی برای جشن تولد و … از دانلود یک موسیقی آسان‌تر و در دسترس‌تر شده که پلیس فتا می‌گوید اتفاقات این عرصه را به شدت رصد کرده و با افراد متخلف برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: در حالی پیدا کردن دی جی برای جشن تولد و … از دانلود یک موسیقی آسان‌تر و در دسترس‌تر شده که پلیس فتا می‌گوید اتفاقات این عرصه را به شدت رصد کرده و با افراد متخلف برخورد می‌کند.

اگر یک نفر بخواهد برای برگزاری مهمانی، جشن تولد، عروسی یا هر برنامه مشابه دیگری یک خواننده یا گروه موسیقی را دعوت کند، می‌تواند با یک چرخ زدن ساده در فضای اینستاگرام به انواع و اقسام صفحه‌هایی برسد که در حال فعالیت هستند و می‌گویند مهمانی‌ها و جشن‌ها را به بهترین شکل برگزار خواهند کرد. گشت و گذار در اینستاگرام نشان می‌دهد این صفحه‌ها حسابی خودشان و کارشان را تبلیغ می‌کنند و ظاهراً کار و بارشان، سکه هم است!

درآمد دی‌جی‌های زن برای هر دورهمی

دختران جوانی که می‌خوانند و می‌خرامند و تولد‌ها و عروسی‌هایی که دی جی‌های جوان در آن‌ها به اجرای موسیقی می‌پردازند. از شام شبانه و دوستانه‌ای که اجرای موسیقی زنده چند ساعته می خواهد تا تولد کودک و نوجوانی که خانواده اش قصد دارند تولدش را به یک اتفاق خاص بدل کنند، دی جی‌های خانگی همه این‌ها را پوشش می‌دهند. دی جی‌هایی که در میان آن‌ها آن‌ها زنان دی جی هم نقش پررنگی پیدا کرده و حالا تبدیل شده اند به ستاره‌های جشن‌های تولد و مهمانی‌های خانگی. می‌توانید صفحه‌های مجازی را ببینید که چندین هزار دنبال کننده دارند و در آن‌ها ویدئو‌ها و عکس‌هایی از اجرا‌های انجام شده دیده می‌شود.

میانگین نرخ خواننده زن و امکانات صوتی برای سه ساعت ۶۰۰ هزار تومان است که این نرخ برای عروسی یک میلیون تومان برای هر سته ساعت است!

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی و سخنگوی پلیس فتا می گوید: ما به طور مداوم در حال رصد فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی بوده و با صفحاتی که تولیداتی مجرمانه و یا غیراخلاقی دارند، برخورد می‌کنیم. او ادامه می‌دهد: در طرح امنیت اخلاقی هم موارد بسیاری را شناسایی و طی مراحل قانونی با آن‌ها برخورد کردیم. این صفحات هم در رصد قرار گرفته و بر اساس فعالیت‌های مجرمانه شان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

معاون اجتماعی ناجا بعد دیگری از ماجرا را هم به میان کشیده و می‌گوید: بخش عمده‌ای از این صفحات متعلق به افرادی است که فعالیت‌هایی کلاهبردارانه دارند، قرار می‌شود در ازای دریافت مبلغی پول به عنوان بیعانه خدمات و یا کالایی را به مردم ارائه کنند، اما بعد از گرفتن پول دیگر خبری از آن‌ها نمی‌شود و پاسخگوی تعهد خود نیستند. این اتفاقات حتی در خرید لباس هم برای مردم رخ می‌دهد چه رسد به فعالیت‌هایی که بار مجرمانه هم دارند و مشخص نیست تعهدی در برابر مبلغی که دریافت می‌کنند، داشته باشند.

ابعاد این ماجرا، اما از یک مسأله قضایی و پلیسی فراتر می‌رود. ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی این قبیل پدیده‌ها را باید بررسی کرد. از جامعه شناسان و روان شناسان گرفته تا علما و حوزویان و دانشگاهیان باید به بروز این ناهنجاری‌ها فکر کرده و راه درمان آن را بجویند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهایی که تو آپارتمان با دیوارهای نازک مهمونی می گیرند(با دی جی و بی دی جی) و صداشون ساختمون رو می لرزونه باید محاکمه کرد.ایلیاتی های احمق بیشعور فکر می کنند با این کارها آدم میشن در حالیکه همون خر دهاتیهای سابق هستند

      پاسخ ها

      • مصطفی

        شما چقدر متمدن با شعور و فرهنگ هستی شهری با اصالت !!! ایلیاتی و دهاتی بودن افتخاره ، شهری بی مصرف بودن ذلت

    • nafas

      یک میلیون برای یک شب که خوبه چرا جو میدین

      پاسخ ها

      • مصطفی

        تو اینهمه پولهای ول ، یک میلیون و ۶۰۰ تومان پولی نیست واسه یک شب شادی یک جمع بزرگ ، جاهای دیگه دزدی های بزرگ رو ول کردن

    • بدون نام

      دی جی خانم خیییلی برای عروسیا خوبه،جو خوبی به مراسم میده
      البته فقط تو قسمت زنونه هستن

      پاسخ ها

      • مصطفی

        دقیقا ، حالا مرد بیاد و داستان بشه خوبه !

    • بدون نام

      اگه بیان نوحه بخونن اشک مردمو در بیارن طوری نیست ولی شادی کنن دستگیر میشن؟ واقعا که!!!!!

      پاسخ ها

      • Tina

        موافقم

    • بدون نام

      نمرديم و چه چیزایی دیدیم خدا بخیر کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج