۸۷۷۵۹۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ریختن عمدی گازوییل در جاده چالوس منفی است

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه بر اساس تحقیقات و بازدیدهای میدانی ۴ نفر از کارشناسان تخصصی در مورد ریختن گازوئیل در محور کرج - چالوس تحقیق و تفحص انجام دادند گفت: ریختن عمدی گازوییل در محور کرج - چالوس بر اساس تحقیقات میدانی منتفی است.

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه بر اساس تحقیقات و بازدیدهای میدانی ۴ نفر از کارشناسان تخصصی در مورد ریختن گازوئیل در محور کرج - چالوس تحقیق و تفحص انجام دادند گفت: ریختن عمدی گازوییل در محور کرج - چالوس بر اساس تحقیقات میدانی منتفی است.

حاجی رضا شاکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری استان البرز برگزار شد اظهار داشت: معاونانی از سوی دادستانی کرج برای تسهیل در امور مراجعه‌کنندگان در مناطق مختلف شهرداری کرج انتخاب شده‌اند و معاونان دادستان در مناطق شهرداری در این زمینه نظارت می‌کنند.

وی افزود: در مورد جاده چالوس و موضوع ریختن گازوئیل در این محور تحقیقات متعددی انجام شد، دوبار شخصا از این محور بازدید کردم و در طول مسیر به صورت حضوری با رانندگان و اهالی بومی صحبت کردم تا از نظر وجدان اغنا شوم، تصریح کرد: این مورد که ریختن گازوئیل در محور کرج چالوس عمدی باشد ثابت نشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج عنوان کرد: چهار کارشناس در این زمینه تحقیق کردند و با توجه به اینکه روند تصادفات افزایشی بود و چهار کارشناس رفتند که نظارت کنند و بعد از شش ماه تحقیق و تفحص نهایت نتیجه این بود که نوع آسفالت دارای ایراد و اشکال است و دلیل افزایش بیشتر تصادفات با نظر کارشناسان این بود که مربوط به آسفالت است و یکی از دلایل آن می‌تواند انتقال آسفالت از شهرستان‌های اطراف به کرج باشد.

شاکرمی بیان کرد: در مورد اتهامات احتمالی پیمانکاران آسفالت رسیدگی قضایی انجام می‌شود و دستگاه قضایی در مورد اهمال و کم‌کاری پیمانکاران این محور در مورد آسفالت ورود کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      خودم دو مرتبه تو جاده چالوس، روی همین گازوییل ها لیز خوردم!!!

    • بدون نام

      هرکس این قضیه رو متنفی اعلام کرده خودش از عوامل این کار بوده
      چالوس هم هیچی ما توی هراز سر این قضیه ی گازوییل ریختن توی تونل بعد از گزنک تصادف کردیم با یه نیسان آبی ماقبل تاریخ ک هیچیش نشد ولی از ما خسارت گرفت و اصرار داشت دوستای خودش ماشینو بوکسل کنن تا آمل و برن پیش مکانیک مورد نظر‌که ما قبول نکردیم. ماشین خومونم داغون شد.چه فایده جامعه ی دزدپرور بهتر ازاین نمیشه

    • بدون نام

      اگه آسفالت خراب باشه ، یعنی مسئله حله ؟
      پروفسور همه دارند تو جاده چالوس لیز می خورند و موقع ترمز زدن سرسره بازی می کنند بعد شما الان کشف کردی گازوئیل نیست و مسئله حل شد ؟
      واقعا که به قول تغرل ، خدایا توبه

    • مردمی

      این نوعی آسفالت نا مرغوب است که هنگامی که گرم میشود حالت سرخردگی پیدا می کند و بایستی عوض شود

    • بدون نام

      فیلم‌هاش موجوده حاجی

    • پدر

      اون یدک کشهای بی شرف با جان مردم بازی میکنندمن خودم بارها دیدم

    • بدون نام

      خودتون درست كنيد نكنيد اين كارها رو ،،،همين بس،،

    • علی

      مسئولین عادت کردن همه چی رو تکذیب و انکار کنند...من چند سالی کلاردشت زندگی میکردم و مجبور بودم هفته ای یکی دو بار بیام تهران و برگردم ...شاید بیش از ده بار برای خود من پیش آمده و دو بارش رو هم خودم دیدم که یدک کشها داشتن گازوئیل می‌ریختند تو جاده که حتی یکبارش رو هم باهاشون درگیر شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج