۸۷۷۶۹۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

منزوی: طلب پروپیچ ۱۳برابر شده است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: طلب پروپئیچ ۱۳ برابر شده است.

خبرگزاری فارس: کامران منزوی در گفت و گو با بخش خبری ساعت ۱۴:۳۰ شبکه خبر در خصوص مشکل استقلال برای پرداخت مطالبات پروپیچ گفت:متاسفانه مطالبات بازیکنی مثل پروپیچ که از سال ۹۴ با او قرارداد بسته شده است از ۳۰ هزار دلار به ۴۰۰ هزار دلار رسیده است.

وی افزود: متاسفانه ما طلب یک میلیون دلاری از فیفا داریم ولی با توجه به تحریم‌های ظالمانه نتواسنیتم این طلب را بگیریم. روز گذشته با آقای فتحی حرف زدم و دست به دامن وزارت امور خارجه شدیم. انتظار داریم سفیر ایران در سوئیس مثل سفیر ایران در کرواسی که برای برانکو اقدام کرد برای ما هم پیگیری کند.

وی در خصوص اینکه طلب پروپیچ ۱۳ برابر شده است گفت: متاسفانه همینطور است. اما باید به هر شکل ممکن این طلب را پرداخت کنیم.

منزوی در خصوص اینکه تکلیف پیروز قربانی چه شد گفت: من در مورد چیزی که نمی‌دانم صحبت نمی‌کنم و این موضوع را باید از مسئولان اجرایی باشگاه بپرسید. قربانی بازیکن با اخلاقی است که قطعا برای استقلال زحمات زیادی کشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی خزائی

      فقط این مدیرا روی روان هوادارا کار میکنن . چون سفارت کرواسی مشکل رو حل کرده برای پرسپولیس سفارت سوئیسهم باید مشکل پروپچیچ را برای اسدقلال حل کند . واقعأ مدیرانی داریم که شرم بر همشون.

    • علوی

      سفیر برای برانکو چیکار کرد مثلا؟؟؟؟ چرا کیسه ها اینقدر کثیفن

    • بدون نام

      خدایا این کیسه کش ها چقدر بدبخت وابله تشریف دارند هرکاری را هم سرورشان ربط میدن. آن کار برای پرسپولیس کردین برای ما هم انجام دهید. بی جنبه های مزخرف خودتان بی هویت هستید وکاری از دستتان برنمیاد. کیسه کش های احمق الان چند آب بدن که الان این همه پول از کجا آوردند که به مربی جدید وقیمت وبازیکن های قدیم وجدید دادند یا میدهند. پس فرافکنی نکنید حالا ما حکومتی هستیم یا شما بچه سوسول وزارت. فقط برای شما متاسف شد. در ضمن ما پرسپولیسی ها در جواب کیسه کش ها از این ببعد میگیم جواب ابله ها خاموشی است

    • بدون نام

      برای لنگ رئیس جمهور به ترکیه چون لنگ تیم حکومتی است برای استقلال وزیر خارجه این کار نمی کند

    • مسعود. الف

      آخه شما کیسه کشا چقدر احمق و نخود مغز هستین! سفیر ایران در کرواسی اصلا برانکو رو ندید که بخواد صحبت کنه یانکنه، حتی اگر صحبت هم کرده باشه درواقع میخواسته بین باشگاه و برانکو وساطت کنه که برانکو برگرده،! ولی مشکل شماکیسه کشای ابله خوردن حق یه بازیکنه ومسئله به فیفا و دادگاه حقوقی فوتبال مربوط میشه. یه کم شعور داشته باشین.

    • فرزادموسوی

      این استقلال فقط حق داره بدهکاری باشه اونم نزدیک ۶میلیاردمیشه یادتون هست سرجریان جوزه چه به روزه مااوردن ازاون مثلان عادل استقلالی بگیر تا کل فوتبالی های ایران انتقاد وانتقادوحرفهای مفت والکی میزدن الان یه حساب معمولی بکنین پول پاتوسی ایسما شفرو کادرفنی همراهش واین استراماچونی سربه فلک میزنه ولی انگارنه انگار تتزه تیمی که ۸سال شده جام نگرفته واقعان رفتن برانکو ناجور به ضرر ماشده خداییش هلالش پولی که میگرفت کی تاحالا اینقدر شادو خوشحال نبودیم دعاکنیم امسال ازحاشیه های ساخته داخل کشورمون هست که پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره به امید روزای شادوپرگل وبردای زیادولمس دوباره جام لیک برتر یاعلی دوستان سرخ دل اصلان این کیسه کشای الاف روهم تحویل نگیرین فقط اسکلشون کنین که صوابم داره خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج