جاباما
۸۷۷۸۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عنایتی: استراماچونی در استقلال نیاز به زمان دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آندره آ استراماچونی احتیاج به زمان دارد تا بتواند افکار و تاکتیک هایش را در استقلال پیاده کند و در این راه باید به او کمک کرد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آندره آ استراماچونی احتیاج به زمان دارد تا بتواند افکار و تاکتیک هایش را در استقلال پیاده کند و در این راه باید به او کمک کرد.

«رضا عنایتی» روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: استراماچونی کارنامه خوبی در مربیگری دارد و امیدوارم بتواند در استقلال روزهای خوبی را به وجود بیاورد.

وی افزود: اینکه استراماچونی بر روی نیمکت اینترمیلان نشسته و در ایتالیا مربیگری کرده است، اتفاق بزرگی است و این نکته را باید در نظر داشته باشیم که در فوتبال اروپا و تیم بزرگی همچون اینتر که همه دنیا آن را می‌شناسند، فردی را بدون توانایی به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در چند سال اخیر به موفقیت نرسیده و انتظارات از این تیم بالاست. همه توقع دارند آبی پوشان بتوانند در لیگ نوزدهم ناکامی‌های گذشته را جبران و به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد، برسد.

عنایتی تصریح کرد: استراماچونی احتیاج به زمان دارد تا بتواند افکار و تاکتیک‌هایش را در استقلال پیاده کند و در این را باید به او زمان داد. البته مسئولان استقلال باید امکانات لازم را برای این مربی فراهم کنند تا او با مشکلاتی که پیش از این برای مربیان دیگر در استقلال به وجود آمه بود را تجربه نکند.

وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود گفت: در این فصل هدایت تیم قشقایی شیراز را بر عهده گرفتم و تمام تمرکزم را بر روی این تیم گذاشته‌ام تا بتوانم به موفقیت برسم.

مهاجم پیشین استقلال در پایان گفت: در مربیگری پله پله پیش می‌روم و می‌خواهم با کسب تجربیات بیشتر به آنچه دنبالش هستم رسیده و به مربی خوبی تبدیل شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم استقلال هم پرسپلیس با اینهمه هزینه سرمربی خارجی آوردید خود عنایتی یا فرهاد مجیدی میبود تو پرسپلیس هم همون تارتار و میاوردن بهتر بود پول بی زبونیه که میدید میره برای سرمربیهای درجه چند خارجی سرمربی اخراجی ایتالیایی و ...

    • بدون نام

      عنایتی مربی خوبی نیست وفقط دوست دارد مثل خداداد زیاد حرف بزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج