۸۷۷۷۶۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری ۴سارق جیب‌بُر اتوبوس‌های پایتخت

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس های بی آرتی با اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تعداد ۱۱ دستگاه گوشی همراه از وی کشف شد.

ایرنا: رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جیب بر اتوبوس های بی آرتی با اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب بری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تعداد ۱۱ دستگاه گوشی همراه از وی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه «بهزاد اختیاری» اظهار داشت: در بیستم اردیبهشت ماه امسال پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ به همراه ۲ سارق جیب بر به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

دستگیری ۴سارق جیب‌بُر اتوبوس‌های پایتخت

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، تصریح کرد: محتوای پرونده حکایت از این داشت: تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه و اظهار داشتند که اموال شخصی آنها از قبیل گوشی موبایل و وجوه نقد در اتوبوس بی آرتی به سرقت رفته است که مأموران کلانتری ۱۲۸ در تحقیقات پلیسی ۲ سارق را هنگام پرسه زنی در ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار داده اند.

وی با بیانن اینکه متهمان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به ۱۰۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌های بی آرتی در ساعت‌های شلوغ و پر ازدحام جمعیت با همکاری ۲ همدست دیگر شأن اعتراف کرده و هچنین اظهار داشتند که گوشی‌های مسروقه را به مالخری در محدوده جنوب تهران می‌فروختند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: با اعتراف متهمان، ۲ همدست دیگر آنان نیز در مخفیگاهشان دستگیر و آنان نیز به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه اختیاری در پایان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف تعداد ۱۱ دستگاه گوشی مسروقه، خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۶ تن از مال باختگان متهمان را شناسایی کرده اند و هر ۴ سارق با دستور بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      چرا شطرنجی کردید.اینها که جرمشون ثابت شده است.

      پاسخ ها

      • ش

        ایا این چهار نفر به اشتباه بازداشت ‌شده اند.؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج