جاباما
۸۷۷۵۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قصور دانشگاه آزاد در حادثه اتوبوس دانشجویان

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات نشان می‌دهد هم دانشگاه آزاد و هم شرکت پیمان کاری مهران گشت در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد مقصر شناخته شده‌اند.

خبرگزاری فارس: سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(یکشنبه) پارلمان در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات طی سخنانی اظهار داشت: مسیر حمل و نقل اتوبوس‌های دانشگاه آزاد اسلامی، مسیر خاص و ویژه ای است و انصافاً قابل تأمل است.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با پول مردم اداره می شود، دانشجویان باید هزینه‌های تحصیل خود را پرداخت کنند و برخی از این دانشجویان شاغل هستند و با سختی هزینه های تحصیل خود را پرداخت می کنند، برخی از پدران و مادران این افراد بازنشسته هستند و برای پرداخت هزینه های تحصیل فرزندان خود شغل دوم و سوم دارند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در این مورد واضح است و باید مبنای بررسی قرار گیرد، هم دانشگاه آزاد و هم شرکت پیمان کاری مهران گشت در این حادثه مقصر شناخته شده‌اند.

نقوی حسینی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش، موارد تقصیر مشخص شده و ایمنی راه در این دانشگاه رعایت نشده لذا این جاده مسیر ناامنی برای رانندگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج