۸۷۷۷۶۸
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بگوویچ: برانکو به من گفت برو پرسپولیس!

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: من نمی‌دانم چه فکری در ذهن برانکو بوده، اما حتماً همه جوانب را در نظر گرفته و بر اساس آن تصمیم گرفته است. باید به نظر برانکو احترام گذاشت.

خبرورزشی: وینگو بگوویچ مربی تیم گل‌گهر سیرجان جمعه شب گذشته به ایران بازگشت تا کار را با تیمش آغاز کند، به بهانه جدایی برانکو از پرسپولیس گفت‌وگویی با هموطنش بگوویچ داشتیم.

کرواسی خوش گذشت؟!

جای شما خالی، اما حیف تعطیلاتم خیلی زود گذشت و خیلی فرصت نشد کنار خانواده باشم.

با برانکو صحبت نکردی؟

یک بار با برانکو صحبت کردم، اما این صحبت خیلی طولانی نشد!

در مورد پیشنهاد الاهلی عربستان به برانکو چه نظری داری؟

من نمی‌دانم چه فکری در ذهن برانکو بوده، اما حتماً همه جوانب را در نظر گرفته و بر اساس آن تصمیم گرفته است. باید به نظر برانکو احترام گذاشت.

برانکو چیزی در مورد جدایی از پرسپولیس نگفت؟

نه، در مورد دلایل جدایی اش حرف خاصی به من نزد و فقط به من به شوخی گفت تو برو مربی پرسپولیس شو! تو قبلاً مربی پرسپولیس بودی و شناخت کامل داری و...

به نظرت یحیی گل‌محمدی گزینه خوبی برای پرسپولیس بود؟

با یحیی در دو تیم کار کردم. او در پرسپولیس و فولاد بازیکن من بود. من همیشه جدا از مربی، نقش یک مشاور را هم برای یحیی گل‌محمدی داشتم. یحیی در پدیده نتایج خیلی خوبی گرفته، اما کار در پرسپولیس بعد از برانکو خیلی سخت است و واقعاً جرأت می‌خواهد که یک مربی بعد از برانکو در پرسپولیس مربیگری کند و موفق شود.

برانکو گفته پرسپولیس با یک مربی کروات کارش را ادامه دهد.

همین قدر به شما بگویم مامیچ که بحث حضورش مطرح شده هم‌اکنون مدیر فنی دیناموزاگرب است و فعلاً مربی شاخص کرواتی نداریم که بیکار باشد.

اگر شما جای یحیی بودید مربیگری در پرسپولیس را قبول می‌کردید؟

پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و با وجود تیم‌هایی مانند استقلال و سپاهان و تراکتور کار خیلی سخت است، اما با این وجود هر کس از شرایط خودش بهتر خبر دارد.

از تیم گل‌گهر چه خبر؟

میلاد فراهانی و بایرامی و چند بازیکن دیگر را جذب کرده‌ایم. سیاست من بستن تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. تمرین هم از دیروز در تهران شروع شد. دنبال چند بازیکن دیگر هم هستم تا تیم را در لیگ برتر برای فصل اول حفظ کنم. بعد از یک هفته تمرین در تهران نهم تیر برای اردویی دیگر راهی کرمانشاه می‌شویم.

در مورد ویلموتس جه نظری داری؟

ویلموتس را از زمانی که بازیکن بود می‌شناسم. مربیگری او را هم در بلژیک دنبال می‌کردم و باید زمان بگذرد که در مورد این مربی بتوان نظر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو غلط کرد باتو

    • اوسیراک

      مگه پرسپولیس طویله هست تو وارد اونجا بشی؟؟؟؟

    • کامران

      یک تیم دسته یکی راباکلی بازیکن خوب اورده لیگ برتر حالا دور برداشته.

    • بدون نام

      عرب دروغ میگه که :پول برانکو تو کشوی میز هست نمیدونم چرا دیشب با اون تیم بست !؟ برانکو التماس میکرد طلب منو بدید ؟ کسی جواب نمیداد! چرا وچقدر دروغ ؟ بایدم رضوانی بگه پول عربها چربی بیشتر داشت ! اون استقلال وپرسپولیس مهم نیست براش هدفش تفرقه هست وخلاص

    • بدون نام

      باید میومدی خوراک ما بودی یه تونلی برا پرسپولیس میزدیم که از تو آخرش رد میشد

    • بدون نام

      خخخخخخخ همین به درد لنگ میخوره!!!!!

    • وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

      وزیر کیسه کش میخواد پرسپولیس رو زمین بزنه ولی هوادارا نمیزارن

    • ارتش سرخ آسیا

      دمش گرم که خودش میدونه در حد پرسپولیس نیست الان اگه با درخشان همچین شوخی بکنن با کمال پر رویی میگه آره با سر میاد تو در باشگاه

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      بزرگی ی باشگاه رو قدمت و افتخاراتش مشخص میکنه.‌ جام حذفی زیرشید. توآسیا دوجام داریم و لنگ پشمک حاج عبدالله. بامدرک حرف زدم. تودربی هم ک پنج برد زیرشید. آمارچی میگه لنگیا؟ بگویچ یا ساندویچ توهم خوشیرینی نکن تلاش نکن ک بهت پیشنهاد بدن تو ب درد همون لیگ یک میخوری دلال

      پاسخ ها

      • ارتش سرخی

        چی میگی کیسه کش ابی اسیا کدوم اسیا منظورتون چهار جانبه امجدیس دیگه مگه نه برد دربی خوبه خودت میدکنی پنج تا رو فدراسیون ناحق سه هیچ اعلام کرد شما که از تعداد قهرمانی حرف میزنی چن تا قهرمانی لیگ داری عقده ایی بدبختبا خریدن داور و فدراسبون هم هیچ پخی نیستی بدبخت اقد بیکاری خبرهای مارو میخونی

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      لنگی باز شعرگفتی. توهمین چهارجانبه ای ک میگی خودتونم بودین و بامحمدان بنگلادش باختید و گربه دسش ب گوشت نمیرسه میگه بومیده. و اینکه ب قول خودت سه تا از دربیا هم کم کن باز دوبرد کمتر دارین. ودرآخر بامدرک حرف بزن. کل ایران و کل دنیا میدونن واس همه آشکار شده ک جامهای کی کثیفه و این سه ساله کل تیمهای لیگ و بازیکنای لیگ ب چی معترض بودن و لنگ هرشهری میرفت دلیلش چی بود سنگ بارون میشدن. دلیلش جامهای کثیفتون بود دلیلش حمایت علنی داوری از لنگ بود و ازاونور دستور داده بودن ب داورا ک بقیه مدعیان رو علنی سرکوب کننو نزارن نتیجه بگیرن. دلیلش باباتون هدایتی بود ک الان زندانه. دلیلش جعل باشگاه و طارمی بود ک طبق قوانین فیفا بایدمیرفتین دسته یک و جریمه نقدی هم میشیدین اما دولت روحانی و رییس فدراسیون رفتن با اردوغان و تیم ترکیه ای التماس کردن بخاطرلنگ . مردم و بقیه تیمها اینچیزا رو دیدن و متوجه شدن تیم حکومتی هستید وانواع کثافتکاریا رو میکنید ومصونیت دارید واس این همه برعلیتون بلندشدن.ودرضمن کمیته عنضباطییی واس شما اصن وجود نداشت درحالی ک تیم شما انواع درگیری باداور و فحش ناموسی ب بازیکنای حریف رو داشتن امادریغ از ی محرومیت .شجاع و سیدبلال و بیرانوند توزمین هرررکاری مبخاستن میکردن. اینا ینی چی؟ ینی حمایت از لنگ و حکومتی بودن. واقعیت اینه اما شما منطق ندارید شجاعت ندارید ک اعتراف کنید کثیف و حکومتی هستید. وگرن خودتونم میدونید ک حکومتی و کثیف هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج