جاباما
۸۷۷۸۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش کارگردان جیمز باند به هجمه‌ها علیه خودش

هفته‌ی گذشته مطبوعات «کری فوکوناگا» را متهم کردند که در محل فیلمبرداری حاضر نشده تا بازی ویدیویی محبوبش را انجام دهد.

ایران آرت: کارگردان «باند ۲۵» (Bond ۲۵) تأکید می‌کند که فیلمبرداری پروژه را متوقف نکرده تا «رستگاری سرخپوست مرده ۲» (Red Dead Redemption ۲) را بازی کند. هفته‌ی گذشته مطبوعات «کری فوکوناگا» را متهم کردند که در محل فیلمبرداری حاضر نشده تا این بازی ویدیویی محبوب را انجام دهد.

براساس آن گزارش‌ها، او عوامل فیلم را چندین ساعت منتظر نگه می‌داشت تا بازی وسترن «راک‌استار» را ادامه دهد. فوکوناگا روز گذشته در صفحه‌ی اینستاگرام خود این گزارشات را تکذیب کرد. او می‌گوید پروژه هر روز و هر ساعت طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و اگرچه به بازی «رستگاری سرخپوست مرده ۲» علاقه‌مند است اما ماه‌ها است که پیشرفتی در این بازی نداشته.

واکنش کارگردان جیمز باند به هجمه‌ها علیه خودش

فوکوناگا می‌نویسد: «طراح صحنه‌ی هنرمند ما «مارک تیلدسلی» روزی به من گفت کارگردانی باید مثل مردن از هزار زخم باشد، زیرا فرد باید دائماً به سیلی از پرسش‌ها پاسخ دهد. تمام دقایق این پروژه برنامه‌ریزی شده است، حتی در روزهای فیلمبرداری، در ساعات پیش از حضور در محل تصویربرداری، بین برداشت‌ها و مقدمه‌چینی‌ها، و پس از پایان فیلمبرداری همیشه دپارتمانی از افراد سخت‌کوش وجود دارند که مشتاقانه مقدمات سکانس‌های بعدی را فراهم می‌کنند، در این کار هیچ‌کس آرام نمی‌گیرد.

بنابراین تردیدی نیست که دشواری‌هایی هست، اما باز هم بهترین کار دنیاست و من هرگز حاضر نیستم به عوامل و بازیگران سخت‌کوش آن بی‌حرمتی کنم. همگی ما در کنار هم هستیم. در مورد رابطه‌ام با پلی‌استیشن ۴، اگر درصد پیشرفتم در بازی RDR2 گویای همه چیز باشد باید بگویم که ماه‌ها است در ۶۳ درصد گیر کرده‌ام و اگر کسی بخواهد پایانش را برای من اسپویل کند پیش از آنکه فیلمبرداری «باند ۲۵» راب به پایان می‌رسانم، به شدت برمی‌آشوبم.»

به گزارش سی نما، این نخستین بار نیست که یک سلبریتی متهم می‌شود که به جای انجام وظیفه مشغول بازی‌های ویدیویی شده است. در دهه‌ی ۱۹۹۰، «دیوید جیمز» دروازه‌بان تیم فوتبال لیورپول بازی‌های «تکن ۲» و «توم ریدر» پلی‌استیشن را علت نمایش ضعیف خود دانسته بود.

پیش از فوکوناگا «دنی بویل» به عنوان کارگردان «باند ۲۵» انتخاب شده بود اما به علت اختلاف نظر با تهیه‌کنندگان از پروژه جدا شد. او به تازگی «رابرت پتینسون» را برای بازی در نقش «جیمز باند» پیشنهاد کرده است. پتینسون ماه گذشته به عنوان «بتمن» جدید معرفی شد و به دلیل فشردگی برنامه‌هایش مجبور شد بازی در فیلم «ره‌آورد» (Souvenir) کناره‌گیری کند.

استودیوی MGM فیلم «باند ۲۵» را که هنوز عنوانی تجاری برایش انتخاب نشده، در تاریخ ۸ آپریل سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج